Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

sylke (Gast) - schreef op 07-04 om 10:36
Lieve joy, van harte gefeliciteerd met je meisje!!! Gaat alles goed met jullie? Geniet ervan!!! Ben benieuwd naar je verhaal.

Groetjes, Sylke
3430 antwoorden en 48129760x bekeken
- schreef op 07-04 om 13:24
Hoi Bianca, nee ben sinds vandaag weer vh wachtbankje af. Geen 2014 kindje voor mij.... Nieuwe ronde nieuwe kansen.
bianca1986 - schreef op 07-04 om 13:55
Hey chantieeee, 

Echt jammer, balen om te lezen dat ook jij van het wachtbankje bent..
Succes en sterkte deze dagen, wil je heel veel kracht en moed wensen voor de nieuwe ronde..
Good luck en zet hem op 

Liefs Bianca
bianca1986 - schreef op 07-04 om 14:01
Hey Maya, 


Nou dat benauwd zijn is toch niet zo prettig hoor, 
Je heb toch geen hoge bloeddruk ofzo ? 
Ik hoop ook dat je meisje nog goed zit in je buikje, 
Maar heb er de volste vertrouwen in dat je kleine prinses het nog goed maakt  
Misschien zijn je emoties gewoon wat onzekerheid, ti's ook niet niks allemaal.. 


Meis echt waar rustig aan, en je zal zien dat je kleine meisje weer lekker wat gegroeid is


Liefs Bianca
Maya - schreef op 07-04 om 18:55
Hi meiden de afspraak in het zh verliep vandaag niet bepaald vlot. We hebben ruim 1 uur gewacht in de wachtkamer. Was zo druk daar niet normaal.
Eenmaal aan de beurt heeft de echoscopist alleen naar het vruchtwater gekeken. Ik vertelde haar dat ik ook een groeiecho zou krijgen. Volgens haar niet want daar had ze geen instructie voor gekregen. Ik zei dat de dokter dat wel had gezegd tegen ons. Even later had ik toch een afspraak met de verloskundige in het zh en zij vroeg meteen naar de resultaten van de groeiecho. Vertelde haar hoe het ging en zij heeft alsnog een groeiecho laten uitvoeren. Hieruit is wel gekomen dat ons meisje is gegroeid maar nog steeds op de onderste lijn zit. Uit de meting van de navelstreng blijkt dat de druk iets verhoogd is. Hierdoor krijgt de baby waarschijnlijk minder voeding binnen. De groei ligt niet stil dus ben super blij dat ze wel aangekomen is. Ze is klein maar niet te klein. Ze wordt nu geschat op 2600 gr. Er zijn kleinere op de wereld gezet en die doen het ook prima. De gyn benadrukt dat ze geen risico willen nemen en daarom nemen zij het nu over. Ik moet goed in de gaten houden of ze nog wel voldoende beweegt. De verhoogde druk in de flow is wel aanleiding om de begeleiding verder via het zh te laten lopen. Op zich niet erg want had toch niet voor een thuisbevalling gekozen. 17 april volgende afspraak en dan kijken ze alleen naar hoeveelheid vruchtwater en de flow in de navelstreng.

Xx maya
wipeout - schreef op 09-04 om 07:17
Hey dames,

Voor ons word het ook een 2015 baby... Menstruatie is nu goed doorgekomen... Merkte al wel iets aan oud bloedverlies maandag op maar ja dat kon ook innesteling zijn...

Maya; heel veel succes de 17e bij de volgende afspraak. Wel fijn om te horen dat ze in ieder geval weer een stukje gegroeid was! 

Chantie; balen van je menstruatie, ik ga met je mee naar het volgende wachtbankje! 

Joy; ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van je kleine meid! 

Liefs,
Maaike
Poesh - schreef op 09-04 om 16:26
He dames, weer eventjes geleden.
Maar hier gaat het niet zo goed. Ik voel me op.. Morgen naar de dokter, even bloed laten nemen. Daarbij heb ik de zorg van mijn broer erbij gekregen, mijn broer woont nog thuis maar heeft zondag zijn been gebroken, net nu mijn ouders op reis zijn. Dus hij kan niet met de auto rijden, dus mag ik alle boodschappen ook voor hem doen. Ik doe dit met plezier voor mijn broer, maar nu ik me zo beroerd voel is het soms net iets te veel. Ook het eten voor de honden zet ik klaar.. Ik hoop dat het ijzertekort is, kunnen ze tenminste vlug iets aan doen. Ik hou jullie op de hoogte dames!
bianca1986 - schreef op 09-04 om 20:27
Lieve poesh,

Denk inderdaad aan jezelf en om jezelf ..  
Vind het rot om te horen dat je je helemaal niet lekker voelt de laatste tijd..
Ik hoop dat het bloed prikken wat oplevert en dat je weet wat je heb, waar je aan toe bent en of je gelijk wat kan krijgen ervoor of niet.. Dit is ook niks zo .. 
Je bent straks helemaal uitgeput,  En dat is denk helemaal niet de bedoeling 

Succes en sterkte, laat je ook gauw wat horen, 
Hoop dat het allemaal mee valt voor je en dat er niet iets raars of geks aan de hand is

Liefs Bianca
Wipeout - schreef op 09-04 om 20:10
poesh; doe rustig aan en luister goed naar je lichaam.

Vanavond begon mijn vriend ineens over het feit dat hij er nu wel klaar mee was dat mijn menstruatie weer zo vroeg was begonnen. Hij kwam met het idee om morgen gewoon het ziekenhuis te gaan bellen en uit te leggen dat we dit zo niet langer volhouden. Dus ik ga morgen het ziekenhuis bellen om te gaan beginnen met de behandeling. Hopelijk gaan ze hierin mee!

Ik laat het jullie weten!

fijne avond en denk aan jullie zelf, en zorg goed voor jezelf want andere mensen doen het niet voor je!

liefs,
Maaike
bianca1986 - schreef op 09-04 om 20:24
Lieve Maaike,

Wat fijn dat je vriend hier mee gekomen is..
Snap het wel, ti's niet leuk elke maand weer die klap en teleurstelling, voor jouw helemaal niet maar voor manlief ook niet  vind het heel lief van hem dat hij er dan ook wel een beetje klaar mee is, en dat hij vind dat je morgen gewoon moet bellen, ik hoop van harte dat ze in jullie verhaal mee gaan, vind ook dat jullie niet langer nog hoeven te wachten, het is genoeg geweest zo ..

Succes voor morgen, laat je ons gauw wat horen,ben toch wel heel benieuwd hoor 
Liefs Bianca
Liesseling - schreef op 09-04 om 20:24
Hey meiden, sorry ben beetje afwezig, hen paar zware dagen gehad en snap t gewoon weg niet.
Net even mijn app bij gewerkt dus dacht laat ik meteen even hallo hier zeggen.

Hoe kan ik hier foto's toevoegen aan een reactie?

Hoop dat t met iedereen goed gaat. Hugs
bianca1986 - schreef op 09-04 om 20:30
Lieve liesseling, 


Dat geeft toch helemaal niks dat afwezig zijn, 
Ik begrijp het allemaal wel  het is ook niet niks allemaal.. 
Ik zeg altijd zo dat zwanger worden is leuk allemaal, maar alles wat er om heen komt kijken, dat valt soms vies tegen.. Is het al helemaal doorgekomen ? Of dat nog steeds niet ? 


Denk aan je en we zijn ervoor je 
Liefs Bianca 

En een foto toevoegen staat rechts onderin zeg maar onder die mevrouw de rok, staat foto toevoegen
Wipeout - schreef op 09-04 om 20:28
bianca; dank je wel voor je lieve reactie. Mijn vriend begon er eerst over en daarna hadden we zijn moeder aan de telefoon en die gaf ook aan dat het nu wel eens tijd was en dat ik gewoon moest gaan bellen. Van de gyn mocht ik bellen als mijn menstruatie op dag 24 of eerder was gekomen nou het was nu op dag 25, maar die ene dag het hoort pas rond dag 29 te komen net zoals vorige maand. Mijn lichaam is elke maand van slag en maakt er een potje van!

Liesseling; doe rustig aan en denk goed aan jezelf. Ik weet niet hoe dat werkt met die app en helemaal niet met foto's.

liefs,
Liesseling - schreef op 09-04 om 20:29
bianca1986 - schreef op 09-04 om 20:41


Had al een heel verhaal terug getikt, maar er is blijkbaar wat mis gegaan, want hij heeft hem niet verstuurd, lekker hoor.. 


Nogmaals proberen hahaha  


Lieve Maaike, 


Ik snap je volkomen, en ik denk dat het inderdaad tijd word om aan de bel te trekken,
Het hee lang genoeg geduurd allemaal ... Nieuwe stap, nieuwe poging, nieuwe moed en kracht om door te gaan  hoop op het beste morgen, en hoop dat je goed nieuws komt vertellen dat ze gaan beginnen met jullie .. 


Liefs Bianca
Liesseling - schreef op 09-04 om 20:51
Ook ben ik lichtelijk gefrustreerd en vooral jaloers (ookal gun ik het haar absoluut hoor), oude vriendin van mij heeft 1 ronde gehad en zwanger van een drieling!
Wipeout - schreef op 10-04 om 07:20
hey meiden,

Ik heb volgende week dinsdag afspraak in het ziekenhuis voor intake IUI! Eindelijk gaan we beginnen, want zo door blijven gaan werkt ook niet..... Ik houd jullie op de hoogte!

liesseling; wat kan ik je frustratie begrijpen, maar probeer het ook los te laten, want frustratie is ook niet goed voor je lichaam!

liefs,
maaike
lisaaaa&milan - schreef op 10-04 om 07:29
Apannend wipeout!
Eindelijk krijg je nu ook de hulp
Poesh - schreef op 10-04 om 10:37
He dames,

deze ochtend dus bloed laten nemen. Ik heb de indruk dat er heel veel getest gaat worden, als ik al die vinkjes op het blad zag. Als ik het goed gezien heb gaat hij ook onmiddelijk zwangerschapstest doen. Nja, bij mij weet je nooit zeker?
Ben wel blij dat hij het zo serieus neemt, grondig onderzoek kan nooit kwaad he.
Morgenavond mag ik bellen voor de uitslag, ik hou jullie op de hoogte!
Poesh - schreef op 10-04 om 10:51
En voor het lijstje, 12 mei is nieuwe nod
Poesh - schreef op 11-04 om 05:52
Goedemorgen dames,

Ik ben nu wel nieuwsgierig aan het worden naar mijn bloedresultaten...
Gisterenavond lag ik om 21u al te slapen in de zetel... En nog steeds niet uitgerust als ik op sta...
Wipeout - schreef op 11-04 om 07:57
poesh; spannend zeg, kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent! Nog even geduld en kan je vanavond bellen!

Lisa; dank je wel voor je leuke berichtje! Het aftellen naar een behandeling is nu echt begonnen

iedereen een fijne vrijdag en bijna weekend!!

liefs,
maaike
Poesh - schreef op 11-04 om 10:34
Ik zit ook met de gedachte, stel dat ze niks vinden.. Wat dan? Het kan toch onmogelijk gewoon slaap tekort zijn. Ik slaap echt wel voldoende, om niet te zeggen veel de laatste weken...
bianca1986 - schreef op 11-04 om 10:53
Poesh, 

Ik begrijp heel goed je onzekerheid.. 
Ben ook he elbenieuwd wat eruit gaat komen, nog even wachten en dan weet je het..

Laat je gauw wat horen, het lijkt me sterk dat er niks uit gaat komen, 
Dus ben nu heel nieuwschierig wat er dan wel uit komt 

Denk aan je, rustig aan meis
Liesseling - schreef op 11-04 om 15:11
Poesh het zou ook een tekort kunnen zijn van vitamine D (zon)
Poesh - schreef op 11-04 om 16:12
Bloedtest is normaal.. Er is niks uitgekomen, ha weet ook niet wat er aan de hand kan zijn nu...
bianca1986 - schreef op 11-04 om 16:50
Poesh, 

Nah wat raar zeg.. nou weet je nog niks ..
Daar word je toch ook niet vrolijk van

Succes ermee pff 

Liefs
- schreef op 11-04 om 17:10
dat is vervelend Poesh  nog niks duidelijk.
En nu? gaat je arts nog verder zoeken naar een oorzaak?
Poesh - schreef op 11-04 om 17:29
voorlopig word er niks ondernomen.. Ik moet het even aanzien...
Misschien gewoon lentemoeheid?
- schreef op 11-04 om 17:58
wipe out, hoop dat jullie veel succes volgende week met jullie intake!!

Lijkt me geen lentemoeheid.... Dat zou met voldoende rust toch wel redelijk over moeten gaan denk ik dan? maar ik ben geen dokter dus weet het niet... Hoop alleen voor jou dat je je binnenkort beter voelt! Je steeds zo moe voelen lijkt me heel vervelend.

Bianca heb je een priveberichtje gestuurd. En voor de kalender --> 06 mei als nieuwe nod voor mij. Op 25 april en 28 april moet ik progesteron laten prikken. Ben benieuwd

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103