Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

- schreef op 30-12 om 17:32
Sylke, hoe is het met je, meis? Ik denk aan je!
Ik hoop voor de mooie afsluiting van het jaar!

Liefs,
Sophia
3430 antwoorden en 48129956x bekeken
sylke (Gast) - schreef op 30-12 om 18:01
Poesh gefeliciteerd met het geweldige nieuws!!!! Ik hoop echt voor je dat het een plakkertje is!!!!

Ster nynke gefeliciteerd met je prachtige ventje! Geniet ervan!

Met mij gaat het nog goed. Mag vandaag officieel testen. Maar ik durf het nog niet goed. Ben wel 2 dagen overtijd en heb wel wat signalen maar ben ondanks dat toch heel bang voor ern negatieve test.... nog even wat moed bij elkaar rapen!

Liefs, Sylke
bianca1986 - schreef op 30-12 om 18:18
Succes met testen Sylke... 

Ik ga ook morgenochtend testen ..  

Zou toch leuk zijn zo voor het oud jaar..  

Liefs Bianca
- schreef op 30-12 om 18:08
Sorry, was te enthousiast en twee keer dezelfde bericht gepost
Dame - schreef op 30-12 om 18:19
Sylke spannend! Ik begrijp je wel hoor.
Ik heb morgen mijn nod en als ik overtijd ben zou ik ook niet zo goed durven testen. Te bang voor een teleurstelling.....

Ik duim voor je, als je morgen test direct even laten weten hè. Er staat vast op ZWANGER!! OF 2 streepjes.

Liefs Dame
bianca1986 - schreef op 30-12 om 18:22
Hey dame, 

Is voor jouw ook erg spannend  
Succes morgen als je gaat testen.. 
Ik ga ook testen dus  De zenuwen zijn hier al dagen.. Goh 

Dat zou leuk zijn nog drie met een posi test hihihi.. 

Good luck en duim voor jullie 
Liefs Bianca
Bloem1983 - schreef op 30-12 om 18:25
Wowwwww allemaal spannende testen voor Bianca, Sylke en Dame joehoeeee kom maar op met de positesten!!!!! Xxxx
bianca1986 - schreef op 30-12 om 18:36
Hey bloem1983  

Dank je voor je lieve berichie.. 
Ik ben wel bang hoor, heb al dagen de zenuwen, maar toch ook het vermoeden van nouww het word weer niks deze maand... 

Hoe is het met je lieverd ? 
Xxxx Bianca
Bloem1983 - schreef op 30-12 om 18:47
Ha lieve Bianc,

Met mij gaat goed meis...zaterdag hele dag met pijn in bed gelegen. Mn buik deed vanaf mn maag tit laag un onderbuik, van links na rechts helemaal pijn en ook pijn en steken in rug en benen. Sinds vandaag diarree(sorry voor details) maar geen pijn of ziek gevoel gelukkig. Verder nergens last van dus ik begrijp je gevoel ook ik stel me in dat dit wederom niks wordt we zullen dan toch echt voor n vruchtbaar 2014 moeten gaan!!!

Maar ik blijf hopen en duimen voor jullie t klingt allemaal heel hoop gevend xxxx knuffels
bianca1986 - schreef op 30-12 om 19:25
Hey mop.. (Bloem1983)

Dat is toch niet best hoor die pijn.. En helemaal niet als je dan de hele dag ook in bed moet liggen.. Pff dat zal niet Best zijn geweest  rot voor je mop.. 
Nou moet ik wel zeggen dat ze toch bij ons in het gezin ook niet lekker zijn.. 
Me moeder grieperig me zusje voelde er niet lekker.. Maja misschien heerst het ... 

Of misschien hoort het allemaal bij de eerste tekenen.. Dat zou ik dan eigenlijk eerder hopen.. Nou meis jij moet nog een dag of zeven wachten toch ? 
Ik ga duimen voor je en heel hard hihihi 

Liefs dikke kus van mij xxxx Bianca
Bloem1983 - schreef op 30-12 om 19:52
Ha lieve Bianc,

Ja idd ik denk ook dat t n soort griepje was/is want t geerst idd heel erg. Iedereen om me heen is ziek zwak of misselijk. Ik zou over 6 dgn mogen testen maar ik wacht n dag af want ik wordt altijd op dag 17 na pregnyl ongi dus zal t dit keer ook wel worden...ik zou t anders ook niet weten. Ik was heel positief met de 3 milj zaadjes en de 87 procent beweegelijkheid die tijdens iui in me gebracht zijn. Maar ik lees alleen maar posi verhalen van mensen vanaf 10milj zaadhes dus ik weet ook niet. Ook nirt symptomen dus dan zakt de moed wel weer steeds lager. Maarja nog ff en we weten t meis...voor nu duim ik voor jullie en branden mn kaarsjes voor jullie!

Toi toi toi zet hem allemaal mega op!!! Xxx
Dame - schreef op 30-12 om 21:27
Hey Bianca,

hoe is het nu? Ik neem aan dat het weer helemaal goed is gekomen met vriend lief.

Jij gaat morgen al testen? Ik duim ook voor jou voor een positieve test!. Als ik ga testen dan word het pas 2 januari. Maar ik heb geen enkel symptoom dus ben ergens weer bang voor een teleurstelling......

Leuk dat je weer terug op het forum bent!

Liefs Dame
bianca1986 - schreef op 30-12 om 23:15
Hey dame, 

Bedankt voor jouw lieve woorden, Uhm het is namelijk zo mij vriend en ik zijn alweer een aantal weken bij elkaar, vorige maand ook alweer in spanning gezeten of het raak zou zijn of niet, maar helaas kwamen de duivels.. We hebben veel gesproken enz, en er is veel tussen ons veranderd in positieve zin.. Eigenlijk was het zo dat ik noet zo heel goed wist hoe ik terug moest komen in de forums, zonder aan de grote klok te hangen van ja, we zijn weer samen, hier ben ik weer, en wij pakken onze kinderwens weer op... Ik wist noet zo goed hoe ik dit moest doen, gewoon onzekerheid van mij hahah stom maar waar... Want kon altijd goed met jullie opschieten.. Maar durfde gewoon niet zo goed, totdat er tegen me werd gezegd meid kom gewoon terug, ik wacht op je enz... En toen dacht ik weet je ik ga gewoon weer soms wat mee sturen enz, en dan zie ik wel..  vind het gezellig om weer met jullie te kletsen enz... Hier gaat het dus in de liefde oke haha... 

Hoe is het met jouw meis? 
Lukt het allemaal een beetje 

Liefs Bianca x
Bedankt voor het mee duimen
Wipeout - schreef op 30-12 om 21:52
Hey dames,

Hier aankomende vrijdag mijn nod.... Hier al allemaal kwaaltjes, maar ja zijn deze nu echt of niet.... We gaan het zien...

Ik heb al in geen jaren een koortslip gehad en ineens vanavond voel ik em zo opkomen.... Hoop dat dit postief is hahahaha, omdat je weerstand lager ligt bij een zwangerschap.... We gaan het meemaken,

Iedereen heel veel succes bij testen, knuffelen en oud en nieuw vieren!
sylke (Gast) - schreef op 30-12 om 22:06
Hoi allemaal,
Bedankt voor alle lieve berichtjes!
Toestraks dan toch getest, en het allermooiste geschenk van de wereld: ik is wij geworden!!!!!! Heb hier 2 positieve testen
Naast me liggen. Kan het nog niet helemaal bevatten maar ze zijn echt positief!!!!!! Ben echt helemaal gelukkig!!!!!!

Vorige keer kwam mijn menstruatie 2 weken en een dag na de iui. De dingen die ik deze ronde merkte waren onverklaarbare vermoeidheid, veel honger (vooral in dingen zoals gebakken garnalen en oliebollen) snel misselijk en zelfs een keer overgegeven. Laatste dagen gevoelige borsten en vrijdag avond, nacht en zaterdag ochtend een heel klein beetje bloedverlies en wat menstruatie achtige krampen. Ik dacht dat mijn menstruatie doorkwam, maar het stopte helemaal. Op zich signalen genoeg. Maar durfde daar echt niet van uit te gaan!

Dame, Bianca en Maaike alvast heel veel succes met testen! Hoop voor jullie ook op een geweldige test!

Liefs, sylke
bianca1986 - schreef op 30-12 om 23:11
Hey Sylke,

Van harte gefeliciteerd met dit geweldige mooie en fantastische nieuws..
Wat zal jij je eigen gelukkig voelen meis..

Ik wens je een hele mooie tijd en zwangerschap toe.. 

Veel liefs Bianca 

Bedankt voor je lieve woorden, en jij lekker gaan genieten he hihi 
Wipeout (Gast) - schreef op 30-12 om 22:12
Stille van harte gefeliciteerd!!!!!!!
Bloem1983 - schreef op 30-12 om 22:28
Wow Silke,

Gefeliciteerd meissie wat een mooi nieuws!!! Het is jullie van harte geguny...dan zal ik je niet meer tegen komen in de kliniek!!!

Xxx geniet ervan meis xxxx
Bloem1983 - schreef op 30-12 om 22:28
Wow Silke,

Gefeliciteerd meissie wat een mooi nieuws!!! Het is jullie van harte geguny...dan zal ik je niet meer tegen komen in de kliniek!!!

Xxx geniet ervan meis xxxx
Bloem1983 - schreef op 30-12 om 22:28
Wow Silke,

Gefeliciteerd meissie wat een mooi nieuws!!! Het is jullie van harte geguny...dan zal ik je niet meer tegen komen in de kliniek!!!

Xxx geniet ervan meis xxxx
Eva - schreef op 30-12 om 22:35
Geweldig nieuws Sylke en ook nog voor Poesh!!!

Dikke kus en knuffel!!!

ps, hoelang heeft het nu uiteindelijk geduurd??

* Jullie geven mij veel hOop*
- schreef op 30-12 om 22:57
Geweldig nieuws, Sylke! Van harte gefeliciteerd! Geniet, je hebt het verdient, meis!
Was het derde iui voor jullie?

Slaap lekker voor straks als het door de emoties nog lukt, hihi.

Groetjes,
Sophia
- schreef op 30-12 om 23:04
Sylke, straks ben je nog zwanger van een tweeling, want er waren twee eitjes, toch?
Dame - schreef op 30-12 om 23:11
Sylke gefeliciteerd! Geniet er lekker van!
Mommy - schreef op 31-12 om 06:00
Sylke, van harte gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws en heerlijk om zwanger het nieuwe jaar in te gaan!
Geniet ervan,
Liefs Joy
Poesh - schreef op 31-12 om 06:58
Sylke gefeliciteerd! Geniet!
bianca1986 - schreef op 31-12 om 07:04
Hallo meiden, 

  Hiero is het weer een verloren zaak, wat haat ik dit moment van de maand inmiddels pff ik heb niet eens een test hoeven doen, want me temperatuur zei al genoeg   36,3 het is alleen nog wachten wanneer het bloeden nu door gaat breken...  ik zie het alweer voor me, ja gelukkig nieuwjaar allemaal hoor, en van binnen ga ik kapot van verdriet... Ik zou alles wel bij elkaar willen schreeuwen.. 

Ik duim voor de andere meiden die ook gaan testen, zet hem op 
Liefs Bianca xx
Bloem1983 - schreef op 31-12 om 07:15
Lkeve lieve lievw Bianc,

Das is gewoin mooi k**, balen, frustrerend en boosheid. Ik leef zoooo met he mee en kan me zo inbeelden dat t zo frustrerend is meis!!! Zeker als je de posi verhaal van Sylke krijgt te lezen ik gun t je zoooooi meis.....dan gaan we samen echt voor 2014 met alle andere dames erbij!!! Misschien een idee om in het nieuwe jaar een stap na de gyn te zetten zodat jullie misschien kunnen chekken of wel alles goed is???

Meis ik duim en brand een kaarsje voor je om kracht te vinden om een nieuwe ronde te gemoed te kunnen gaan!!!!

Hele dikke kus en knuffel xxxxcc
bianca1986 - schreef op 31-12 om 07:20
Hey lieve bloem, 

Bedankt voor je lieve berichie 
En inderdaad jullie weten als geen ander hoe ik me voel  
Ik vind dit zo erg, dat het bij ons allemaal gewoon niet w lukken, ik snap het gewoon niet voor ons allemaal..

En 2 januari krijg ik uitslagen binnen van wat onderzoekjes die al gedaan zijn, als die binnen zijn dan word er een verwijzing gemaakt naar de gynaecoloog, en doordat deze onderzoeken al gedaan zijn,kan het wel is zo zijn dat het in een stroom versnelling gaat.. En ik hoop dat we heel snel geholpen worden.. 

Liefs xxx Bianca 
Bedankt dat je een kaarsje voor me heb gebrand, en bedankt dat je dat nu weer gaat doen
Bloem1983 - schreef op 31-12 om 07:47
Lieve lieve Bianc?

Je vent een ontzettend sterke meid...hoe moeilijk deze teleurstelling ook is. Drink en geniet vanavond...proost op het geluk en de vruchtbaarheid van jou en je mannetje!!! 2014 wordt jullie jaar...met de uitslagen weet je waar je aanctoe bent. Hoe zwaar het ook is je weet wel wat je te wachten staat en nu is het gissen en daar eordt het niet leuker op. En wat je te wachten staat ik weet het niet meis maar ik trek je er door heen. Ik heb eigenlijk alles aan vruchtbaarheids technieken gehad dus help ik je met vragen te beantwoorden daar waar ik kan. Ik steun je meis net als ale andere forum meiden. Want een kinderwens hebben en er aan werken is een zeer emotionele achtbaan....van hoop tot vrees...van wachten en uitkijken na de afspraken bij de gyn...meer info meer duidelijkheid dat is wat we willen en san de grootste wens ons wereld wondertje!!!! Xxxx

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103