Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

bianca1986 - schreef op 22-04 om 18:28
Lieve Maya, 

Zoals Sophia al heeft geschreven, we zijn allemaal reuze benieuwd naar je, en je wonder
Hoop dat alles goed is gegaan, 

Liefs
3430 antwoorden en 48130408x bekeken
Eva - schreef op 22-04 om 19:02
Hey allemaal
is lieke hier?(A)
- schreef op 22-04 om 19:48
Nee, andere topic. Ik heb je link doorgestuurd
Wipeout - schreef op 22-04 om 21:00
sophia; Ik  ben toevallig van het weekend nog bij die vrouw geweest waar ik ook de bachbloesem van had..... Ik ben daar op dit moment mee gestopt. Ik vergat de druppels ook onbewust veel vaker en zij gaf ook aan dat de druppels zijn werk hebben gedaan en dat nu de helpende hand zijn werk mag gaan doen.... Dus afwachten wat het ziekenhuis gaat doen.

Liefs,
Maaike
Poesh - schreef op 23-04 om 05:14
@Sophia, lief dat je naar me vraagt, ik ben alles aan het meelezen maar heb de fut niet altijd om te reageren.. Ben sinds zaterdagavond ziek, vandaag lijkt het eindelijk wat beter te gaan. Maar, ik heb ook al 3 dagen vruchtbaar slijmverlies, dus helaas deze ronde zal het ook niks worden, want ben echt veel te ziek om te klussen. Heeft er iemand dit trouwens al eens gehad, 3 dagen (of langer) veel vruchtbaar (heel veel) slijmverlies? Dit is de eerste keer dat het zo extreem is bij mij..

@Maya, idd hier ook iemand die benieuwd is hopelijk is alles vlot gegaan en lig je nu te genieten met je wonder in je armen!
- schreef op 23-04 om 07:11
Hoi dames, ik lees nog wel altijd mee hoor. reageer alleen even niet zoveel, heb ook niet zoveel te vertellen heb ik het idee. Was benieuwd of iemand al wat van maya had gehoord? Zo benieuwd   maaike, die gevoelens ken ik zelf ook maar al te goed. Heel irritant zeker omdat je ze niet wil voelen maar goed, het is ook niet niks waar we hier allemaal mee bezig zijn denk ik dan maar. De wens is zo groot dat het emotioneel gewoon een achtbaan is.... Elke keren onderzoeken hormonen teleurstellingen etcetcetc.... maar ook onze tijd komt nog wel meid! ooit houden wij ook onze kleine vast
- schreef op 23-04 om 07:15
Beterschap poesh
Maya - schreef op 23-04 om 08:41
Hi meiden vanmorgen 23 april zijn we om 7.33 uur trotse mama en papa geworden van Nora. Ze is echt prachtig. Klein maar fijn en doet het super. Ze is 2480 gr en echt een sterk meisje. Ik ga nu rusten maar vertel jullie later mijn verhaal want jeetje bevallen is topsport. Ik ben ondanks de pijn zo blij en zielsgelukkig.

Xx maya
Anoniem (Gast) - schreef op 23-04 om 09:17
Lieve allemaal,

wat schrijven jullie veel zeg! Ik probeer het allemaal bij te houden, maar heb op het moment de tijd niet om veel te reageren, sorry!

Met mij gaat het heel goed! Ben ondertussen alweer 20 weken op weg. Mijn uitgerekende datum is vervroegd naar 5 september. Ik heb bij 16 weken een pretecho gehad. Wij weten nu dat er een lief klein mannetje in mijn buik groeit! Het was een hele mooie ervaring zo'n echo, kan het iedereen aanraden! Daarnaast voel ik hem ook al heel lang. Vanaf 17 weken ongeveer voel ik hem echt elke dag. Ook dat is zo mooi!!! Wij hebben lang uitgekeken naar het zwanger zijn, gedroomd van alle mooie dingen. Nu het zover is, is het nog veel mooier!! Ik geniet dan ook echt van elk moment!!!
Ik hoop niet dat ik iemand kwets door dat te zeggen! En ik hoop echt dat jullie allemaal snel ook het wonder mee mogen maken!! Ik sta er nog steeds elke dag bij stil hoe groot het wonder is om zwanger te worden. En dat het voor sommige mensen zo'n ontzettende lange en oneerlijke weg is!! Ik ben ontzettend dankbaar dat voor ons de IUI "genoeg" was. Ik wil jullie allemaal nogmaals heel veel succes en sterkte wensen op jullie weg naar jullie wonder!! Vooral degene die bezig zijn met behandelingen, IUI, IFV. Heel veel succes!!! Probeer positief te blijven, probeer hoop te houden, en geef je emoties de ruimte wanneer je het even niet ziet zitten!!! Het is allemaal niet niks. Maar ooit, en ik hoop voor jullie allemaal heel snel, mogen jullie je eigen wonder ervaren!!!!

Liefs, Sylke
sylke (Gast) - schreef op 23-04 om 09:19
Hoi Maya,
Van harte gefeliciteerd met je dochtertje!! Leuke naam, Nora!! En wat ontzettend fijn dat het allemaal goed gaat!! Geniet ervan!!

Liefs, Sylke
bianca1986 - schreef op 23-04 om 09:37


Lieve lieve Maya, 

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Nora, 
Ik vind het echt een stoere naam meis 
Geniet er lekker van, en rust lekker uit .. We spreken je snel 

Liefs Bianca x x x
Wipeout - schreef op 23-04 om 10:55
maya! Gefeliciteerd!! Geniet geniet geniet! En wij komen later wel
- schreef op 23-04 om 12:04
Maya, wat ben ik blij om te lezen dat je dochterje al geboren is en dat goed met jullie gaat! Ik ben trots op jullie beiden! Geniet ervan!

Xxx
Sophia
- schreef op 23-04 om 12:07
Sylke, je verhaal geeft ons hoop.
Het wordt dus een jongetje leuk!

Liefs,
Sophia
- schreef op 23-04 om 12:10
Poesh, ik hoop dat je snel weer beter voelt en nog op tijd kunt klussen.
Ik heb dit wel gehad - vruchtbare slijm aantal dagen lang. Het scheelt per cyclus, denk. Misschien ben je nu extra vruchtbaar
- schreef op 23-04 om 12:13
Chantie, zijn jullie nog bezig met onderzoeken of zijn jullie gewoon spontaan aan het klussen?
- schreef op 23-04 om 14:18
Sophia, ze hebben bij ons, omdat we in het traject 2x spontaan zwanger zijn geweest op een gegeven moment alleen nog testen gedaan om te kijken waarom ik niet zwanger bleef. Ook omdat de 2de set zwemmers iets beter was. Vinden ze natuurlijk zwanger worden geen probleem. Wel gaan ze nu kijken of de "basis" goed is. Dus nog een setje zwemmers om te vergelijken met setje 1&2. En ik moet as vrijdag en maandag oestrogeen laten prikken. Als het bloed en de zwemmertjes goed zijn proberen we het nog natuurlijk tot september. Daarna trekt ze de trukendoos open zei me gyn. Dan zijn we al 3 jaar bezig.
Poesh - schreef op 23-04 om 14:23
Gefeliciteerd Maya!
lisaaaa&milan - schreef op 23-04 om 15:04
Gefeliciteerd maya!
Tamtam (Tamara) - schreef op 23-04 om 18:07
Maya, gefeliciteerd! Mooie naam!
Mommy - schreef op 23-04 om 20:47
Maya, van harte gefeliciteerd! Heel veel geluk gewenst met jullie dochter! Hoop dat alles goed gegaan is met jou en je meissie.
- schreef op 23-04 om 23:02
@Maya sorry... Vergeet helemaal je te feliciteren met jullie lieve meisje Nora! Gefeliciteerd!!! Geniet ervan om je wondertje eindelijk echt te kunnen zien, vast te houden... Fijn om te horen dat alles goed is gegaan en dat het goed gaat met jullie.
bianca1986 - schreef op 24-04 om 11:05
Lieve chantieeee, 

Ik had jou nog even een priveetje gestuurd  
Ik wil je bij deze succes wensen voor morgen met het Bloedprikken op je progesteron, 
Hoop dat de waardes er netjes uitzien.. 
Denk aan je, wanneer krijg je de uitslag van je bloed ? ? 

Liefs Bianca
bianca1986 - schreef op 24-04 om 11:02
Lieve wipeout ( Maaike ) 

Ik wil jou bij deze alvast heel veel succes wensen voor morgen met je prikinstructies, 
Nu gaat het allemaal echt beginnen he..  zet hem op meis..
Denk aan je, en laten we hopen dat er nu iets heel moois mag gaan gebeuren, 
Ben je zenuwachtig ? Of heb je zoiets van kom maar op  want ik ben er helemaal klaar voor ..
Laat je gauw wat horen van hoe en wat verder enz .. Ben reuze benieuwd 

Liefs Bianca
lisaaaa&milan - schreef op 24-04 om 11:37
Lieve chantieee & wipeout

Heel veel su6 morgen beide! 
Laten jullie weten hoe het gegaan is ?
Bloem1983 - schreef op 25-04 om 07:26
Maya gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nora. Geniet er lekker van en neem je rust xxxx
Wipeout - schreef op 25-04 om 07:39
hey dames,

Had ik hier net een heel verhaal getypt, wilde ik een foto toevoegen alles weg

Gaan we opnieuw!: Vanmorgen in het ziekenhuis geweest en zou ik eigelijk prikinstructies krijgen. Ging niet door want dat doen ze nu tegenwoordig bij de eerste echo op dag 3. Dus uitleg gekregen over het formulier die de echoscopiste moet invullen en wanneer ze willen dat ik bel. Daarna recepten nog gecontroleerd en toen kon ik eindelijk mijn medicijnen ophalen. Wel een beetje jammer dat ik vanmorgen weinig info heb gekregen, maar alles voor het goede doel. Uiteindelijk 45 min aan reistijd en maar 10 minuten binnen geweest!

Nu afwachten tot mijn menstruatie gaat beginnen en dan is het zo ver! Dan gaat onze IUI reis beginnen!

Dank jullie wel voor jullie steun tot nu toe!

Liefs,
Maaike
bianca1986 - schreef op 26-04 om 17:49
Hoi hoi Maaike, 

Wat balen dat het niet door ging, maar inderdaad ik zou de prikinstructies ook de derde dag van me cylus krijgen, dan vijf dagen lang menopur spuiten, Dan ben je iets van dag 3, 9, 11, 14 of 15  geloof ik in het ziekenhuis voor de uitgangsechos enz, en op dag 14 a 15 spuit je pregnyl, daarna terug komen s morgens sperma inleveren, en dan rond de klok van 12 krijg je iui ... Zoiets was het bij mij  misschien heb je hier wat aan mop.. 

Jammer dat je dan langer onderweg bent geweest als dat je binnen was, dat is dan wel even rot.. Nu wachten op je menstruatie , misschien komt die deze ronde helemaal wel niet  hihi
Good luck , duim voor je 

Liefs Bianca
Dame - schreef op 25-04 om 21:08
Maya gefeliciteerd met jullie dochter!!!
Wipeout - schreef op 26-04 om 07:35
iedereen hele fijne koningsdag! maak er een feestje van en geniet!

liefs,
maaike

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103