Lieve allemaal,
wat schrijven jullie veel zeg! Ik probeer het allemaal bij te houden, maar heb op het moment de tijd niet om veel te reageren, sorry!
Met mij gaat het heel goed! Ben ondertussen alweer 20 weken op weg. Mijn uitgerekende datum is vervroegd naar 5 september. Ik heb bij 16 weken een pretecho gehad. Wij weten nu dat er een lief klein mannetje in mijn buik groeit! Het was een hele mooie ervaring zo'n echo, kan het iedereen aanraden! Daarnaast voel ik hem ook al heel lang. Vanaf 17 weken ongeveer voel ik hem echt elke dag. Ook dat is zo mooi!!! Wij hebben lang uitgekeken naar het zwanger zijn, gedroomd van alle mooie dingen. Nu het zover is, is het nog veel mooier!! Ik geniet dan ook echt van elk moment!!!
Ik hoop niet dat ik iemand kwets door dat te zeggen! En ik hoop echt dat jullie allemaal snel ook het wonder mee mogen maken!! Ik sta er nog steeds elke dag bij stil hoe groot het wonder is om zwanger te worden. En dat het voor sommige mensen zo'n ontzettende lange en oneerlijke weg is!! Ik ben ontzettend dankbaar dat voor ons de IUI "genoeg" was. Ik wil jullie allemaal nogmaals heel veel succes en sterkte wensen op jullie weg naar jullie wonder!! Vooral degene die bezig zijn met behandelingen, IUI, IFV. Heel veel succes!!! Probeer positief te blijven, probeer hoop te houden, en geef je emoties de ruimte wanneer je het even niet ziet zitten!!! Het is allemaal niet niks. Maar ooit, en ik hoop voor jullie allemaal heel snel, mogen jullie je eigen wonder ervaren!!!!
Liefs, Sylke