Poesh,
Ow vermoed je dat je eisprong zaterdag al is geweest, dan was die iets eerder he als dat je had verwacht, want je dacht vandaag of morgen toch
Ik vind het heel spannend voor je, omdat je het gevoel heb dat het echt zo is hihi, dat zou toch wat wezen he, je kan eigenlijk nog niks weten of voelen, en toch merk je iets, eigenlijk best bijzonder als je er zo over nadenkt, en helemaal omdat je dit voorgevoel al een keer eerder heb gehad, ik heb het trouwens wel al is vaker gelezen over vrouwen die vanaf de eisprong al zeiden van het is nu raak, en het was inderdaad echt zo... Nou vind het heel spannend allemaal voor je,
Fijn dat het met je man ondanks alles wel goed gaat, in ieder geval fijn dat jullie goed hebben kunnen klussen ondanks alle zorgen en stress, heel knap.. Ik snap dat je stress krijgt om de operatie, hartstikke logisch, maar komt allemaal goed hoor meis, echt waar,
Het is inderdaad met beide gevallen even afwachten,
Hou je ons op de hoogte ?
Liefs Bianca
Dus je nod is nu rond 14 juni ongeveer ? Als ik het goed uitreken