Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

Maya - schreef op 15-11 om 19:31
Bedankt voor alle felicitaties meiden. Echt super lief!

Kruimel en Lisa spannend hoor binnenkort eerste stap in de juiste richting. Hoop dat het spuiten meevalt. Suc6.

Bloem succes woensdag met iui. Hoop dat het lukt meid. Ik ga duimen voor je.

Joy ben super blij met ons meisje. Wel leuk hoor dat we beide een meisje krijgen. Jij bent wat verder dan mij maar het is dus normaal dat je het kindje pas na 20 weken voelt. Ik verheug me erop om het vaker te voelen. Zo weet ik dat het ook met haar goed gaat.

Maya

3430 antwoorden en 48130408x bekeken
Sylke - schreef op 16-11 om 17:48
Hoi allemaal,

wij hebben gisteren een echo gehad. Het eitje was al mooi groot en stond op springen volgens de gyn. Heb gisteren in de kliniek een pregnyl spuit gehad. Ik vond het wel fijn dat ik die niet zelf hoefde te zetten hoor!! Vanmiddag om 12 uur hadden we onze IUI behandeling. Deze gyn. deed het anders dan de vorige. Toen hij het erin spoot zei hij al, dat voel je wel he? En ik voelde het inderdaad, was gevoeliger dan vorige x, toen voelde ik er niet veel van. Hij zei dat hij er extra veel druk op zette zodat het met meer kracht erin kwam en daardoor meteen naar de eileiders zou gaan. Nog een stapje dichterbij dus. Nu is het weer afwachten voor ons! We mogen over 2 weken testen...
Vanmiddag ben ik even met mijn man en onze hondjes naar sinterklaas gaan kijken in het dorp. Ook mijn zus en broer waren er met hun kinderen. Heel leuk, en ook heel bijzonder om op deze dag de behandeling te krijgen. Ik hoop dat ik er volgend jaar op zijn minst zwanger bij mag zijn...

Iedereen heel veel succes met alles!!!! Hier branden heel veel kaarsjes voor ons allemaal!!!

Liefs, Sylke
Bloem1983 - schreef op 16-11 om 18:54
Hoi Sylke wat fijn dat t goed gegaan is. Ik had mn 1e iui ook wat gevoelig maar mijn gyn zei dat t kwam doordat het tegen mn baarmoederwand zat. Op internet ff rond gekeken, ziekenhuizen en op verschillende forums is te lezen dat ze de iui 36 uur naar de pregneyl doen terwijl bij mijn iui's er gem 24 uur tssen zit???

Suc6 op het wacht bankje voor mij zal dat denk ik dinsdag woensdag of donderdag zijn xxxxx
sylke (Gast) - schreef op 16-11 om 20:10
Hoi bloem,
Bij mij zat er ook maar een dag tussen de pregnyl en de iui. Bij mijn schoonzusje was het wel 36 uur. Het scheelt per ziekenhuis/kliniek. Ik begreep dat het in dusseldorf (wat heel goed schijnt te zijn) ook maar 24 uur is, en dat in Nederland ook steeds meer ziekenhuizen terug gaan naar 24 uur. Ik heb dan gisteren pregnyl gehad, en heb eind vd middag tot begin avond wel mn eisprong gevoeld. Het is belangrijk dat het zaad er eerder is dan de eisprong. Zo heb ik het altijd begrepen.
Jij alvast heel veel succes van de week!!!

Liefs, Sylke
Bloem1983 - schreef op 16-11 om 20:42
Ha Silke,

Thanx voor je uitleg....ja ik dacht t ook zo maar toen ik t zo las ook vanuit ziekenhuizen dacht ik das raar....is je schoonzussie zeanger geworden na iui? Had je man genoeg zwemmers? Wat een hele aprte dag om vandaag iui te hebbrn....hoop op een posi test over 2 weekjes. Bij mij komen de vruchtbare dagen ook aan merk ik ;-) dus vandaagen morgen gezellig knuffelen met manlief voor de iui te laat is...want als ik maandag kom kan op zn vroegs pas dinsdag iui zijn....of misschien toch nog icsi al gaan we van iui uiy.

Fijn weekend meis en ook voor de andere dames xxx
Sylke - schreef op 17-11 om 12:12
Hoi bloem,
Mijn schoonzusje is 2x zwanger geworden na de tweede IUI behandeling. Ze heeft nu een jongetje en een meisje. Er is dit keer niet precies gezegd hoeveel zwemmers het waren enz. Wel dat het er net zo keurig uit zag als vorige keer.
Wel spannend dat het nog twee kanten kan op gaan voor je! Succes met klussen, en veel succes van de week!

Liefs sylke
kruimel - schreef op 17-11 om 12:55
Er ging ff iets mis, dit berichtje was niet voor hier haha!
lisaaaa&milan - schreef op 17-11 om 13:16
hallo dames,

hier 6 dagen voor mij nod, zojuist heel veel witte afscheiding, ( voelde het zelfs helemaal lopen ) sorry voor dit stukje hahahaha!
hebben jullie dat ook?
- schreef op 17-11 om 16:19
Aloha dames,

Ik zit nog op vakantie, maar ik wou jullie even een berichtje sturen. De vakantie is niet zo goed begonnen. Onze vlucht was van zaterdag naar zondag verzet ivm technisch probleem met het vliegtuig. Daarna had ik een paar dagen last van jetlag. Afgelopen donderdag ben ik ongi geworden. Dit vind ik niet erg, want we gaan volgende maand met de iui beginnen. Ik wil trouwens om jullie advies vragen. We komen terug van vakantie op 15de dag van me cyclus. Echo voor de follikel meting heb je meestal rond dag 11. Zou ik toch een afspraak voor de fm maken? Ik heb twee mogelijkheden. Deze ronde met de iui in mijn eigen cyclus beginnen of nog een ronde wachten en vanaf volgende pas beginnen. Ik heb altijd een latere eisprong - rond dag 20. Als ik met clomid zou beginnen, zou mijn eisprong op vakantie komen en zou ik dan de iui missen. Daarom heb ik besloten om voorlopig geen clomid in te nemen. Maar het kan nog in mijn eigen cyclus, want ik heb altijd een latere eisprong - rond dag 20. Ik zou liever deze ronde met de iui beginnen, want heb geen vertrouwen dat het spontaan gaat lukken om nog een rondje zelf door te gaan. Ik kan mijn gynaecoloog niet bellen om te overleggen, alleen receptie. En het zal lang duren voor een afspraak bij hem. Daarom vraag ik om jullie advies, wat zouden jullie doen?

Sylke, Bloem en Kruimel, succes met de behandelingen, meiden. Ik hoop voor het positief resultaat bij jullie deze keer!

Joy en Maya, geniet van de kleine meiden in jullie buikjes! Mooie foto, Joy!

Poesh en Lisa, succes met het afwachten! Duim voor een positief nieuws van jullie kant!

Maaike, veel succes met je gesprek volgende week!

Ik hoop dat onze vakantie nu beter zal verlopen, dan in het begin. We hebben nog anderhalf week te gaan!

XXX
Veel liefs,
Sophia
Poesh - schreef op 17-11 om 17:59
@Lisa, dit had ik toen ik zwanger was.. Maar ik denk dat dit niet alles wil zeggen. Hoop voor jou dat dit een goed teken is

@sophia, als jij altijd zo laat je ei krijgt zou ik er gewoon voor gaan! Doe die fm maar en begin met de iui in je eigen cyclus. Succes!

Hier nog 8 dagen tot NOD.. Nog 11 om te testen... Ik probeer zo weinig mogelijk te letten op mijn lichaam.. Maar al heel de dag lichte buikpijn, dus ik weet niet goed wat ik moet denken.. Nogtans zaten we op een eetfestijn dus geen tijd om te denken aan zwanger worden.. Ochja we zien wel weer. Nog een fijne zondagavond en een leuke werkweek of verlof toegewenst!!
lisaaaa&milan - schreef op 17-11 om 18:34
@ poesh,

dat geeft me een beetje hoop, maar ik denk zo maar, ( het zal wel weer niet raak zijn ) haha
over 6 dagen is me nod, en dan gaan we t beleven! zit nu op het wachtbankje en zit expres nu niet veel op het form, zodat ik er zo min mogelijk aan kan denken' ik ga ook niet eerder testen als 23 november.
Volgens mij heb ik die witte afscheiding al welleens eerder gehad, maar dit is best veel wat ik vandaag had. we moeten maar afwachten
het zou wel super zijn, net voor dat wij met IUI zouden gaan starten, voor de rest voel ik me niet anders als anders
sylke (Gast) - schreef op 17-11 om 18:44
Hoi sophia,
Had je beide opties al besproken met je gyn.? Dan zou ik voor de IUI in je eigen cyclus gaan. Als je normaal rond dag 20 je eisprong hebt ben je nog mooi op tijd! Dat geeft je voor deze ronde dan toch alvast een grotere kans!! En dan kan je de volgende ronde alsnog met de hormonen starten! Succes!!

Poesh en Lisa, heel veel succes met wachten! Ik duim voor jullie!!
Wipeout - schreef op 18-11 om 08:35
Hallo dames,

Ik had even een vraagje aan de dames die ervaring hebben met temperaturen.
Ik temp nu elke ochtend om 7:00, maar vanmorgen werd ik dus wakker om 6:30, omdat ik naar de wc moest.... Wat kan je dan het beste doen, om 6:30 voor naar de wc gaan of toch om 7:00?

Ik hoor t graag!
kruimel - schreef op 18-11 om 09:24
Heeee wipeout

Gewoon tempen als je net wakker bent. Een half uur maakt niet zo veel uit, en als je eenmaal bent gaan plassen is het niet meer betrouwbaar!

xxKruimel
Wipeout - schreef op 18-11 om 09:47
Dank je wel voor je reactie! Dit is mijn eerste maand tempen, dus het is nog allemaal even uitvogelen
Poesh - schreef op 18-11 om 11:33
Dames, nu weet ik het helemaal niet meer.. Zonet bruine afscheiding ontdekt in mijn ondergoed, na het afvegen nog een beetje en daarna niks meer (voorlopig). Ik vrees dus dat dit voor mij het einde van de cyclus is en mijn ms wel zullen doorbreken deze middag.. Dan heb ik wel een kortere cyclus van deze keer...
Bloem1983 - schreef op 18-11 om 16:54
 Ha lieve dames,

Ff snel een berichtje want ik moet naar de sportschool, ik kom net thuis van de kliniek......zoals t er nu na uitziet worden deze week mn eicellen ontdooit en als ze dat overleven dan ingespoten met zaad. En dan heel hard duimen en hopen dat de5 eicellen tot 5 sterke embryos groeien en dan zal ik waarschijnlijk maandag of dinsdag terugplaatsing krijgen. Dus dan zou ik rond 10 a11 dec mogen testen maar test dan pas n dag later op mn verjaardag. Maar dan moet t deze week en volgende week heeeeeeeeel goed gaan dus is ff afwachten xxxx

Poesh - schreef op 18-11 om 17:48
@Bloem, we duimen voor je mee dat het heel goed gaat deze week en volgende week! Veel succes!
- schreef op 19-11 om 11:51
Hallo ladies,

Poesh en Sylke, bedankt voor jullie reacties op mijn vraag. Ik heb net een afspraak voor de eerste follikel meting op 29.11. gemaakt. Kan niet wachten om met iui te beginnen. Ik heb er goede hoop dat die ons gaat helpen. Het aftellen is begonnen!

Poesh, is het bij een beetje afscheiding gebleven? Je weet dat je snel zwanger kunt worden. Ik hoop voor je dat het in deze ronde raak is!

Maaike, als je meer vragen over het temperaturen hebt, stel ze gerust. Hier zijn veel ervaringsdeskundigen En inderdaad tempen altijd voordat je opstaat. Anders is het niet betrouwbaar. Je kunt je tempkaart hier op Brabbels bijhouden. Succes met je gesprek!

Groetjes,
Sophia
Poesh - schreef op 19-11 om 11:58
@Sophia, gisterenmiddag nog een beetje gehad.. Maar tegen 's avonds niks meer.. Deze ochtend vreselijke krampen dus ik vreesde het ergste, maar helemaal niks. Zullen waarschijnlijk gewoon mijn darmen geweest zijn.. Ik merk wel dat ik veel te veel begin te hopen, ik ga echt zwaar teleurgesteld zijn als het niet zo is... Maar voorlopig ziet alles er dus nog goed uit..
- schreef op 19-11 om 12:10
Poesh, het is normaal dat je nu meer bezig bent, dan in rustronde. Ik merk dat ook aan mezelf. Je weet gewoon dat er kans is en blijft hopen. Er is niks mis mee. Nog een weekje geduld, meis.

Bloem, veel succes met jullie nieuwe traject!

Liefs,
Sophia
Bloem1983 - schreef op 19-11 om 14:35
Ha dames,

Ben vandaag door de kliniek gebeld...de eicellen gaan morgen vanuit kliniek naar dusseldorf. Donderdag moet manlief om 9 uur zaad inleveren als het goed genoeg is(hoop ik echt) dan gaan t zaad na duseldorf en worden de eicellen in dusseldorf obtdooit dat duurdt ong 4 uur. Dan wordt ik vrijdag door de bryloog gebeld of de samensmelting is gelukt en zullrn er ong 2 dagen van spanning zijn of ze gaan vermenigvuldigen...dus een hele spannende tijd. De kliniek spreekt niet overicsi omdat punctie is gebeurd maar over evt terugplaatsing van embryo en de evt embryos die ingevroren worden heten dan creyos xxxx toi toi toi voor ons allemaal xxxx
Bloem1983 - schreef op 19-11 om 14:35
Ha dames,

Ben vandaag door de kliniek gebeld...de eicellen gaan morgen vanuit kliniek naar dusseldorf. Donderdag moet manlief om 9 uur zaad inleveren als het goed genoeg is(hoop ik echt) dan gaan t zaad na duseldorf en worden de eicellen in dusseldorf obtdooit dat duurdt ong 4 uur. Dan wordt ik vrijdag door de bryloog gebeld of de samensmelting is gelukt en zullrn er ong 2 dagen van spanning zijn of ze gaan vermenigvuldigen...dus een hele spannende tijd. De kliniek spreekt niet overicsi omdat punctie is gebeurd maar over evt terugplaatsing van embryo en de evt embryos die ingevroren worden heten dan creyos xxxx toi toi toi voor ons allemaal xxxx
Poesh - schreef op 19-11 om 18:46
@Bloem, de duimen staan hier omhoog en de kaarsjes branden!!

Hier deze middag terug wat bruine afscheiding gehad... Is nu precies terug over, maar voor hoelang is natuurlijk de vraag...
Poesh - schreef op 20-11 om 06:52
Hier waarschijnlijk negatief nieuws.. Opgestaan met mijn typische ms-hoofdpijn. En klein beetje bloedverlies gehad, niet bruin deze keer. Dus waarschijnlijk het begin van mijn ms... Dan zit ik terug op mijn cyclus van voor de pil (35 dagen).
Bloem1983 - schreef op 20-11 om 08:53
Poesh dat meen je niet? En jullie hebben het nog zo gezellig gemaakt....wat blijft het toch verschrikkelijk moeilijk om een positieve test in handen te hebben. Ik heb wel eens gelezen dat vrouwen ongi klachten hebben en toch zwanger blijken te zijn. En dat t donker bloedverlies van eeninnesteling zou kunnen komen ...in ieder geval hoop ik dat niks door komt en dat je een positest in handen hebt meis!!! Xxxx

Mn fingers zijn cross voor je...en mn kaarsjes staan al aan bij de boedha voor je voor goed geluk
Poesh - schreef op 20-11 om 11:52
@Bloem, bedankt voor de steun tot nu toe zijn ze er nog niet echt.. Na dat bloedverlies van deze ochtend bleef mijn inlegkruisje wit.. Tot 30min geleden, terug een heel klein beetje. Deze ochtend was het helrood, nu donkerrood en naar bruin op. Vind het zo verwarrend allemaal.. Ofwel blijft het uit ofwel zet het gewoon goed door.. Is dat nu teveel gevraagd van mij??
Bloem1983 - schreef op 20-11 om 11:55
Hey Poesh,

Dat is helmaal niet teveel gevraagd zijn...je wil weten waar je aan toe bent en dat begrijp ik. Het is een hele teleurstelling als het niet zo is maar dan weet je waar je aan toe bent. Die onzekerheid kan zo frustrerend en slopend zijn pffff toi toi toi meussie xxx
- schreef op 20-11 om 13:37
Poesh, probeer het van de positive kant te bekijken. Je cyclus is weer korter. Dat betekent dat je lichaam heeft hersteld. Als je cyclus korter is, heb je vaker de kans. Dat weet je zelf. Alleen ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt. Hou moed erin!

Knuffels,
Sophia
Poesh - schreef op 20-11 om 16:29
@Sophia, idd, zo zou ik het bekijken als ik duidelijkheid had.. Maar het enige wat ik nu nog gehad heb is heel klein beetje bruinverlies... Lijkt me echt wel heel weinig voor ms te zijn toch? + ik heb zo geen krampen die ik anders altijd heb, vanaf dag 1... Wat ik nu ga doen, ik wacht nog even af, ben ik volgende week niet ongesteld dan doe ik een test. Is die test negatief dan ga ik eens bij de gyn te controle.. Want zoo lichte menstruatie lijkt me toch ook niet normaal/gezond..

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103