Meiden, hartstikke bedankt voor het meeleven!
Twee jaar terug was er ook reorganisatie bij mijn man zijn bedrijf. Hij mocht gelukkig blijven, omdat hij daar al lang in dienst is en een vast contract heeft. En nu dit nieuws... En ze moeten nog twee maanden onbetaald doorwerken! Schandalig!
Gelukkig heb ik een vaste baan met goed salaris.
Ik heb voorzichtig mijn man gevraagd wat hij over onze kinderwens in deze situatie denkt. Van zijn reactie heb ik begrepen dat hij gewoon door wilt meet onze grote wens. Ik denk dat wij het financieel wel kunnen redden, was meer bang voor de emotionele kwestie. Want als je met de behandelingen begint, moet je 100% erachter staan en alles voorover hebben. Dat is niet niks. Maar nu hebben we alle tijd voor de afspraken in december

We maken zelfs grapjes, dat hij een thuisblijvende vader zal zijn als het niet snel met de nieuwe baan lukt. We zien het wel...
Boem, je maakt het echt spannend met die pijn rond je navel
Meestal bellen ze volgende dag na het sollicitatie gesprek om het resultaat te vertellen. Ik hoop dat je voor dit weekend goed nieuws hebt!
Poesh, ik begrijp dat je onzeker bent, omdat je een lichtere ms hebt gehad. Misschien kun je je huisarts vragen om het bloedonderzoek, om te kijken waar je nu in je cyclus zit? Het is in ieder geval goed plan om om de 1-2 dagen te gaan klussen.
Lisa, je bent er altijd voor me, meis. Bedankt voor je steun! Succes met jullie afspraak op 4 november. Dat schiet lekker op!
Maaike, ik zie dat je nu opgelucht bent, omdat jullie om hulp hebben gevraagd. Het is inderdaad eng voordat je die beslissing neemt, maar daarna lucht het op. Want jullie staan er nu niet alleen voor. Hulp is onderweg! En wie weet, misschien worden jullie nog spontaan zwanger.

Heeft je man het spermaonderzoek al gehad?
Ik wens jullie allemaal heel veel succes en geduld komende tijd. Ik zit nog even in de rustperiode tot december.
Veel liefs,
Sophia