Hey dames
Elke: 20.06.2013 NOD ---> 27j, ronde 14
Bloem1983: NOD 23-06-2013 --> 29 jr, ronde 11
Joy: 27.06.2013 NOD ---> 25j, ronde 7
Lisa: 01.07.2013 NOD ---> 23j, 2,5 jaar bezig
Angel: 08.07.2013 NOD ---> 31j, ronde 18
Maaike: 12-7-2013 NOD --> 25 jaar
Melsed: ? NOD ---> 33j, ronde 15
Sophia: 18.07.2013 NOD ---> 32j, ronde 15
Ster Nynke: 28 jaar, na 11 rondes zwanger!
Maja : 27 jaar , na 4,5 jaar zwanger!
Bizarre week weer hier.... Had vorig jaar bijna een depressie te pakken en was sinds januari eindelijk weer de oude..... Helaas twee weken geleden te horen gekregen dat ik mijn baan kwijt ga raken in september. Afgelopen zaterdag kreeg ik weer alle sympthomen die ik vorig jaar ook had.... Geen eetlust, heel moe, moeilijk kunnen slapen s nachts... Dus maar weer snel richting de psycholoog want heb geen zin om straks weer heel veel kilo's kwijt te zijn.. ( weeg normaal 56 kg met 1,78 is al niet veel maar is nu eenmaal mijn bouw)
Maar nu had ik dinsdag ineens al mijn ei op dag 13.... Denk dat mijn lichaam een beetje van slag is, want had ook maar vier dagen menstruatie ipv zeven....
Ik zit in ieder geval nu te wachten totdat het de 12e is..... Voor iedereen die nu bijna een ei heeft succes met klussen! En voor degene die zitten te wachten ik duim voor jullie!
Liefs,
Maaike