Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

wipeout - schreef op 01-06 om 20:13
Tnx Bianca hihihi
3430 antwoorden en 48130408x bekeken
bianca1986 - schreef op 01-06 om 20:56
Dank je wel lieve meiden  

Liefs
bianca1986 - schreef op 02-06 om 09:59
Hey meiden, 

Nou de geslachtsbepaling is gedaan, het is een lekker eigenwijsje, 
Eerst de beentjes dicht, dan ligt het er goed voor, en toen de armpjes ertussen moest er erg om lachen hahaha  
In ieder geval is het allemaal gelukt om het in beeld te krijgen, en op dit moment ligt de gesloten Envelop naast me  

Voor de rest het hartje gezien en weer gehoord, alles ziet er op dit moment keurig uit, en het loopt voor nu keurig op schema allemaal..  
Zal de echo er zo opzetten nu wachten tot de 23 weken ongeveer.. 

Liefs Bianca
Wipeout - schreef op 02-06 om 10:12
whahaahaha, wil je het zelf wel weten  of houd je de enveloppe gesloten?

ik ben nieuwsgierig!
Mooi dat de echo helemaal goed is en de kleine goed groeit!

liefs
bianca1986 - schreef op 02-06 om 10:19
Wipeout, 

Neeee ik weet het zelf ook niet, ik kwam met dit idee, 
Dus vond het niet zo aardig als ik het dan wel stiekem zou weten haha
Dus ik heb echt me gezicht de andere kant opgedraaid, en zal toch echt moeten wachten,

Liefs
Poesh - schreef op 02-06 om 10:26
Ooo Bianca, wij willen wel het geslacht weten
Maar geen probleem, we zullen braaf proberen wachten.. 1 groot voordeel, je kan je niet misspreken als je het zelf niet weet. Heb je een voorgevoel?
bianca1986 - schreef op 02-06 om 10:30
Hey poesh, 

Hahaha dat is inderdaad helemaal waar, ik kan me niet verspreken want weet het gelukkig niet  en dat is met dit soort momenten ideaal  
Ik zeg al die tijd al een meisje, is een beetje een voorgevoel, maar ook omdat bijna de rest hier denkt dat het een jongetje word haha  

Hoe is het mop, en met je vriend ? 

Liefs
Poesh - schreef op 02-06 om 10:39
Ooo een meisje, wel als al de rest een jongen denkt, denk ik ook een meisje voor jou!

Hier gaat het wel, ik vermoed zaterdag men eisprong gehad te hebben, rekbaar slijm ed dat nu al weg is.. We hebben heel vaak geklust en gaan voor het zekerste nog even door. Alleen, ik heb nu sterk het gevoel dat ik zwanger ben, zo'n voorgevoel, is dwaas ik weet het.. Ik kan nog niks voelen of weten,maar ik had dit in december ook en toen had mijn gevoel gelijk.. We zullen wel zien.
Met mijn man gaat het goed, krijgt nu en dan beetje stress voor de operatie maar daar slaan we ons ook wel doorheen. Ik heb me verlof genomen die dagen dat ik bij hem kan zijn.
Dus eigenlijk in beide gevallen is het afwachten, en genieten we gewoon van alles wat op ons afkomt nu.
bianca1986 - schreef op 02-06 om 11:22
Poesh, 

Ow vermoed je dat je eisprong zaterdag al is geweest, dan was die iets eerder he als dat je had verwacht, want je dacht vandaag of morgen toch  
Ik vind het heel spannend voor je, omdat je het gevoel heb dat het echt zo is hihi, dat zou toch wat wezen he, je kan eigenlijk nog niks weten of voelen, en toch merk je iets, eigenlijk best bijzonder als je er zo over nadenkt, en helemaal omdat je dit voorgevoel al een keer eerder heb gehad, ik heb het trouwens wel al is vaker gelezen over vrouwen die vanaf de eisprong al zeiden van het is nu raak, en het was inderdaad echt zo... Nou vind het heel spannend allemaal voor je, 

Fijn dat het met je man ondanks alles wel goed gaat, in ieder geval fijn dat jullie goed hebben kunnen klussen ondanks alle zorgen en stress, heel knap.. Ik snap dat je stress krijgt om de operatie, hartstikke logisch, maar komt allemaal goed hoor meis, echt waar, 

Het is inderdaad met beide gevallen even afwachten, 
Hou je ons op de hoogte ? 

Liefs Bianca 

Dus je nod is nu rond 14 juni ongeveer ? Als ik het goed uitreken
Poesh - schreef op 02-06 om 11:32
Bianca, ja ergens tss 14 en 17 juni zou ik zeggen. Je mag me gewoon laten staan, ik denk toch dat ik pas 17de test, tenzij ik een heel sterk vermoeden heb de 14de..
Poesh - schreef op 02-06 om 11:33
Oja, ik hou jullie zeker op de hoogte!
- schreef op 02-06 om 16:49
Lieve dames,

Ik heb vanochtend bloed laten prikken en ze zouden me vanmiddag terug met de uitslag bellen. Ik heb wel een gemiste oproep op mijn mobiel (prive), maar kon op het werk op dat moment niet opnemen. Ik denk dat ze me morgen terugbellen.
Ik heb niet kunnen wachten en zelf een test gedaan 

                                                      IK BEN ZWANGER!!!!!

                                                   

Ik zat op de kwaaltjes te wachten en aantal dagen voor NOD heb ik die gekregen. Ik wist het eigenlijk al voordat ik ging testen.
We zijn super blij!

Liefs,
Sophia
bianca1986 - schreef op 02-06 om 16:56
Sophia , 


Van harte gefeliciteerd, wat een super nieuws voor je 
Je zal wel helemaal in de wolken zijn, de oproep zal inderdaad wel van het ziekenhuis geweest om je het goede nieuws te vertellen, die zullen inderdaad vast wel morgen terug bellen, 
Ja dat wachten is killend, dus dat je die test heb gedaan zat er eigenlijk wel dik in.. 


Heel veel succes met alles, en nogmaals super gefelicteerd, heel leuk 




Liefs Bianca x x x
- schreef op 02-06 om 17:09
Sophia! Wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Onwijs gefeliciteerd!! Echt fantastisch!!! geniet ervan meid het is je zo gegunt. Eindelijk jullie droom in vervulling!! Super
- schreef op 02-06 om 18:22
Dank je Chantal super lief van je
- schreef op 02-06 om 17:10
Spannend poesh! ben benieuwd
sharon - schreef op 02-06 om 17:17
Sophia van harte gefeliciteerd!!!!
sharon - schreef op 02-06 om 17:17
Sophia van harte gefeliciteerd!!!!
Poesh - schreef op 02-06 om 17:41
Sophia, super meid, dikke proficiat!! Geniet ervan.
- schreef op 02-06 om 18:05
Gaan we afspreken dat je mij over twee weken gaat volgen, Poesh?
Ik moet trouwens tot de eerste echo utro blijven gebruiken.
Dame - schreef op 02-06 om 18:38
SOPHIA!!! GEFELICITEERD!!! Wauwie wat super!!.
Ik ben echt super blij voor je! Wat een heerlijk gevoel zal jij nu wel over je heen hebben.

Hoe reageerde je partner?
Houden jullie het nog even geheim of mag de familie het ook direct weten?

Liefs Dame
Poesh - schreef op 02-06 om 19:16
Sophia, laten we hopen
Het is je allesinds enorm gegund.. bij mij zou utro tot 13 weken moeten, volgens dat ik hoorde..
Wipeout - schreef op 02-06 om 19:55
sophia; GEFELICITEERD!!! wauw!!!  ondanks je gevoel dat het niet was gelukt in het begin nu toch een frummel in je buik!!  Geniet ervan! x
Mommy - schreef op 02-06 om 21:39
Lieve Sophia,
Van harte gefeliciteerd meis! Echt geweldig om dit mooie nieuws te lezen. Zit met een brok in mijn keel van blijdschap, dat mooie gevoel, wauw wat ben ik blij voor jou!
Ik wens je een heel voorspoedige zwangerschap toe en ben benieuwd naar je bloeduitslag.
Liefs Joy
Mommy - schreef op 02-06 om 21:39
Voor alle andere dames veel succes met alles!

Bianca; Fijn van je goede echo! Mooi hoor
Leuk dat je de envelope hebt en dichthoud, knap van jullie...ik zou het niet kunnen hihi!
Geniet ervan! X
lisaaaa&milan - schreef op 03-06 om 12:46
Lieve dames, 

Heb vandaag weer controle gehad bij vk , 
En alles was goed met kleine ukk
Nu op naar dinsdag de 20 wkn echo..
Maya - schreef op 03-06 om 15:41
Sophia ben zo blij voor je meis. Gefeliciteerd en geniet van het wondertje in je buikje. Het is je zo gegund. Dikke knuffel

xx maya
Liesseling - schreef op 03-06 om 15:50
SOPHIAAA gefeliciteerd!!!
Liesseling - schreef op 03-06 om 15:50
SOPHIAAA gefeliciteerd!!!
Liesseling - schreef op 03-06 om 16:05
Al heb ik geen nieuws qua zwangerschap ofzo...
Maar wat ik wel wil delen is dit

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103