Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

sylke (Gast) - schreef op 01-02 om 18:46
Hoi Sophia,
Zo te horen is de timing voor je iui heel goed hoor! In mijn laatste cyclus had ik ook clomid. Ik moest donderdag avond de pregnyl zetten en had zaterdag ochtend iui. Op de echo die ik toen kreeg was te zien dat mijn eisprong net was geweest. Volgens de gyn was dat het perfecte moment voor de iui. Ik ga voor he duimen! Heel veel succes en ik hoop dat het deze keer raak gaat zijn!!!

Bianca, ik heb ook een hsg onderzoek gehad. Ik had ook veel negatieve verhalen gehoord, maar vond het zelf meevallen. Ik zal niet zeggen dat het geen pijn doet. Maar bij mij was het zo dat op het moment dat het echt heel zeer deed was het klaar, en ging de pijn ook meteen weg. Laat je niet gek maken door alle verhalen op Internet! Heel veel succes alvast!!!!

Bloem, heel veel succes met wachten op de uitslag. Wat spannend allemaal!

Met mij gaat alles nog steeds goed! Ben wel heel erg moe. Zo moe dat ik na volle dagen werken niet eens meer energie had om te eten... op dit moment werk ik tijdelijk halve dagen. Daardoor voel ik me weer een stuk beter!

Iedereen heel veel succes met alles! Ik denk aan jullie!
Liefs, sylke
3430 antwoorden en 48129760x bekeken
bianca1986 - schreef op 01-02 om 19:55
Lieve bloem, 

Hoop dat deze ronde jouw ronde word  
Je temperatuur blijft tot nu toe mooi gaan hihi.. 
Word toch wel heel spannend denk hoor de maand februari voor vele.. 
Ik hoop dat het niet alleen spannend word, maar hoop ook dat er hele mooi verhalen gaan komen, en een hele hoop positieve testen hihihi.. 

Kom maar op, ja toch.. Wij moeten nog heel even wachten  
Geduld poeh poeh .. 
Duim voor je liefs xxx Bianca 

Fijne avond dames
bianca1986 - schreef op 01-02 om 19:53
Lieve Sylke, 

Lief van je dat je even naar me heb terug gestuurd, dank je wel ..
Ik heb een hoop aan jullie verhalen  
Erg fijn om te lezen hoe een paar van jullie de hsg - scan ervaren hebben .. 
Dank je wel voor het succes wensen, en ik hoop het ook 

Fijn dat met jouw alles goed gaat .. 
Hoever ben je nu precies.. 
Met het kleine wondertje ook alles goed .. Hihi 
Spannend zeg allemaal  

Liefs Bianca x
Bloem1983 - schreef op 01-02 om 20:18
Lieve dames,

Wat een hart verwarmende woorden....ik heb er geen woorden voor hoe ik de  warmte, gezelligheid en troost van jullie allen ervaar. Uiteraad wens ik jullie ook allemaal alle goeds toe....ik zit nu al you need is  te kijken.....met een klein wijntje. Want voor mij duurdt t nog 9 dgn voor mn nod is.

fijne avond lieverds xxxx

Lieve bianc,

Tja ik weet niet van de temp...ik voel niet veel. Wat ik wel voel heb ik volgens mij iedere maand wel...met plotseling opstaan net als vanmiddag toen ik snel een zw test gi g halen en ik de auto uit stapte krijg ik een steek in mn lies....af en toe ene borst dan andere borst steekjes.....soms het idee dat ik kringen om mn tepels heb maar zijn later weer weg en enorme lage rugpijn die ik al ainds de iui heb niet op de plek van de lumbaal punctie maar echt heel laag. Maar omdat ik t sinds de iui heb zal t wel mn houding ofzo zijn....tja t is nog allemaal zo vroeg voor me. Dus we zien wel wat we deze week op ons pad krijgen xxxx
Wipeout - schreef op 02-02 om 21:37
sophia; heel veel succes morgen! mijn gedachtes zijn bij jou!
Bloem1983 - schreef op 03-02 om 04:20
Sophia heel veel suc6 meis xxxx
lisaaaa&milan - schreef op 03-02 om 06:09
Lieve bloem hoe gaat het met jou? en met alle andere dames?


Mega veel su6 vandaag sophia! ik brand een kaarsje voor je .
Mommy - schreef op 03-02 om 09:14
Sophia, veel succes vandaag! Denk aan je!
- schreef op 03-02 om 09:30
Lieve dames,

Bedankt voor het succes wensen! Heel lief!
We hebben net de kostbare lading voor de opwerking ingeleverd. Nu wachten op de behandeling over twee uur. Ik heb het gevoel dat sperma deze keer beter zal zijn. Maar denk dat de eisprong gisteren al geweest is. Ik heb hem gisterenavond gevoeld en vanochtend een flinke temp stijging gehad. De timing is dus weer niet goed Ben boos en teleurgesteld. De behandeling heeft geen zin meer. Ik laat hem wel doorgaan, want alles is al gepland, maar ik heb voor niks zoveel hormonen moeten slikken...

Eva, succes vandaag bij de uroloog met je mannetje!

Liefs,
Sophia
lisaaaa&milan - schreef op 03-02 om 12:10
Lieve Sophia,


wat een terleurstelling meid, maar misschien heeft het nog zin gehad! je weet maar nooit
hoe is de behandeling gegaan meis?
Bloem1983 - schreef op 03-02 om 15:00

lieve dames,
Ik ga een stapje terug doen. Naar bijna 3 jaar zit ik er ook ff door heen. En ook al heb ik mijn nod nog niet....maar wetend dat het zaad weer minder eas zo ook de beweegelijkheid. Dat de timing niet goed was ivm kleine follikel...weet ik bijna zeker dat ik volgende week begin met icsi2 korte protocol 300 mg fostimin. Ik ben blij voor de zwangere en geniet er van dames. Maar voor de meiden die steeds weer een teleurstelling te verwerken hebben leef ik zo mee. Ik kan geen woorden meer vinden om jullie troost en kracht te zenden...gewoon omdat ik zelf het ook gewoin ff niet meer zie zitten.

lieve dames ik neem ff rust...en wanneer het met lukt kom ik weer online.

dikke kussies en knuffels
Maja - schreef op 03-02 om 15:12
Lieve lieve Bloem.. doe wat goed voelt! Neem je rust als je ernaar voelt.. maar loop jezelf niet voorbij meis. Ik heb ook mr rust genomen.. het duurde dan wel 5jaar. Maar wel met een goeie rust periode en nieuwe energie .
Heel veel sterkte gewenst voor jullie! Xxxxx
Mommy - schreef op 03-02 om 19:33
Lieve Bloem,
Veel sterkte en alle succes gewenst! Vind het allemaal heel heftig voor je maar bewonder je kracht en nu ook je grens. Neem je tijd! Liefs!

Sophia, wat jammer dat het niet is gegaan zoals je gehoopt had! Ik snap je teleurstelling en boosheid. Toch hoop en duim ik voor je dat de iui toch op tijd is geweest lieverd! Hebben ze nog wat gezegd erover? Denk aan je! X
Wipeout - schreef op 04-02 om 09:07
hey dames,

Sophia; jammer dat waarschijnlijk je ei al was geweest. Hopelijk hebben ze de snelste zaadjes uitgekozen en komen die nog op tijd aan bij je ei! Het is je zo gegund dat het eindelijk zou lukken.... ik blijf kaarsjes branden hier!

Bloem; Wat kan ik me voorstellen dat je af en toe niet meer weet wat je moet typen. Neem tijd voor jezelf. Ik weet het af en toe ook niet en dan lees ik wel weer mee maar reageer ik ff niet.

Ik ben op dit moment strontverkouden  vriendlief voelt zich ook beroerd, dus moeten allebei even zin maken vanavond, want anders heeft het voor ons deze maand ook geen zin meer.... zit nu op dag 10...... en heb mij ei wel eens gehad op dag 10.... dus even hopen dat ie dit keer later is

Werkse iedereen en rustig aan! Denk aan jezelf, want iemand anders doet het niet voor je!

liefs,
Maaike
Wipeout - schreef op 04-02 om 22:31
hey meiden,

Even een zeik berichtje van mij  wat ben ik pissig en boos op dit moment.
Zat vanavond even te chatten via fb met mijn moeder en die vroeg of ze morgen langs kon komen. Ik had aangegeven dat ik de gehele dag moest oppassen dus dat dat niet zou gaan lukken. Mijn moeder zette leuk neer dat ze nog een nieuwtje had over een nichtje van mij ( gelukkig heb ik er genoeg dus het kan van alles zijn).... Toen ik vroeg welke, vertelde ze mij even leuk dat een nichtje van mij in verwachting was.... Op dat moment knapte er iets in mij en werd ik zo boos.....  

En nu ruim 1,5 uur later kan ik die gedachte van boos zijn niet loslaten. Niet begrijpen waarom mijn moeder dit op deze manier doet, want ze weet van het feit dat wij bijna al 2 jaar bezig zijn en ten tweede als ze zegt een nieuwtje te hebben weet ze ook dat ik ga doorvragen, omdat ik wil weten wat het is....... En ik weet ook dat ze mij wilde beschermen dat ik het niet op fb zou lezen, maar toch..... kan het even nu niet uit mijn gedachten krijgen.....

ik heb ook aan mijn moeder aangegeven dat ik de volgende keer het prettiger zou vinden als ze mij zal bellen of dat ze het niet zegt, want dan zie ik het maar op fb dan kan ik altijd zelf nog beslissen om haar te blokkeren dat ik er verder geen meldingen meer van krijg of wat dan ook..... blegh wat een kutsituatie weer ....

ik ga maar weer eens mijn bedje opzoeken.... ik ben dit in ieder geval ff kwijt.... hopelijk val ik snel in slaap want morgen oppassen van 9 tot 17 en daarna in de avond naar school....

liefs,
maaike
lisaaaa&milan - schreef op 05-02 om 03:55
Lieve wipeout

meid wat naar om te lezen, en ik begrijp je helemaal meis.
had je niet aan haar gevraagt waarom ze dit deed? 
meid als je wilt praten mag je me altijd prive berichtje sturen of op het form zelf!
ik ben er voor je! 

Liefs Lisa
Wipeout - schreef op 05-02 om 15:58
lieve lisa,

Dank je wel voor je reactie. Ze deed het omdat ze dacht dat het erger was dat ik het via Facebook zou lezen.... Terwijl ik er dan voor kan kiezen om het compleet te negeren, maar wat mij nu nog zo boos maakt is dat ze het via dat Facebookberichten verteld, terwijl ze ook had kunnen langskomen of kunnen bellen.... 

Maar ja gelukkig vandaag weer een hectische dag achter de rug met oppassen, dus dat was wel fijn om je gedachtes dan even niet daarheen te kunnen laten gaan..... Maar merk nu ik thuis ben dat je wel meteen weer gaat malen.... Gelukkig vanavond nog naar school dus heb ik ook geen tijd om na te denken

liefs,
Maaike
bianca1986 - schreef op 06-02 om 18:38
Lieve allemaal, 

Jullie zullen misschien jullie eigen wel afvragen waar ik al dagen ben, ik heb nu even internet via mijn vriend, dus vandaar dat ik nu even kan sturen, ik wil even zeggen voor de meiden die mijn prive al benaderd hebben, sorry ik ga daar later op antwoorden, want ik kan nu even niet op internet..
Wij zijn over gestapt na een andere provider, voor onze tv en internet, sinds dat wij over zijn gestapt naar Tele 2 gaat dus alles fout, het is een wan verbinding( telefoon lijn ) op de een of andere manier word op de server die ons verbinding hoort te geven de lijn Geblokkeerd, en krijgen wij geen internet ik baal hier sterk van, ik kan onze berichtjes niet lezen helemaal niks, ik heb de afgelopen dagen met me kop zowat tegen de muur aangelopen, want werd helemaal gek van mezelf..
Heb niet heel goed nieuws gehad :'-( en ben vandaag rond de klok van kwart over drie ongeveer ONGESTELD geworden, wel 1 dag eerder, want me nod is eigenlijk morgen ik zit er wel helemaal doorheen.. En had echt verwacht van nou misschien deze ronde toch raak, en zijn de vervolg scans, behandelingen niet nodig in het ziekenhuis.. Helaas.. Pff rot duivels ik voelde het al aankomen, en me temperatuur ging de laatste dagen met sprongetjes naar beneden, en toen wist ik het al, vier a vijf dagen geleden al.. 

Weet dat ik er nog ben, maar even niet hier vanwege dat stomme internet  
Hoop dat ik snel weer met jullie kan babbelen, want mis jullie .. 
Jullie zullen misschien weer dagen even niks horen, maar wou jullie toch op de een of andere manier op de hoogte brengen van dit alles  

Hoop dat met jullie alles goed is .. ? 
Dat de scans, behandeling of onderzoeken , klusperiodes goed zijn verlopen, en dat er een hoop positief nieuws is, ik hoop echt waar dat ik jullie heel gauw weer spreek... 

Veel liefs dikke kus van mij, denk aan jullie 
En mis jullie.. 
Ik ben misschien even niet hier, maar denk wel aan jullie 
Xxxx Bianca xxx 

P.s ik weet dat vele misschien nu denken Uhm dan kan je toch ook via je mobiel op brabbels komen, maar op de een of andere manier is dat bij mij niet goed mogelijk, alles staat door elkaar .. Pff :'-(
bianca1986 - schreef op 06-02 om 19:19
Lieve Sophia, ( mop )




Heb hierboven een berichtje gestuurd, 
Ik ben vanmiddag ongesteld geworden 


Liefs Bianca x
lisaaaa&milan - schreef op 06-02 om 20:07
Lieve Sophia,
Dankjewel!
ik moet zeggen toen we het altijd eerst op de natuurlijke manier probeerde, was ik altijd de persoon die over kinderen enzo begon.. 
maar nu zijn juist de rolle omgedraait, nu praat juist mij vriend er veel over. hahaha echt bizar!
het is inderdaad zenuwendslopend merk het nu al.. en heb nog even te gaan!
- schreef op 06-02 om 21:21
hoi allemaal,

@bloem, ik snap wat je bedoeld. daarom kom ik eigenlijk 1x per week op het forum. Ik wilde eerst helemaal niet meer maar vind het begrip nergens anders dan hier, hier word je begrepen, vandaar dat ik hier toch weer terug ben gekomen. Neem je tijd lieverd, lees af en toe mee en reageer pas weer als je er aan toe bent  

@Bianca --> een virtuele knuffel voor jou  altijd een k.tmoment.... Hopend op het wegblijven en elke maand toch weer verdrietig en teleurgesteld  

@ lisaaaa1 spannend  ik zal voor jullie duimen hier voor de komende 2 weken!!! Ik hoop binnenkort op goed nieuws voor jullie!!

@Sophia, ik hoop dat jullie toch nog op tijd waren en dat je eitje toch "besprongen" is door die ene goeie zwemmer!! ook voor jou duim ik deze weken!!

maandag zijn we naar de huisarts geweest. alles uitgelegt. de huisarts wil ons zeker helpen. Hij heeft het vermoeden dat het geen echte gyn is maar nog een arts assistent. Maar we moesten nog even geduld hebben. Zoals de ha zegt moeten we eerst het "technische" gedeelte afwachten hoe irrittant al dat wachten ook is. Dus eerst de 10de alle bloeduitslagen afwachten en we moesten er op staan dat we de juiste uitleg kregen. Vraag me af hoe dat gaat aangezien het een belafspraak is en ik 7 uitslagen moet krijgen en van me man zijn er 4 buisjes afgenomen. Dus 11 uitslagen telefonisch bespreken  we zullen zien! en wat ik er van begreep ook nog met de secretaresse ipv de arts zelf..... ben benieuwd. was in ieder geval blij dat de ha vol begrip was en ook aangaf dit geen normale gang van zaken te vinden. Ben ik tenminste niet gek

 liefs Chantal
- schreef op 06-02 om 21:25
Oh sophia voor je lijstje... ik ben 34
lisaaaa&milan - schreef op 06-02 om 21:29
Dankjewel Chantieeee
wachtweken zijn slopend hahaha! merk ik nu al weer
maar we blijven positief
hoe gaat het verder met je meis? ondanks dat je op alle uitslagen moet wachten..
Wipeout - schreef op 07-02 om 14:28
hey sophia,

Het gaat nu wel weer hoor  heb alles wel een plekje gegeven en ik weet ook wel dat mijn moeder dit alleen maar deed om mij te beschermen. Ze heeft moeten kiezen uit twee kwade en niks was goed geweest ben ik bang...

We hebben woensdag nog wel geklust, toen zat ik op dag 13 maar voor de rest van de week waren wij kapot, dus ga er vanuit dat deze ronde het niet gaat worden, maar je weet het nooit.

Ben blij dat het weekend is want ik ben kapot, wel druk weekend, maar ja  is ook wel weer gezellig..... zaterdag uit eten met collega's en oud collega en zondag naar mijn zus toe.


fijn weekend!

liefs, maaike

p.s. mijn nod is de 21e  hoop eigenlijk nog stiekem op een positieve test, want ga dan ook naar de huishoudbeurs/ 9 maanden beurs..... ga toch wel dingen kopen hoor
Maya - schreef op 07-02 om 18:32
Hi sophia lief dat je het vraagt. Echo was geweldig. Ons meisje lag lekker te draaien met haar beentjes helemaal naast haar hoofd. Zo mooi om te zien. Morgen plaats ik wel ff foto. Ook is haar gewicht geschat op 1245 gr dus helemaal blij.

Liefs maya
Dame - schreef op 07-02 om 21:42
Sophia, de echo was heel bijzonder. Er was gewoon echt al een mini mensje te zien, hoofdje, romp, armpjes, en nog een staartje hihi.
Heel mooi en bijzonder om mee te maken.

Ik heb een verhaal voor je waar je hopelijk wat aan hebt. Maanden lang werd ik ook niet zwanger en de maand dat ik wel zwanger werd dacht ik (en heb ik hier op het forum ook opgeschreven) dat het deze maand niet gelukt zou kunnen zijn. Ik had namelijk volgens de ovulatie testen 1 dag voor mijn vriend thuis zou komen een eisprong en ik voelde mijn eisprong 2 dagen zelfs voor hij thuis kwam!. Overduidelijk had ik mijn eisprong al gehad!. Maar toch dat hij thuis kwam hebben we direct geklust en zonder dat ik er vanuit ging dat het raak was was het die maand toch raak. Snap nog steeds niet hoe het kan, maar het kan....

Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt en niet helemaal de hoop opgeeft. Ik hoop dat je net als ik straks vol ongeloof en blijdschap een positieve test in handen hebt!.

Liefs Dame
Dame - schreef op 07-02 om 21:42
Sophia, de echo was heel bijzonder. Er was gewoon echt al een mini mensje te zien, hoofdje, romp, armpjes, en nog een staartje hihi.
Heel mooi en bijzonder om mee te maken.

Ik heb een verhaal voor je waar je hopelijk wat aan hebt. Maanden lang werd ik ook niet zwanger en de maand dat ik wel zwanger werd dacht ik (en heb ik hier op het forum ook opgeschreven) dat het deze maand niet gelukt zou kunnen zijn. Ik had namelijk volgens de ovulatie testen 1 dag voor mijn vriend thuis zou komen een eisprong en ik voelde mijn eisprong 2 dagen zelfs voor hij thuis kwam!. Overduidelijk had ik mijn eisprong al gehad!. Maar toch dat hij thuis kwam hebben we direct geklust en zonder dat ik er vanuit ging dat het raak was was het die maand toch raak. Snap nog steeds niet hoe het kan, maar het kan....

Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt en niet helemaal de hoop opgeeft. Ik hoop dat je net als ik straks vol ongeloof en blijdschap een positieve test in handen hebt!.

Liefs Dame
bianca1986 - schreef op 07-02 om 21:51
..................................................................................................................................lieve dames,

HOOP SNEL WEER TERUG TE ZIJN MEIDEN, WANT MIS JULLIE.. MOEILIJK ZEG ZONDER INTERNET, HOOP DAT HET ALLEMAAL MET JULLIE GAAT ! HIER EVEN ERDOORHEEN  MAJA LOGISCH, VOLGENDE WEEK DAN TOCH ECHT DOOR DE SCAN, BEN BANG..  ZOIEZO BANG DAT HET ECHT HARTSTIKKE ZEER GAAT DOEN, HOORT ME GAAN ZIT ZOWAT HELEMAAL ONDER DE TATTOO'S izzy:  MAAR GOED DIT BLIJFT ANDERS HE ..
 
..................................................................................................................................denk aan jullie, niet vergeten.. en mis jullie (nogmaals)
Wipeout - schreef op 07-02 om 22:02
bianca; kan me goed voorstellen dat je het mist om het hier vaker te lezen..... Ik voel me af en toe net een verslaafde hierzo  zit regelmatig te kijken of er al reacties zijn, gewoon om te weten hoe het met de andere gaat!

iedereen fijn weekend!
Dame - schreef op 08-02 om 09:35
Hihi wipe out dat heb ik ook. Lees iedere reactie zowat via me telefoon mee.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103