Aloha dames,
Ik zit nog op vakantie, maar ik wou jullie even een berichtje sturen. De vakantie is niet zo goed begonnen. Onze vlucht was van zaterdag naar zondag verzet ivm technisch probleem met het vliegtuig. Daarna had ik een paar dagen last van jetlag. Afgelopen donderdag ben ik ongi geworden. Dit vind ik niet erg, want we gaan volgende maand met de iui beginnen. Ik wil trouwens om jullie advies vragen. We komen terug van vakantie op 15de dag van me cyclus. Echo voor de follikel meting heb je meestal rond dag 11. Zou ik toch een afspraak voor de fm maken? Ik heb twee mogelijkheden. Deze ronde met de iui in mijn eigen cyclus beginnen of nog een ronde wachten en vanaf volgende pas beginnen. Ik heb altijd een latere eisprong - rond dag 20. Als ik met clomid zou beginnen, zou mijn eisprong op vakantie komen en zou ik dan de iui missen. Daarom heb ik besloten om voorlopig geen clomid in te nemen. Maar het kan nog in mijn eigen cyclus, want ik heb altijd een latere eisprong - rond dag 20. Ik zou liever deze ronde met de iui beginnen, want heb geen vertrouwen dat het spontaan gaat lukken om nog een rondje zelf door te gaan. Ik kan mijn gynaecoloog niet bellen om te overleggen, alleen receptie. En het zal lang duren voor een afspraak bij hem. Daarom vraag ik om jullie advies, wat zouden jullie doen?
Sylke, Bloem en Kruimel, succes met de behandelingen, meiden. Ik hoop voor het positief resultaat bij jullie deze keer!
Joy en Maya, geniet van de kleine meiden in jullie buikjes! Mooie foto, Joy!
Poesh en Lisa, succes met het afwachten! Duim voor een positief nieuws van jullie kant!
Maaike, veel succes met je gesprek volgende week!
Ik hoop dat onze vakantie nu beter zal verlopen, dan in het begin. We hebben nog anderhalf week te gaan!
XXX
Veel liefs,
Sophia