Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

Liesseling - schreef op 04-05 om 12:32
Nod zou morgen zijn maar vandaag al begonnen Sophia, (sorry was geen 8 Maar 5)
3430 antwoorden en 48130408x bekeken
Liesseling - schreef op 04-05 om 12:32
Nod zou morgen zijn maar vandaag al begonnen Sophia, (sorry was geen 8 Maar 5)
Liesseling - schreef op 04-05 om 12:32
Nod zou morgen zijn maar vandaag al begonnen Sophia, (sorry was geen 8 Maar 5)
Poesh - schreef op 04-05 om 12:52
Sophia, deze ronde totaal geen voorgevoel of kwaaltjes, maar ik ben te druk bezig met gezondheid van mijn ventje.. Er is een knobbel in zijn schildklier ontdekt, vrijdag volop onderzoeken gehad, woensdag weten we resultaat of het al dan niet kwaadaardig is.. 13 mei bijkomende scan om te kijken of het in een actief deel of niet actief deel ligt, ligt het in een niet actief deel halen ze het sowieso weg, ligt het in een actief deel en is het goedaardig dan valt het te bespreken, wellicht als ze te veel moeten wegsnijden doen ze het liever niet aangezien je aan de medicatie moet nadien.. Dus door al die dingen en mijn eigen gezondheid, verkoudheid die blijft aanslepen, heb ik er totaal geen idee van. Wel is het een enorm rare cyclus geweest, veel langer slijmverlies gehad dan anders... Maar we zien wel, nod staat hier op 12 mei zie ik, dat is de uiterste datum, het valt tussen woensdag (7mei) en maandag (12mei).

Ook door die reden (gezondheid van ventje) ben ik de afgelopen tijd heel zelden aanwezig, of toch niet heel actief aanwezig hier op het forum.. Ik had net het nod mei geopend, en dat wil ik wel onderhouden, dus het lijstje bijhouden, maar dan is er vaak te weinig tijd over om hier ook nog iets te komen schrijven. Ik blijf wel aan jullie denken, ook blijf ik duimen voor jullie dames!
lisaaaa&milan - schreef op 04-05 om 12:55
Lieve poesh, 

Jeetje dat is even schikken zeg, veel sterkte voor jou en je mannetje
Wipeout - schreef op 04-05 om 13:01
sophia; ziekenhuis is wel open, maar ze gaven het wel aan dat ze het prettiger vinden om niet te beginnen als je cyclus gestart is in het weekend.... Tot nu toe alleen oud bloedverlies, dus het gaat goed komen .
Dus zover ik nu kan plannen zal dinsdag of woensdag mijn 1e echo zijn, ligt er net aan wanneer ze plek hebben.

poesh; denk goed gaat jezelf en aan je man!

Ik houd jullie op de hoogte!

liefs,
Maaike
- schreef op 04-05 om 13:06
Poesh, veel sterkte met je mannetje. Hoop dat het goedaardig is en dat hij niet aan de medicatie hoeft zodat jullie gewoon verder aan jullie kinderwens kunnen werken. Hou je ons op de hoogte?

Liesseling, niet leuk weer die rode duivels...Willen jullie niet sperma van je ventje laten controleren (gezien dat je al een dochtertje hebt). Ik bemoei me niet, bedoeld als goed advies.

Lisa, veel plezier dinsdag met je volgende echo!

Liefs,
Sophia
- schreef op 04-05 om 13:06
Poesh, veel sterkte met je mannetje. Hoop dat het goedaardig is en dat hij niet aan de medicatie hoeft zodat jullie gewoon verder aan jullie kinderwens kunnen werken. Hou je ons op de hoogte?

Liesseling, niet leuk weer die rode duivels...Willen jullie niet sperma van je ventje laten controleren (gezien dat je al een dochtertje hebt). Ik bemoei me niet, bedoeld als goed advies.

Lisa, veel plezier dinsdag met je volgende echo!

Liefs,
Sophia
lisaaaa&milan - schreef op 04-05 om 13:14
Dankjewel sophia. 

Heb dan geen echo, bloedprikken & hartje luisteren.
Liesseling - schreef op 04-05 om 13:16
Wij hebben besloten tijdje terug om re blijven proberen tot na de zomer, noen dan pas naar een arts te gaan als er nog niets gelukt is.

Daarbij ben ik wel 40 kilo zwaarder dan town ik lotte kreeg, dus denk dat zodra ik naar de huisarts ga voor mezelf te laten checken dat Een me gaan vertellen af te vallen. Niet zoveel zin in, dat weet ik namelijk al.
Liesseling - schreef op 04-05 om 13:17
Wij hebben besloten tijdje terug om re blijven proberen tot na de zomer, noen dan pas naar een arts te gaan als er nog niets gelukt is.

Daarbij ben ik wel 40 kilo zwaarder dan town ik lotte kreeg, dus denk dat zodra ik naar de huisarts ga voor mezelf te laten checken dat Een me gaan vertellen af te vallen. Niet zoveel zin in, dat weet ik namelijk al.
Liesseling - schreef op 04-05 om 13:17
Wij hebben besloten tijdje terug om re blijven proberen tot na de zomer, noen dan pas naar een arts te gaan als er nog niets gelukt is.

Daarbij ben ik wel 40 kilo zwaarder dan town ik lotte kreeg, dus denk dat zodra ik naar de huisarts ga voor mezelf te laten checken dat Een me gaan vertellen af te vallen. Niet zoveel zin in, dat weet ik namelijk al.
Bloem1983 - schreef op 04-05 om 16:25
Sophia...mn nod is de 16e...althans dan mag ik testen. Als t negatief is moet ik stoppeen met ultra bolleyjes maaf door gaan met estradiol. Door de utro bolletjes blijft bij veel mensen hun ms weg zo ook bij mij...xxxx
Poesh - schreef op 04-05 om 17:46
Ik hou jullie zeker op de hoogte. Ik hoop op een goede uitslag woensdag.

Lisaa, het was zeker schrikken, de ergste schrik zijn we nu wel te boven. Hopelijk hoeft die niet terug te komen woensdag..
Liesseling - schreef op 04-05 om 21:36
Te vroeg wat gezegd, schijnbaar alleen 1x met afvegen maar nu niks. Afwachten
Wipeout - schreef op 05-05 om 06:11
liesseling; wat gek.... afwachten maar weer....

Ik had wel verwacht dat vannacht mijn menstruatie door zou gaan breken, maar tot nu toe alleen oud bloed.... Dus geduld hebben ook voor mij....

geniet van bevrijdingsdag, ik ga werken
Liesseling - schreef op 05-05 om 08:35
Sorry Sophia, nagekeken en moest idd nod op 08 05 ! Was in de war ivm mn 11 dagen over tijd gebeuren
- schreef op 05-05 om 17:56
Maaike en Liesseling, spannend voor jullie! Ik hoop dat het niet doorzet.
Liesseling, ik begrijp dat je nof even wilt wachten met de onderzoeken. Maar het spermaonderzoek kan je vriend bij zijn huisarts aanvragen. Ervoor hoef je niet per se naar de gunaecoloog.

Bloem, ik moet ook utro na de terugplaatsing zetten. Er was niks over estradiol gezegd. Waar is dat voor? Voor de bm slijm?

Liefs,
Sophia
Liesseling - schreef op 05-05 om 20:44
Ja ik weet dat hij het bij zn huisarts kan vragen, en als het aan mij lag zou hij het gisteren doen.. Hij wil alles op zn beloop laten tot na de zomer. Snap t ook wel, tis toch een beetje zn mannelijkheid waar we over praten hihi
Eva - schreef op 06-05 om 14:43
We hebben de tese gehad.
Mn vriend had geen zaadcellen...
Dus wij kunnen geen kindje samen krijgen...
Intens verdrietig
Eva - schreef op 06-05 om 14:44
We hebben de tese gehad.
Mn vriend had geen zaadcellen...
Dus wij kunnen geen kindje samen krijgen...
Intens verdrietig
bianca1986 - schreef op 06-05 om 14:57
Lieve eesliefde, 

Wat vind ik dit erg om te horen 
Dit was toch niet wat ik verwacht had, ik dacht echt nou dit komt wel goed, 
Vind het echt heel erg voor je meis  
Hebben jullie al over andere mogelijkheden gesproken als jullie dit als uitslag zouden krijgen, 
Of leggen jullie je eigen er allebei bij neer, 

Heel veel sterkte met dit rot nieuws, 

Liefs Bianca
Bloem1983 - schreef op 06-05 om 18:13
" We hebben de tese gehad.
Mn vriend had geen zaadcellen...
Dus wij kunnen geen kindje samen krijgen...
Intens verdrietig "
EesLiefde

Lieve Eesliefde....

Nu de onderste steen boven is komt dit als een intens harde emotionele klap aan.
Dat begrijp ik...althans dat probeer ik te begrijpen.
En ook al zal je het niet willen horen er zijn andere mogelijkheden zoals donor, adoptie
of pleegzorg.
Tuurlijk dit is niet wat je wil maar de onzekerheid maakt je ook kapot. En voor
je vriend is het ook fijn om te weten wat et is ook al raakt het hem ook het is zmannelijkheid
en dat doet intens pijn.

Maar weet ook dat er stellen zijn waar bij beiden niks mis is maar ook ongewild kindloos zijn.
Het is de manier hoe je er mee om gaat en hoe je verder wil. Misschien is hey fijn om met een psycholoog te praten......meis ik wens je echt mega mega mega veel sterkte en suc6 xxx
Liesseling - schreef op 06-05 om 15:23
Wat erg voor jullie, wens jullie heel veel sterkte de aankomende tijd om dit een beetje te verwerken
lisaaaa&milan - schreef op 06-05 om 15:38
Eesliefde

Heel veel sterkte.. de komende tijd 
Heel veel liefs
muts87 - schreef op 06-05 om 16:45
Eesliefde heel veel sterkte met dit onwijs nare bericht..
Poesh - schreef op 06-05 om 17:25
Eesliefde heel veel sterkte!
Wipeout - schreef op 06-05 om 19:15
eesliefde; heel veel sterkte de komende tijd!
Liesseling - schreef op 06-05 om 19:33
Nod hier vandaag.
bianca1986 - schreef op 06-05 om 19:37
Spannend liesseling  
Nog niks te bekennen verder .. 

Liefs , good luck

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103