Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

Liesseling - schreef op 21-02 om 00:56
Bianca, ik ben hartstikke nieuw hier maar wil je iig een knuffel sturen.


Ik barst van de symptomen, gevoelige borsten, opgezette buik, rommel de rommel, elke keer hoofdpijn (normaal nooit) maagzuur zonder dat ik gekke dingen drink of eet.. En op 1 of andere manier voel ik me heel erg kalm.
Zou t dan eindelijk? Of zal dit gewoon weer een spelletje zijn van lichaam en brains....
3430 antwoorden en 48129956x bekeken
bianca1986 - schreef op 21-02 om 10:55
Lieve liesseling, 

Ik wil jouw nu eerst van harte welkom heten, ik had je al voorbij zien komen, 
Maar omdat ik me niet zo goed voelde heb ik eerder nog niet geregeer op jouw, niet zo netjes van me ( i know ) maar bij deze nogmaals welkom, leuk dat je met ons mee ( gaat ) wil schrijven, hoop dat je hier lekker je verhaal kan doen enz..  
En zoals ik het zie, dan zou het wel is heel snel kunnen zijn dat je ons positief nieuws komt vertellen dat je een positieve test heb hihihihi  
Zou geweldig zijn he .. Zet hem op 
Nog even een aantal dagen wachten, maaarrrrr je klachtjes zien er erg hoopvol uit
Op na de 26 a 27 ste.. 

Bedankt voor je knuf, af en toe is een knuffel erg fijn 

Liefs Bianca
Bloem1983 - schreef op 21-02 om 10:11
Lieve Liesseling,

Wat maak jij het spannend....wanneer is je nod?

xxxxx
Liesseling - schreef op 21-02 om 10:21
rond de 26/27e pas.

Ben zo bang dat t allemaal tussen mn oren zit
Bloem1983 - schreef op 21-02 om 10:25
Live Dame,

Wat geweldig dat alles goed gaat, wat spannend je echo op 9 maart. Zo spannend en bijzonder.

Idd is Lisaa een verhaal dat kracht en doorzettingsvermogen geeft. Maar ik kan Bianca heel goed begrijpen. Als ik me goed herinner (niet verkeerd bedoel) was het bij lisaaaa heel slopend maar geen medische aangetoonde afwijking. Dat hun eerste iui meteen gelukt is bewijst wel dat soms met enige hulp een zwangerschap zo om de hoek kan komen. Maar zoals ik al zei begrijp ik Bianca, Bianca krijgt te horen dat ze minder vruchtbaar is en dat valt erg zwaar en emotioneel. En al kunnen ze heel veel het is wel een bevestiging dat het zelfstandig nooit gaat lukken best zwaar. Ik herken het want het probleem ligt er bij ons ook, natuurlijk zullen we niet zwanger worden daar het probleem ligt aan mijn man. En hoeveel dokters kunnen doen en vooral voor vrouwen het geeft geen garantie. Ik zit in mijn wachtdagen en heb net een punctie gehad. Als dit niks uitwijst dan hebben we nog maar 1 icsi poging vergoeding, zo niet dan wordt het boek gesloten. Ik bungel tussen blijdschap voor jullie allemaal maar ook intense verdriet en angsten.

Gelukkig kan ik hier mijn ei kwijt, en zijn er dames die zeer betrokken en krachtige worden geven om door te gaan. Iedereen heeft zijn eigen verhaal, angsten en emoties. Maar laten we allemaal proberen om positief te blijven en elkaar te steunen. Want samen zijn we sterk en slaan we elkaar er door heen. Het kan toch niet zo zijn dat wij zoals Bianca, Sophia en vele andere dames zoals ik geen mama kunnen en mogen worden. De wonderen zijn de wereld nog niet uit maar de realiteiten maken het leven niet altijd gemakkelijk en nemen we de angsten en emotionele rollercoaster voor lief.

xxxxx
Bloem1983 - schreef op 21-02 om 10:34
Lieve liesseling,

Dat zou over 5 a 6 dagen zijn...dat is spannend. Het kan idd alle kanten op.
Het zouden vroege symptomen kunnen zijn het zouden ook van de medicijnen kunnen zijn als je die gebruikt??? Meissie ik ga heel hard voor je duimen heeeeeeeeeeeeeel hard xxxx
bianca1986 - schreef op 21-02 om 11:20
Lieve lieve lieve bloem, 

Ik wil jouw bedanken voor je lieve berichtje  
Fijn om te lezen dat ik zo goed begrepen word, en echt waar het was niet om een 
Oorlog te krijgen op brabbels, helemaal niet.. 
Het is wel fijn om alle berichtjes te lezen, met alle reacties dat het wel begrepen word, 
En daar ben ik heel erg blij mee.. 

Bedankt voor je lieve woorden
Bedankt voor je kracht 
Bedankt voor je steun
Bedankt voor het oppeppen/ opbeuren

Je heb het zo mooi neergezet, dat het echt me eigen verhaal en woorden zouden kunnen zijn, en lieverd GEEF NIET OP, jij gaat gewoon goed nieuws krijgen, dat kan toch niet anders, jij verdiend het om mamma te worden  Oke kom maar op met je telefoontje, kom maar op met je datum voor terugplaatsing, ik wacht op goed nieuws  
Ga nu eerst maar even goed uitrusten  even relaxen, en ik hoop dat je pijn niet erger word..
En je weet het wanneer je me nodig heb zal ik ervoor je zijn, wil je praten, gillen schelden, huilen of wat dan ook, dan weet je me te vinden 

Dikke kus liefs x x x
Poesh - schreef op 21-02 om 11:46
Dag dames!

Als jullie het goed vinden kom ik me terug bij jullie voegen.
Ik heb nu een dag of 2-3 het gevoel dat het echt goed met me gaat. Ik heb ook de moed terug gevonden om er terug voor te gaan.
Mijn grootste angst is sinds deze ochtend ook weg. Ik ben al ongesteld, de vorige keer moest ik hier 3 maand opwachten.. Nu is het 37 dagen (of 37+7 aangezien ik denk dat de utro al te laat was). Maar daar denken we niet meer aan. Deze ronde gaan we er terug voor!
Ik ga mijn best doen om alles te volgen, maar ga niet zo heel intensief aanwezig zijn.
Ik heb niet bijgelezen, het waren me net iets te veel berichtjes, maar ik denk wel dat ik het vanaf hier moet kunnen volgen.

Wel heb ik gezien dat Lisa zwanger is, Proficiat meid! Het is je van harte gegund, en door jou geloof ik nu nog meer dat het met mij ook wel goed komt. (En uiteraard alle andere dames hier)

Officieel een jaartje bezig nu..
Voor Sophia, als je de lijst terug update: NOD: 28/03 (cyclus van 35 dagen gerekend, zoals mijn gemiddelde)
bianca1986 - schreef op 21-02 om 12:10
Lieve dames, 


Vanmiddag reageer ik terug op jullie berichtjes, 
Ik ga nu even naar me zusje toe, om van alles uit te leggen over wat er nu allemaal gaat gebeuren enz... 


Spreek jullie vanmiddag, liefs x x x Bianca
bianca1986 - schreef op 21-02 om 16:07
bianca1986 - schreef op 21-02 om 16:18
Ik heb deels overgenomen van kruimel.. 
Ik heb er alleen wat bij toegevoegd, en wat aangepast.. 


Liefs Bianca x x x
Bloem1983 - schreef op 21-02 om 16:36
Naam : bloem1983                              
 Behandelingen : 3 x iui en 1 iui afgezecht ivm geen zaad, 1e icsi 10 eicellen, 4 embryo's en plots alle 4 overleden. Nu bezig met 2e icsi punctie geweest nu afwachten op de ontwikkelingen
Leeftijd : 30 jaar   
Gestart: jan 2011    
gestart mmm: dec 2012, wilde me niet helpen, secion opinion in mei 2013 daaruit bleek dat manlief zeer verminderd vruchtbaar is                                                     
Reden mmm: ikzelf geen goede cervilexslijm en manlief zeer weinig zaad.
Nod:
Zwanger:
                                            
Liesseling - schreef op 21-02 om 16:47
Naam : liesseling                          
Leeftijd :28
Nod : 27 feb 2014
Behandelingen : Geen, wij kijken t aan tot na zomer vakantie en dan richting huisarts

Tnx meiden.
Tja ik zou ook denken dat de symptomen genoeg zeggen Hihi, maar mijn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden


Duimen iig!


Dit zou mijn tweede worden, de eerste was ik 16, en moet eerlijk zeggen dat ik geen idee met heb wat en of ik bijwerkingen had, ik was over tijd, dat staat me nog bij hahha
Liesseling - schreef op 21-02 om 16:50
Btw, wat is mmm?
bianca1986 - schreef op 21-02 om 17:01
Hey liesseling, 

Mmm = medische malle molen
Liesseling - schreef op 21-02 om 17:07
Lmao oke, ik kon de afkorting al niet vinden op google Hahahahaha
Poesh - schreef op 21-02 om 19:23
@Bianca, mijn leeftijd is 22, en ik ben van 2013 bezig, niet 2012 . Wel vanaf eind 2012 de plannen, maar op 21/02/13 pas echt met de pil gestopt...
Behandelingen zijn voor mij niet van toepassing. Tenzij direct starten met utrogestan als ik positief test daar ook bij hoort, maar dat denk ik wel niet..
Het is daarom ook dat ik niet goed weet of ik hier wel thuis hoor in de groep.. Jullie zitten allemaal in de mmm.. Ik ben gewoon een jaar bezig, en heb 2 miskramen gehad, is nog een heel andere situatie.. Nja, ik hoor het wel.
bianca1986 - schreef op 21-02 om 20:05
Hey poesh, 

Heb je info overgenomen.. 
Ik heb het meeste van kruimel overgenomen, omdat die toen de tijd al een heel mooi schema had bij gehouden, ik heb wat dingen toegevoegd, en wat dingetjes anders gedaan .. 

Ja mop dat kan ik niet voor je invullen of je wel in de juiste groep zit.. 
Maar we zitten nu al zolang samen allemaal  

Wanneer is je nod schat je? 
Dan kan ik dat ook nog even toevoegen 

Liefs
bianca1986 - schreef op 21-02 om 20:06
Dames even voor jullie allemaal, 

Als jullie nog andere dingen erbij willen even zeggen dan probeer ik het allemaal zo goed mogelijk aan te passen of erbij te zetten.. 

Fijn weekend allemaal 
Liefs Bianca
Poesh - schreef op 21-02 om 20:16
@Bianca, 28 maart is NOD, dat staat al in je lijstje

Fijn weekend dames!
Wipeout - schreef op 22-02 om 13:56
Hey dames;

Wat zijn jullie druk bezig geweest met typen zeg!
Ik heb gisteren de hele huishoudbeurs en 9 maanden beurs over gelopen ( mijn zus is op dit moment 32 weken zwanger en wilde dit erg graag) Dus ik met al mijn moed over die beurs gelopen, maar was er aan het einde wel ff klaar mee

Voor de rest gaat alles goed! Menstruatie bijna afgelopen, dus ga maandag naar de vrouw die mijn bachbloesemtherapie maakt en die gaat mijn eieren even toespreken ...

Hoe gaat het verder?

Hieronder mijn lijstje

Naam: wipeout
leeftijd: 25 ( vriend 33)
bezig sinds: 04-2012
mmm: alles onderzocht geen afwijkingen gevonden nu tot juni zelf proberen, maar heb contact gehad ivm korte cyclus dus zijn weer bloed aan het prikken..... ( eind van deze cyclus uitslag)

wanneer je nog meer wilt weten hoor ik het wel

fijn weekend,
ik ga ff naar de kapper!

liefs,
maaike
bianca1986 - schreef op 22-02 om 14:17
Lieve wipeout, 
Dank je wel, ga je gelijk toevoegen, 
Bedankt voor je informatie  

Misschien een schatting van je nieuwe nod ? Hihi 

Fijn weekend, en kapperse...

En begrijp wel dat je aan het einde van de middag een beetje klaar ermee was, 
Is ook niet niks al die zwangere vrouwen om je heen... 
Wel verder leuk geweest ? Weer veel leuke dingetjes gezien zeker hihi 

Liefs Bianca x
bianca1986 - schreef op 22-02 om 14:23
Dame - schreef op 22-02 om 14:31
Bianca lief en leuk berichtje wat je hebt geschreven. Ik heb last van mijn hormonen dus zit met tranen in de ogen!. Hahaha OMG!.

En bloem, erg moeilijk om te lezen wat jij schrijft en heftig. Hou goede hoop dat het nog lukt!. Willen jullie echt van jezelf een kind of mocht het echt niet lukken is adoptie dan ook mogelijk of een spermadonor?
Dingen waar je misschien niet op wilt antwoorden of nog niet over na wilt denken, ook dat zal ik begrijpen.

liefs Dame
bianca1986 - schreef op 22-02 om 14:41
Lieve dame, 


Ahhh ja die hormonen he meid, dat maakt soms zoveel los.. 
Snap het wel hoor, 
Heb je verder nog meer last van kwaaltjes ? 
Op na drie maart, je kleine wondertje weer zien.. 
Heb jij eigenlijk al iedereen nu op de hoogte gebracht enz ..
Of zijn er ook nog wel mensen die het echt nog niet weten hihi..

Snap dat het spannend is allemaal.. 
Nu aftellen na drie maart want je zit er zo ..

Laat de hormoontjes maar lekker gaan, dat geeft niks, je kan het er beter uithuilen als dat je het in je houd,  komt allemaal goed lieverd het hoort er allemaal bij hihihi 

Liefs fijne dag 
X Bianca x
bianca1986 - schreef op 22-02 om 14:43
Lieve dame 

Ow ja wil jij ook in het lijstje ? 
Misschien vind je dat leuk..
Als je je gegevens zet, zet ik je zo overal tussen .. 

Liefs Bianca x
Bloem1983 - schreef op 22-02 om 14:48
Lieve Dame,

lief dat je het vraagt. We hebben idd adoptie papieren aangevraagd. Maar om een kind uit ethiopie en nog wat lande te adopteren is minimaal 25:000,- en een kind uit amerika 40:000,-. We zeggen nu dat we geen donorzaad willen. Dit omdat we enorm bang zijn dat mijn man er erg moeite mee heeft en moeite heeft om er een band mee op te bouwen. En ik weet wel dat hij de gene is die voor het kind zorgt liefde geeft etc maar dat is wat we nu denken....we weten het dus nog niet....

xxxx
Poesh - schreef op 22-02 om 19:44
Wow bianca, mooi! Wat knap gedaan.
Is idd héél overzichtelijk zo.. Mooi.
Leuk dat je ook de volgende maand al kan zien als je wil.
Ik zou zelf niet weten hoe ik het zou moeten doen.
Prachtig dus! haha, heb er gewoon geen woorden voor.
bianca1986 - schreef op 22-02 om 19:48
Lieve poesh, 

Dank je wel, en ik dacht ja ik moet is even wat gaan bedenken, hoe ik dit nu voor ons het snelst en het makkelijkst kan oplossen allemaal.. 
Gewoon overzichtelijk , makkelijk enz 

Ik geloof dat je zelfs terug kan na waar jij wil  
Maar als je een datum heb of iets even zeggen he, dan regel ik het haha  

Liefs Bianca x 

Bedankt voor je compliment 
En ik zorg gewoon dat die drie keer op een dag boven aan de lijst komt..

S morgens 
S middags 
S avonds
lisaaaa&milan - schreef op 22-02 om 19:50
woww! goed en mooi gedaan zeg bianca!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103