Hey dame,
Bedankt voor jouw lieve woorden, Uhm het is namelijk zo mij vriend en ik zijn alweer een aantal weken bij elkaar, vorige maand ook alweer in spanning gezeten of het raak zou zijn of niet, maar helaas kwamen de duivels.. We hebben veel gesproken enz, en er is veel tussen ons veranderd in positieve zin.. Eigenlijk was het zo dat ik noet zo heel goed wist hoe ik terug moest komen in de forums, zonder aan de grote klok te hangen van ja, we zijn weer samen, hier ben ik weer, en wij pakken onze kinderwens weer op... Ik wist noet zo goed hoe ik dit moest doen, gewoon onzekerheid van mij hahah stom maar waar... Want kon altijd goed met jullie opschieten.. Maar durfde gewoon niet zo goed, totdat er tegen me werd gezegd meid kom gewoon terug, ik wacht op je enz... En toen dacht ik weet je ik ga gewoon weer soms wat mee sturen enz, en dan zie ik wel..

vind het gezellig om weer met jullie te kletsen enz... Hier gaat het dus in de liefde oke haha...
Hoe is het met jouw meis?
Lukt het allemaal een beetje
Liefs Bianca x
Bedankt voor het mee duimen