Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

Poesh - schreef op 20-03 om 18:54
Proficiat Angel!!!
3430 antwoorden en 48129956x bekeken
lisaaaa&milan - schreef op 20-03 om 18:57
Gefeliciteer angel!
lisaaaa&milan - schreef op 20-03 om 20:07
Sophia, ik had in het andere form op je berichtje gereageerd wat fijn nieuws maar begrijp ook dat het moeilijk is. 
Met mij gaat het goed. 
Heb tot nu toe alleen elke ochtend misselijkheid ( sochtends eventjes ) 
En moe verder gaat het goed  

Heb morgen een etentje van me schoonouders die zijn 35 jaar getrouwd en schoonvader met pensioen
Poesh - schreef op 20-03 om 20:12
Sophia, ik wil je heel veel succes en sterkte wensen met de ivf! Het zal zeker niet altijd makkelijk zijn en vanzelfsprekend. Maar hopelijk is dit de sleutel tot een wondertje! Ik snap heel goed je dubbele gevoel, het is allemaal niet niks ook hé.
Ik weet niet hoe ik me voel... Soms denk ik van ja, veel kans dat het terug raak is, maar ik blok dat eigenlijk heel bewust af. Ik wil zo niet denken omdat de teleurstelling te groot word anders.. Naar 'kwaaltjes' toe is het nog hetzelfde, juist minder pijnlijke tepels (was de vorige keer ook zo) en ik begin moe te worden (maar dit kan evengoed door het werk zijn).
Volgende week zaterdag weet ik al meer, normaal gezien. Als je ergens voor staat lijkt het lang te duren, maar eens je erin zit of eens het voorbij is lijkt het allemaal zo snel te gaan.

Angel, ik heb je al proficiat gezegd maar zat toen op mijn mobiel, ik wou ook nog even zeggen dat ik het heel goed begrijp dat je nu even geen nood hebt om op het internet te zitten. Geniet van jullie dochter! Hopelijk heb je vlug geen last meer door het vele bloed dat je verloren bent.

Joy, jammer dat je eigenlijk nog niet meer weet nu.. Ze blijven je aan het lijntje houden zo he hopelijk weet je morgen meer.
lisaaaa&milan - schreef op 21-03 om 11:14
@ chantieeeee

Indd om de dag! Maar me gyncorloog zei dat dat het niet veel uitmaakte als je het bewijze van elke dag in die periode zou doen. 
Su6 meis Et m op haha
Poesh - schreef op 21-03 om 11:43
Chantiee, het beste werkt als je beide zin hebt. En gewoon vaak genoeg in die periode 3 keer in die week kan al voldoende zijn, het hangt van zoveel factoren af.
En ja, ik heb me diezelfde vraag ook gesteld, iedereen die bevalt (het forum maar ook mijn omgeving) bevallen allemaal van meisjes. Het is echt niet normaal meer!
Dame - schreef op 21-03 om 11:59
Over het bevallen van meisjes wil ik even op inhaken, hier om me heen heb ik het ook door dat iedereen een meisje krijgt!! bijna niemand is meer zwanger van een jongentje.
In iedergeval in onze omgeving alleen maar meiden!!! Ik ken 6 vrouwen uit familie en omgeving die zwanger zijn of net bevallen, zijn ook allemaal meiden....
Liesseling - schreef op 21-03 om 12:00
Op t punt weg te gaan dus even heel snel :

Sophia Hugs

Angel heel erg gefeliciteerd, geniet ervan


ik ben een beetje Blegh, nogsteeds gestopt met roken, darmen overstuur (meestal als ik gestopt ben)
ben kilo's aangekomen van het vele kanen eeks.

Nu mag ik weer de wekelijkse boodschappen doen, pff.

Liesseling - schreef op 21-03 om 12:04
En Chantie, nee geen kwaaltjes, voel niks. Denk ok omdat ik probeert wat relaxter in het hele gebeuren te staan. Plus we hebben niet echt veel geklust, M. Heeft het doet druk op t moment en niet veel zin.
Liesseling - schreef op 21-03 om 12:06
En Bianca, hoe gaat het dat? Met jou en je moeder? Xx
Liesseling - schreef op 21-03 om 12:07
Sorry voor alle typos, foon pff
Maya - schreef op 21-03 om 15:23
Dames liggingsecho gehad en goed nieuws want de baby ligt al laag met het hoofdje. Alleen is ze aan de kleine kant. Ze hebben gecheckt of ze genoeg vruchtwater had en ook de placenta en navelstreng waren goed. Ze krijgt dus wel genoeg voeding maar misschien is ze gewoon wat klein van stuk. De vk heeft mij gezegd geen zorgen te maken maar ja dat doe ik toch wel. Afgesproken dat ze mij maandag belt en dan krijg ik een week later weer een echo en dit keer in het ziekenhuis. Hoop dat de 2 echo beter resultaat geeft en ons meisje weer harder gaat groeien. Heb echt geen zin om nu mijn verlof is begonnen in het zh opgenomen te worden ik ga nu nog meer rust nemen en hoop dat het iets helpt...

xx maya
Poesh - schreef op 21-03 om 20:44
Maya, ik versta je onrust.. Maar die metingen zijn niet altijd even correct. Dus hopelijk blijkt alles in orde te zijn op de 2de echo!
Rust maar goed uit, eet gezond en alles komt wel in orde!
Mommy - schreef op 21-03 om 21:34
Hoi Dames,

Sophia, goed te lezen dat jullie gesprek goed is verlopen en dat jullie tot een beslissing zijn gekomen, wat nu de beste optie is. Snap ook je dubbele gevoel, natuurlijk erg spannend wat er op je af gaat komen. Maar inderdaad ook een goede kans om aan te grijpen. Hoop zo dat dit de manier is om jullie droom in vervulling te laten gaan! Good luck! Wanneer is de
volgende stap?

Chantie, succes met klussen maak er een gezellig weekend van!
Wij hadden de klusrondes van elke dag, geen resultaat en de ronde dat ik zwanger werd, waren de 2 dagen klusjes voor ei, dag van ei niet en klusje dag na ei. Dus het is niet echt te zeggen enne bij klaarkomen man, niet meer terugtrekken maar diep houden... hihi!

Maya, wat fijn dat ze wel goed ligt en haar hoofdje wat is gezakt. Ze zal vast binnenkort mooi indalen. Ben benieuwd of jij dat ook zo gaat merken. Hoop dat de echo van volgende week meer duidelijkheid bied qua groei. Snap je bezorgdheid hoor, zou ik ook hebben. Maar vaak kloppen die schattingen niet zo goed lees ik veel op internet en kan ook weer zo bijdraaien. Probeer je niet al te druk te maken mawr snap dat je nu gewoon wilt weten hoe en wat. Succes deze week en duimrn dat je kleintje weer lekker gaat groeien!

Hier vandaag veel heen en weer gebel met ha en vk. Uiteindelijk heeft vk met een gyn gebeld over mijn bloeduitslagen omdat de ha haar geen duidelijk antwoord kon geven!? Nou ja, in iedergeval zijn de uitslagen goed! Jee! Gister bij dermatoloog een andere zalf gekregen voor handen en dat lijkt wel te werken. Dus zo nog even proberen te genieten!

Goed weekend allemaal!
Liefs Joy


Maya - schreef op 22-03 om 10:24
Poesh en joy dank je wel voor jullie berichtje. Ik probeer om het rustiger aan te doen en hoop dat ze gewoon een meetfout gemaakt heeft. Pff ben blij als de week voorbij vliegt en ik meer weet.

Xx maya
Maya - schreef op 22-03 om 10:24
Poesh en joy dank je wel voor jullie berichtje. Ik probeer om het rustiger aan te doen en hoop dat ze gewoon een meetfout gemaakt heeft. Pff ben blij als de week voorbij vliegt en ik meer weet.

Xx maya
Liesseling - schreef op 22-03 om 10:28
Aan de andere kant, een 8 ponder is ook niet fijn
Ashley - schreef op 22-03 om 11:48
Hallo meiden, zoals jullie gemerkt hebben schrijf ik niet zoveel mee met jullie. Dat betekent niet dat ik niet meelees, want dat doe ik natuurlijk wel. Jullie weten hoe het allemaal is met werk, 2 cursussen en een cursus frans samen met vriendlief. En bezig met een huiszoeken.

Dus meiden xx

Gr, Ashley
Ashley - schreef op 22-03 om 11:48
Hallo meiden, zoals jullie gemerkt hebben schrijf ik niet zoveel mee met jullie. Dat betekent niet dat ik niet meelees, want dat doe ik natuurlijk wel. Jullie weten hoe het allemaal is met werk, 2 cursussen en een cursus frans samen met vriendlief. En bezig met een huiszoeken.

Dus meiden xx

Gr, Ashley
Wipeout - schreef op 22-03 om 13:02
hey dames,

Heb geen tijd gehad om alles door te lezen, maar ik ga maandag lekker op vakantie. Helaas afgelopen woensdagnacht ziek geworden, dus alle klusjes die nog voor de vakantie gedaan moesten worden zijn doorgeschoven naar dit weekend.... Ik en op vakantie gaan brengt voor mijn lichaam altijd een hoop stress, dus dat is niet fijn, zodra ik op schiphol ben en ingecheckt ben dan komt het helemaal goed.

Nu dus en de stress van ik ben nog helemaal niet lekker en help ik ga op vakantie.... Spullen gelukkig al klaar kunnen leggen en vriendlief is gelukkig goed bezig om de laatste dingen in huis te halen!

Morgenochtend om 10:00 afspraak met de bachbloesemtherapie mevrouw om mijn druppels op te halen voor de vakantie, dus dat is wel heel fijn!

Ik ga niet meelezen in de vakantie, want we willen even een weekje voor onszelf zonder overmatig bezig te zijn met zwanger worden!

Iedereen heel veel succes en ik denk aan jullie!

liefs,
maaike
Poesh - schreef op 22-03 om 15:25
Maaike, geniet van je vakantie! Groot gelijk dat je even weekje voor jullie neemt! Heel veel succes!
- schreef op 22-03 om 15:31
Lieve dames,

Maaike, veel plezier op vakantie!

Joy, fijn dat nieuwe zalf helpt. Succes met de laatste loodjes!

Lisseling, blijf het volhouden zonder roken! Veel sterkte ermee!

Ashley, geen probleem hoor. Reageer als je tijd en behoefte aan hebt.

Maya, met de kleine baby wordt je bevalling alleen maar makkelijker. Mijn tweeling nichtjes waren 2300 bij de geboorte en ze maken het prima! Maak je geen zorgen, meis.

Poesh, ik blijf duimen dat het deze raak bij je is!

Chantal en Dame, het is me ook opgevallen dat er nu alleen maar meisjes geboren worden, hihi.

Chantal, ik denk dat het in jullie geval om de dag klussen het beste is (ivm zaadkwaliteit). Hoe was jullie klusbeleid toen je zwanger raakte? Veel klusplezier komende dagen!

Fijn weekend, dames!
Sophia
- schreef op 22-03 om 15:37
Ik wou deze even voor Bianca sturen



Liesseling - schreef op 22-03 om 18:09
Yess, nog 3 dagen tot nod
Liesseling - schreef op 22-03 om 18:19
Wat ik wel heb, en eerlijk geen idee of dat een iets is wat eventueel met zwangerschap te maken heeft, of gewoon omdat mijn vriend all dagen te moe is, ontzettend veel afscheiding/vocht (of gewoon heel plat : vreselijk natte doos)

We zullen weer zien hahha
- schreef op 22-03 om 18:21
Haha, volgens mij is het een goed teken in deze fase van de cyclus. Spannend! Wanneer ga je testen?
Liesseling - schreef op 22-03 om 19:56
Ik heb niks in huis dus ga gewoon wachten. Ik probeer iig tot de 27e of 28e te wachten (mocht ik te laat zijn natuurlijk)
Liesseling - schreef op 23-03 om 08:54
Spannend.
Ik gebruik ovulatie testen sinds januari
We zijn all maanden bezig, alleen dan nooit zo precies, dus ik tell januari als ronde 1
Ook heb ik een app die me verteld wanneer t tijd is dus zodra die app me waarschuwt ga ik testen. (niet dat ie me echt waarschuwt aangezien ik natuurlijk de datums all in mn hoofd heb Lol)

Ik heb heel veel vocht. En ik moet ontzettend vaak plassen, en kan eigenlijk geen nacht doorslapen zonder er uit te moeten vroeg in de ochtend (rond 5).
Dat is het enige.

Weet iemand hoor het zit met de baarmoeder bij menstruatie of nod,.mijne zit zo hoog dat ik m niet kan voelen. Is dat en goed of slecht teken.
Poesh - schreef op 23-03 om 10:08
@liesseling, het klinkt wel goed daar bij jou! Heel veel succes!

Hier heb ik ook redelijk wat kwaaltjes, ik loop extreem gevoelig, ik herken me eigen soms niet meer als ik ergens op reageer... Ik ben doodop, gisterenavond was ik om 20u al zo moe, het was precies al 23u naar mijn gevoel.. Ik heb regelmatig steekjes en krampjes, zowat een ms gevoel, maar dit is natuurlijk veel te vroeg. En veel afscheiding..
We zullen wel zien.. Ik test ten vroegste 1 dag voor nod.. Maar ik ga proberen wachten tot op nod.. Ik zou liever wachten tot na mijn nod maar goed, dat is beetje moeilijk in mijn situatie...
Liesseling - schreef op 23-03 om 17:39
Poesh natuurlijk hoop ik maar ga er niet vanuit.

Ik duim voor je!Xx

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103