Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

- schreef op 28-05 om 09:54
@eesliefde, nee ik vind je niet egoistisch! je achtervolgt je liefste wens. Ik nsap je volledig maar ik snap ook dat je vriend het er moeilijk mee heeft, is toch een stukje mannelijkheid. Gewoon veel blijven praten met elkaar. Mijn man heeft wel zwemmers maar hele slechte en echt heel weinig. Na dat nieuws wilde hij eerst bijna niet eens meer klussen, had toch geen zin vond hij. Hij voelde zich de schuldige aan dat we maar geen kindje mogen krijgen. maar ik neem hem niks kwalijk, we proberen het samen en bij wie het "mis" is, maakt helemaal niet uit want het is een probleem van ons samen. Ik neem aan dat jullie Rijnstate wel besproken hebben? Wat vond hij daar van? Ik hoop voor jullie dat hij het gauw een plekje kan geven en dat jullie goed nieuws krijgen van Rijnstate, zijn jullie weer een stukje dichter bij jullie droom  

@Maaike..... Je zit nog dagen voor je nod dus inderdaad positief blijven! Ik hoop het zo voor je meis!!!!! Stort je maar lekker op je werk vandaag met je gedachte op nul. Laat wel even wat weten vanavond. Ik ga duimen voor je want licht roze is nog niet verkeerd!
3430 antwoorden en 48130408x bekeken
Wipeout - schreef op 28-05 om 17:01
hey meiden,

Helaas nu ook last van oud bloedverlies, dus hopelijk zet dit niet door... En zo wel dan maar zo snel mogelijk dan kunnen we weer opnieuw beginnen...
Ik houd jullie op de hoogte!

liefs,
Maaike
- schreef op 28-05 om 17:12
Eva, dat is niet egistisch. Je bekijkt gewoon alle opties. Dat is logisch. Je moet wel uitkijken, want als het te vroeg voor je vriend lijkt te zijn, kan hij er tegen worden. Wees voorzichtig en laat hem zien dat je begrip hebt.

Maaike, dit is niet wat we allemaal hadden verwacht. We hadden zo'n hoge verwachtingen deze ronde...Je hebt vaker last van de roze afscheiding aantal dagen voor je nod. Heb je geinformeerd wat de oorzal kan zijn? Houd moed erin, want met zo'n goede sperma kwaliteit, zullen jullie heel snel in verwachting raken. 

Groetjes,
Sophia
Wipeout - schreef op 29-05 om 08:51
hey dames;
Helaas is mijn menstruatie doorgezet! Ik ga morgen bellen met het ziekenhuis en dan moet ik waarschijnlijk zaterdag voor een echo en dan gaan we weer van voor af aan beginnen!

Liefs,
Maaike
- schreef op 29-05 om 09:24
Wat balen Maaike :-(
Poesh - schreef op 29-05 om 09:24
Jammer maaike, dikke knuffel!!
Poesh - schreef op 29-05 om 09:25
Jammer maaike, dikke knuffel!!
Poesh - schreef op 29-05 om 09:25
Jammer maaike, dikke knuffel!!
Poesh - schreef op 29-05 om 09:25
Jammer maaike, dikke knuffel!!
Poesh - schreef op 29-05 om 09:27
Dit was niet de bedoeling..
Wipeout - schreef op 29-05 om 09:42
chantie en poesh; dank jullie wel voor jullie lieve reacties....
lisaaaa&milan - schreef op 29-05 om 10:29
Lieve maaike, 

Had het zo gehoopt!
Nieuwe ronde nieuwe kansen zet hem op meis



Dikke knuffel
Mommy - schreef op 29-05 om 14:20
He Maaike,

Wat jammer nou! Even bijkomen en rustig aan zodat jullie vol energie aan de volgende behandeling kunnen beginnen. Had erg voor je gehoopt, denk aan je!
Xxx Joy
- schreef op 29-05 om 15:46
Lieve Maaike,

Het is zo oneerlijk als ongi weer doorzet...Ik vind het heel knap dat je weer volle moed naar de volgende ronde gaat. Ben echt trots op je! Heel veel succes! Eerder of later komt onze wens uit!

Liefs,
Sophia
Wipeout - schreef op 29-05 om 17:42
lisa, joy en sophia; dank jullie wel voor jullie lieve reacties.... Het is echt gek zo, maar heb net heerlijk genoten van mijn sushi en nu een wijntje gepakt... vanaf zaterdag stap ik weer in een achtbaan, maar gelukkig weet ik nu hoe deze gaat dus zal een stuk rustiger voorlopen hoop ik!

ik houd jullie op de hoogte!
liefs,
maaike
Bloem1983 - schreef op 30-05 om 06:02
Lieve Maaike,

Das ontzettend balen...zo niey leuk ...hele dikke knuffel en mega veel suc6 in de nieuwe ronde xxx
Wipeout - schreef op 30-05 om 08:35
hey dames,

Morgen om 10:00 de uitgangsecho en dan beginnen met de medicijnen. Ik had mazzel dat ik nog medicatie in huis had, want anders had ik niet kunnen beginnen omdat er in het weekend niemand aanwezig is om medicatie uit te schrijven.... Dus probeer nu altijd medicatie in huis te hebben anders zit ik straks echt een keer... 

Ik houd jullie op de hoogte!

LIefs,
Maaike
- schreef op 30-05 om 10:19
@Maaike, Succes morgen!! Gelukkig dat je nog wat Had liggen!

Sophia, hoe gaat het? Nog paar dagen tot je bloedtest! Hoop het zo voor je. Is het nog uit te houden? Echt spannend!

Ik ben inmiddels 1 dag overtijd, maar nog geen.positieve test gezien. Lijkt me ook bijna niet kunnen aangezien we maar 2x in de goede week geklust hebben, dus denk gewoon later eitje deze maand.

bianca1986 - schreef op 30-05 om 14:13
Chantieeee,

Spannend zeg, je weet maar nooit, misschien nog even wachten met je test,
Misschien is het hcg nog niet zo hoog genoeg.. Duimen staan omhoog hiero  

Liefs
lisaaaa&milan - schreef op 30-05 om 11:53
Heey maaike, 

Dat is wel fijn dat je gelukkig nog in huis had liggen! Su6 morgen by dr uitgaangsecho. Zet hem op meis toitoitoi
- schreef op 31-05 om 09:53
@Bianca, dank je, vind het zelf ook wel spannend worden :-) vandaag niet getest, gewoon stomweg vergeten vanmorgen, moest ook 7 uur beginnen dus was blijkbaar nog te vroeg voor me :-) maar lijkt me stug hoor, echt weinig geklust maar je weet nooit...

Zag je laatste echo op je profiel staan! Echt super!!!

Liefs Chantal
lisaaaa&milan - schreef op 31-05 om 10:20
chantieeee, het zou kunnen je weet nooit, hoef maar een goeie tussen te zitten
Wipeout - schreef op 31-05 om 13:52
hey meiden,

Vandaag uitgangsecho gehad en deze was goed! Dus vanavond om 21:00 gaan we weer de hormonen zetten. Aankomende vrijdag echo om te kijken hoever mijn eieren zijn dus we gaan weer in een achtbaan!

Sophia; Hoe voel je je? Ik blijf voor je hopen dat het toch is gelukt!

Chantie; je houd ons wel in spanning, ik duim voor jullie!

Hoe gaat het met de zwangere dames?

Geniet van het zonnetje en jullie weekend!

Liefs,
Maaike
lisaaaa&milan - schreef op 31-05 om 14:02
lieve maaike,

wat ijn dat de uitgaangsecho goed was
su6 meis met alle spuiten weer te zetten, en hopen op goeie ruseltaat!
Poesh - schreef op 01-06 om 07:01
Sophia, koffie die niet meer smaakt kan een goed teken zijn... de duimen staan omhoog.

Hier hebben we al goed geklust, nog even verder doen tot woensdag, dan kan het daar niet aan liggen.

Fijne zondag dames!!
Wipeout - schreef op 01-06 om 08:44
sophia; heel veel succes met testen morgen  ik hoop zo dat het raak is!!

Bianca; wat spannend morgen! Heb je al een voorgevoel?

Poesh; meer dan jullie best kan je niet doen, hopelijk is het resultaat positief

geniet nog even van de zondag!

Liefs,
maaike
lisaaaa&milan - schreef op 01-06 om 09:26
Lieve sophia, 

Dat kan een goed teken zijn 
Hoelaat mag je morgen bloed af laten nemen? 
Ik ga voor je duimen meis.
Met mij gaat het goed!
Sophia ik heb je ook pbtje gestuurt
Dame - schreef op 01-06 om 09:31
Sophia spannend!! Het klinkt veel belovend de koffie die niet smaakt.

Bianca succes morgen met de echo, leuk!.

Liefs Dame
- schreef op 01-06 om 10:53
Succes wipe out! Weer een spannende tijd! Hopelijk deze ronde met een mooie positieve test aks afsluiter!

Sophia, dat klinkt inderdaad positief dat je "normale" dingen raar vind smaken! Ik duim kneitterhard voor je!!!

Helaas gisteravond aan een nieuwe periode begonnen.... Was zo hoopvol deze maand maar tevergeefs.... Nieuwe ronde nieuwe kansen denken we dan maar weer. We moeten door Pfffff.... Baal ervan :-(
lisaaaa&milan - schreef op 01-06 om 11:17
lieve bianca,

veel plezier morgen met je echo

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103