Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

Michellie - schreef op 13-01 om 20:42
@Poesh: ik zag dat je hierop gereageerd had en dacht: die is toch zwanger? Ff kijken hoe het met je gaat....
Wat ontzettend erg om dit te lezen meid...  Ik gunde het je zo! Ik heb zo met je meegeleefd! 
Huil maar goed uit, laat het allemaal maar gaan. Ik zou je willen troosten, maar ik weet als geen ander dat op dit moment niks helpt. Zoek troost bij je man/vriend, praat er samen over. En probeer, hoe moeilijk ook, de mooie, kleine dingetjes van het leven te zien. 
Je bent een sterke vrouw, het komt goed meid!  
Als je er weer aan toe bent, hoop ik je in het forum weer eens tegen te komen wanneer je opnieuw gaat proberen zwanger te worden. Maar voor nu: neem de tijd en doe het rustig aan. Heel veel sterkte en liefs.
3430 antwoorden en 48129760x bekeken
- schreef op 13-01 om 22:26
Poesh, heel veel sterkte! Neem de tijd om je verdriet een plekje te kunnen geven. Dikke knuffel!

Libelle, leuk dat jullie de kinderwens weer hebben opgepakt en dat je weer terug op brabbels bent!

Ik reageer morgen uitgebreid op jullie berichtjes. Heb vandaag een zware dag gehad. Ik vertel mijn nieuws morgen, want dat past nu niet in het context.

Liefs,
Sophia
Poesh - schreef op 14-01 om 06:23
@libelle, als het echt te lang duurt vind ik dat je wel medicatie mag nemen om je ms op te wekken... De periodes die jij noemt zijn lang.. Maar uiteindelijk moet je doen waar jij je het beste bij voelt, zonder rekening te houden met je omgeving. Dus op dit vlak niet luisteren naar je vader, doen waar jij je goed bij voelt.
libelle - schreef op 14-01 om 06:31
Dankjewel Poesh ja je hebt gelijk! Ten slotte is het eerder om mijn lichaam gewoon een handje te helpen en dat heeft ook weer goede gevolgen want vervolgens breekt de wand van mijn baarmoeder weer af bij ongesteldheid en wordt die niet te dik op die manier.

Ik hoop dat jouw man je veel heeft kunnen steunen gisteren en vanochtend schat!
Poesh - schreef op 14-01 om 06:40
Ja hoor, gisteren viel het allemaal best mee.. Juist gisterenochtend kon ik niet stoppen met wenen, maar ventje belde dan terug en heeft me al veel goede moed kunnen inspreken en beloofde om vroeger naar huis te komen.. schoonmama is langs geweest, daar heb ik even mee gaan shoppen, allei een kleinigheid gaan kopen voor de vriendin van mijn schoonbroer, voor op hun nieuw app. Dat was heel goede afleiding, toen ik dan weer thuis was en zij naar huis had ik zo'n gevoel van ongeloof.. Ik ben dan beginnen kijken voor onze nieuwe zetel, ventje is kort erna thuis gekomen en toen vloeiden de traantjes natuurlijk weer.. Maar we hebben er ons over gezet, mijn mama heeft dan ook nog eens gebeld, ik zal het met momenten nog heel moeilijk hebben, maar het leven gaat wel door.. Ik hoop nu alleen dat het zo afkomt, dat ik geen curretage nodig heb... Maar dat valt nog af te wachten, en dat is het verschrikkelijkst, want zolang dat dat niet gepasseerd is kan je je er niet volledig over zetten..
libelle - schreef op 14-01 om 07:15
Heel knap dat je zo sterk bent! Ik ga voor je duimen dat het geen curretage wordt! Tot die tijd denk ik aan je!
bianca1986 - schreef op 14-01 om 08:13

Voor iedereen die gewoon even een dikke knuffel nodig heeft 
Have a Nice day lady 's 
Liefs xxx Bianca
Ster - schreef op 14-01 om 08:40
heel veel sterkte lieve poesh.
Mar83 - schreef op 14-01 om 09:08
Hoi Poesh,
Kwam even meelezen op dit topic, en las net dat je verschrikkelijk rot nieuws hebt gekregen Het was je zo gegund!
Sterkte meid, ik hoop voor je dat je dit nooit meer mee hoeft te maken!
Neem je tijd en wanneer je er weer klaar voor bent zien we je misschien wel weer terug op het NOD topic?!
lisaaaa&milan - schreef op 14-01 om 18:00
Lieve poesh, 

heel veel sterkte, ik ben er voor je meis
Poesh - schreef op 14-01 om 20:28
Sophia ik reageer even heel kort vanop de gsm.. de eerste echo hadden wd direct het vruchtje gezien, bij de laatste echo waar je het dan zeker direct moet zien was het niet meer te vinden.. alles was bij mijn eigen gyn.ik denk nu dat ik het maandag al verloren ben maar dat de utro alles tegen gehouden heeft. Mijn kwaaltjes zijn er bijna niet meer. Dus echt een teken dat het mis is... het een moment voel ik me beter dan het ander het zal tijd nodig hebben veel tijd.

Andere dqmes bedankt nog voor de steun
- schreef op 14-01 om 22:24
Lieve Poesh,

Ik leef met je mee  Heel veel sterkte.
Ik hoop dat je geen curretage nodig zal hebben en dat je lichaam weer snel zal herstellen. 
Je gaat inderdaad veel tijd nodig hebben om dit verlies te verwerken. Je weet waar je ons kunt vinden als je een luisterend oor nodig hebt.
Dikke knuffel

XXX
Sophia
libelle - schreef op 15-01 om 03:35
Hoe is het met alle andere dames?!!

Dankjewel Sophia wat een lief berichtje en je weet alles nog zo goed, wel bijzonder dat we nu allebei deze maand met clomid beginnen (ik weet dan ook niet de bijwerkingen)
Ik vraag me alleen af of het niet te vlug is dat ik dan voor een echo ga want "als" ik op de 20 pas savonds of de 21ste ongesteld word ga ik de 29ste al voor de echo dat is 8 volle dagen.
Het vervelende is ook dat ik het allemaal zelf moet betalen  en dat is hier echt duur (65-70 euro omgerekend per bezoekje aan de gyn en 190 euro per ultrasound) Ik ben nu al zovaak naar de gyn geweest maar goed het is voor een goed doel!! Ja haha het WK gaat nog door, grrr, mijn man heeft de vliegtickets al geboekt naar brazilie maar het zijn flexitickets voor als ik niet kan gaan met een dikke buik of watvoor reden dan ook en we wilde het ook niet laten zitten want stel dat ik dan ng niet zwanger ben dan kan ik niet mee (al boeit het voetbal mij niet echt maar hem alleen laten gaan met al die mooie braziliaanse vrouwen vind ik ook niks, erg he van mij!) Hij is verder nooit voetbal aan het kijken maar het WK wil hij wel graag meemaken, naja dus ik laat het maar zo.

Vandaag weze winkelen, wat ben ik toch erg, ik heb nu al een paar soepel-vallende jurkjes gekocht voor als ik een buikje krijg en stiekem ook weer langs de ledikantjes gelopen... mss heb ik daarom wel bad luck.... maar ach ik wil wel kunnen blijven fantaseren want om mij heen zijn er zoveel "per ongeluk" zwanger geraakt en alweer op het punt te bevallen dat ik mezelf maar een beetje verwen met het "alvast" kijken

X
bianca1986 - schreef op 15-01 om 06:54


Fijne dag vandaag dames,liefs xx Bianca 
Tot snel  

Poesh sterkte meis
Poesh - schreef op 15-01 om 10:26
Ok, het is nu echt op gang aan het komen, krampen komen serieus op en net terug bloedverlies, geen bruin meer...
Net nu ik ook berichtje krijg dat er iemand bevallen is van haar tweede dochtertje... We hadden 6 weken verschil met onze uitgerekende datum...
angel - schreef op 15-01 om 11:03
Poesh ik vind het echt erg voor je. kan me er zelf geen voorstelling van maken. Ik hoop dat het bij de derde keer wel lukt. Drie keer is scheepsrecht zeggen ze maar ja ook niet met alles. Veel sterkte en kracht toegewenst.
liefs Angel
angel - schreef op 15-01 om 11:07
Sophia
We hebben het wiegje op onze kamer dus we hebben geen babykamer. We zijn klein behuisd en gebruiken de dressoir kast als commode. Ja de namen daar zijn we al uit. kaartje voor een meisje hebben we al maar voor een jongen nog niet. Moet alleen nog een voorbeeld laten maken, maar over 2 weken en 2 dagen heb ik verlof dus dan wil ik dat soort dingen gaan doen.  Fijn dat je kan beginnen met de clomid hopen dat het snel raak mag zijn.
Liefs Angel
bianca1986 - schreef op 15-01 om 11:09
Hey poesh, 

Misschien is het wel goed meis, dat het allemaal al opgang aan het komen is..
Laat het maar je lichaam uitgaan, ik weet dat het nog vroeg is om te zeggen maar als je straks weer schoon bent van binnen om het zo te zeggen, kan je daarna wel weer door, en dan hopen dat je cyclussen normaal blijven .. En dat je dan maar weer heel gauw opnieuw mag zwanger worden..  

Hou hoop, en geef niet op..
Ik hoop dat je uit onze berichtjes heel veel steun en kracht haalt om door te gaan enz

Liefs Bianca x
Poesh - schreef op 15-01 om 12:04
Bianca, bedankt voor je berichtje, ja ik ben opgelucht dat het vanzelf op gang komt.. Hopelijk volledig dat ik geen curretage nodig heb.. Liever nu dan dit weekend ook..
En ik hou hoop, we houden alleen eerst een rustcyclus, omdat ik totaal niet weet hoelang die eerste cyclus zal duren, de vorige keer was dit 3 maand. Bij de volgende zwangerschap moet ik zo snel mogelijk weten dat ik zwanger ben en vanaf ik het weet met utrogestan beginnen.. We geven de hoop niet op, eerst dit verwerken, een rustcyclus en dan gaan we door..
Poesh - schreef op 15-01 om 12:04
angel ook jij bedankt.. idd hopelijk 3de keer goede keer..
lisaaaa&milan - schreef op 15-01 om 13:16
ze zeggen meestal 3 keer scheepsrecht poesh! volgende keer word het een plakketje voor je mop!
sylke (Gast) - schreef op 15-01 om 15:10
Hoi poesh,
Wat een ontzettend rot nieuws! Ik vind het echt heel erg voor je! Ik ben er even helemaal stil van. Het was je zo gegunt! Heel veel sterkte meid! Ik denk aan je!
Liefs Sylke
Mommy - schreef op 15-01 om 18:58
Lieve poesh,
Veel sterkte en hoop dat het snel voorbij is. Neem je rust en denk aan je!
X Joy
libelle - schreef op 16-01 om 06:19
Ik vind jou zo sterk Poesh echt ongelofelijk! Blij dat het op gang komt en dat je misschien geen curretage nodig hebt!x
- schreef op 16-01 om 19:44
Hoi dames,

Ik ben een tijdje niet online geweest omdat ik voor mezelf een antal dingen even rust moest geven. Blij om te lezen dat er tijdens mijn "afwezigheid" toch een aantal zwanger zijn geraakt! Ontzettend gefeliciteerd allemaal!!
triest om jouw verhaal te lezen Poesh! Ik had het je zo gegund!! Zag je berichtje net staan op het priveforum, schrok er echt van. wat K.T meissie! Ik wens je alle sterkte van de wereld om dit te verwerken   Ik heb niet alles gelezen van iedereen uiteraard want liep wat maandjes op achter en jullie zitten niet stil op dit forum  Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Zelf ben ik aan het wachten op de uitslag van de chromosomentest. dit duurt zo ontzettend lang  hopelijk is die uitslag goed en staat er niks op translocaties anders weet ik het niet Maar ons traject voor ivf/icsi ligt nu stil totdat we die uitslag hebben. Ze wilde eerst weten waardoor ik de miskramen heb gehad. Ergens wel prettig natuurlijk want wil het niet nog eens mee maken maar tis een beetje dubbel, het stilstaan geeft ook stress ofzo... ik hou niet van wachten  Ik hoop dat ik nog welkom ben op dit forum na mijn lange tijd van stilzwijgen.... ben al maanden hier niet meer geweest. Maar wilde gewoon even niks meer met zwanger worden zijn etc te maken hebben maar dat is natuurlijk onmogelijk... het gebeurt maar om me heen en er zijn weinig meiden die echt weten wat dat nou precies betekend maar jullie wel. Ik hoop dat ik er nog tussen pas
bianca1986 - schreef op 16-01 om 20:04
Hallo chanti, 

Ik heb jouw inderdaad wel is voorbij zien komen op het forum, ik ken je moet zo heel erg goed, maar je naam herken ik wel..  

Jeetje wat een verhaal heb je ook al, vind het erg spijtig dat ook jij al een miskraam heb mee moeten maken  vind ik erg voor je, maar wel blij dat je de kracht en doorzettingsvermogen heb gevonden om door te gaan, om sterk te zijn enz, ondanks dat het nu misschien al een lange tijd stil staat, wil ik je heel veel succes en sterkte wensen met alles wat gaat komen voor je, ik hoop uiteraard dat je testen goed zijn, en dat er niks ergs aan de hand is, en dat je weer een nieuwe en frisse starts kan maken, voor een nieuw wondertje wat wel een blijvertje word.. 

Good luck with everything, en ik hoop dat ze er op de een of andere manier toch achter kunnen komen waardoor er een mk heeft plaatsgevonden .. 

Liefs Bianca 
Welkom terug
Bloem1983 - schreef op 16-01 om 20:07
Welkom back chantieeeee xxxx
lisaaaa&milan - schreef op 16-01 om 21:23
welkom back chantieee

wat leuk dat je er weer bent!

En wat een verhaal meis, hopelijk snel positief nieuws!
over 5 dagen is mij nod.. dan zodra ik mis krijg, het zk bellen! voor echo onze eerste IUI
Dame - schreef op 16-01 om 23:49
@ bloem,

bedankt voor het vragen. 4 februari is de eerste echo. Dan ben ik precies 9 weken. Erg spannend dus. Gevoelsmatig denk ik dat het goed zit, maar zeker weten doe je natuurlijk nooit.

Het klinkt heftig die hele medische molen waar je doorheen moet. En dat prikken voor wat hersenvocht klinkt ook zeer pijnlijk.
Ik neem aan dat je thuis ook een goed vangnet heb en mensen die er voor je zijn want je praat er hier altijd heel gemakkelijk over maar wat moet het mentaal zwaar voor je zijn!. Ik heb diep respect voor je als ik je berichtje steeds lees en met alles wat jij doormaakt maakt het niet uit hoe lang het duurt maar komt er altijd een goed einde! En daar doe je alles voor en duimen wij voor.
Sterke vrouw ben je!

Liefs Dame
Poesh - schreef op 17-01 om 06:10
@Bloem, lief dat je naar me vraagt, ondanks alles dat jij meemaakt! Hier gaat het het ene moment beter dan het andere.. Ik heb nu al de derde dag krampen, en dat begint wel door te wegen.. De vorige keer heb ik maar 1 dag krampen gehad..

@Chantie, welkom terug.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103