Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

Mommy - schreef op 01-12 om 16:20
Hoi Dames,

Sophia; Heel veel succes gewenst de komende ronde met iui. Hoop zo dat deze behandeling gaat slagen! Duim voor een mooi gegroeid follikel morgen en dat jullie snel kunnen beginnen!

Bloem; Succes even met afwachten en hopen op goede zaadjes. Heb veel respect voor jullie doorzettingsvermogen en kracht!

Sylke; Jammer meis! Succes met behandeling hormonen.

Maaike; Nog eventjes afwachten tot de 19e. Hoop op een goede uitslag!

Met mij gaat alles goed en ook met mijn ukkie. Ze is helemaal goedgekeurd tijdens de 20w echo. Voel haar nu dagelijks een paar keer dus dat is erg bijzonder!
Mijn blaas gaat goed, waarschijnlijk toch reactie op hormonen geweest.
Nu lekker weekje vrij, zijn we aan toe. Vorige week te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd. Ga al 31-12 stoppen. Door bezuinigingen maar heb zelf het idee mede door mijn zwangerschap. Erg jammer maar ga nu vervroegd genieten van mijn kleine meid. Gelukkig heeft manlief vast contract gekregen.
Dus even weekje niets en gaan lekker wat klussen.

Lieve dames, veel succes met alles!
Liefs Joy
3430 antwoorden en 48130408x bekeken
- schreef op 01-12 om 16:35
Joy, het moet echt bijzonder zijn om je kleine meisje te voelen
Het is vervelend dat je contact niet verlengd wordt, maar probeer het van de positieve kant te bekijken. Nu kan je langer van je zwangerschap en van de moederschap genieten. Genoeg tijd om alles klaar te maken voor het komst van jullie kleine princesje En daarna kan je weer aan de slag als je er aan toe bent.
Geniet volgende week!

Xxx
Sophia
Poesh - schreef op 01-12 om 18:53
Ik ga morgen toch maar bellen naar de gyn... Heb vandaag terug wat bruinverlies... Heb is me een beetje beu. Duimen dat ik nog kan gaan deze maand...
- schreef op 01-12 om 19:33
Erg die onzekerheid, Poesh...Ik hoop dat je snel een afspraak krijgt. Vraag om een extra onderzoek om te kijken hoe het precies met je cyclus zit. Sterkte!
Bloem1983 - schreef op 02-12 om 05:45
@Poesh idd ik hoop dat je snel bij de gyn terrecht komt want het blijft heel raar .....

@Sylke dat is zeker balrn meissie pffff heel veel sterkte

@Dame hoessie met jou meissie?

@Joy idd erg raar maar geniet van de extra tijd van je kleine meid....

@Sophia en Lisaaaa voor jullie beiden wordt het erg spannend de 1e iui komt eraan ik ben heeel benieuwd na jullie verhalen heeeel spannend.

Met mij gaat het wel. Ik lees wel mee met jullie en leef ook ontzettend mee. Ik zit nog steeds te wachten op ongi als goed is eind van deze week en dan aftellen na de iui.

Xxxx fijne dag allemaal xxx
Wipeout - schreef op 02-12 om 09:31
@ lisa, fijn hè dat het zo snel gaat! Ik heb ook echt het idee dat het zo snel gaan..... Komt misschien ook omdat je gaat leven van afspraak naar afspraak.....

@poesh, ik hoop dat de gynacoloog uitsluitsel kan geven over het oud bloedverlies wat je hebt, want dit is ook niet prettig zo......

Ik heb vandaag bloed laten prikken een week naar mijn ei om te kijken of ik een bepaald hormoon aanmaak..... Nu afwachten of mijn menstruatie wel of niet door gaat komen..... Spannend  ....... 
Komt deze wel door dan moet ik meteen bellen voor een afspraak voor de schuimecho die dan zo snel mogelijk moet plaatsvinden nadat mijn menstruatie is gestopt.....
En komt ie niet dan zijn we heel blij, maar we gaan er niet vanuit.....

Ik kan mij nod heel lastig aangeven aangezien mijn cyclus erg verschild van 24 tot 32 dagen..... Dus we gaan gewoon afwachten.....

Iedereen heel veel succes bij de behandelingen!

Liefs,
Maaike
Poesh - schreef op 02-12 om 11:45
@Bloem, we duimen dat de iui lukt in de volgende ronde!

@Wipeout, hopelijk komt de menstruatie gewoon niet!

Hier is het bruin terug in rood aan het overgaan. Hetzelfde fenomeen als de vorige keer, heel weinig... Volgende week woensdag mag ik naar de gyn...
Eva - schreef op 02-12 om 14:05
Hallo allemaal,
hier is situatie erg moeilijk..ik vinddat ik weinig info heb gehafna het niruws dat ze geen zaad bij mijn vriend konden vinden..ik heb formulieren meegekregen voor pesa/mesa behandelinhen die ze in nijmgem willen doe m. ? Is dat positief? Me vriemd is stil en wil nergens over praten en dat vreet me helemaal op.. heb nu elke dag rusie..en die eikel vam een gyn heeft nog niks school ingestu uur d naat nijmege..wat hij wel zou doen. Voel me alleen in deze situatie en heb zpieys van..ik kan ook weggaan hoor en naar een ander gaan die mij wel op normale manier een kind kan schenken..want heb nu echt ideedak er alleen voorsta..
Bloem1983 - schreef op 02-12 om 14:21
Lieve Eesliefde,

Je moet t hem niet kwalijk nemen vooral voor hem zal het ook een schok zijn. Hij weet waarschijnlijk evenniet hoe of wat. Maar weg gaan heeft geen zin. Als dit de man van je dromen is. Idd met een mesa pesa doen ze n biopt en kunnen dan zaad vinden die ze voor icsi gebruiken. Hoe snel actie je ook zou willen in het ziekenhuis hebben ze alle tijdik weet er alles van. Bolgens mijn eerste gyn was er niks aan de hand en zelf via secion opinion na een kliniek gegaan daar bleek zeker wel iets mis te zijn. Wij zijn al ruim 2,5 haar bezig en al zeggen ze dat ik jong ben zo boel ik me niet. Tuurlijk denk ik wel eens wat als ik met een andere mand iets had was hetmisschien wel geluky maarja dat weet je niet. Ik krn zelf n vrouw die twee mannen ontmort heeft en beiden onvtuchtbaar zijn via ern donor is ze nu bezig van haar tweede kind met haar tweede man. Haat eerste kind heefy ze met haar eerste man en ze is er zielsgepukkig mee. Hoemoeilijk alles is het heeft tijd nodig. Ook ik heb me erbij neer gelegd dat het niet zo 1 2 3 gaat. Xxx knuffels sterkte
Eva - schreef op 02-12 om 14:35
Bloem, bedankt voor je bericht.
het is ook niet eerlijk als ik zo tegen hem doe..
heb jij ook dir pesa..of mesa al eerste optie een gehad?
En hoelang duurt het voordat je iets weet..wil jij ook eventueel een doner
xxxxxx
Dame - schreef op 02-12 om 14:36
Eesliefde, wat vervelend om te lezen. Het is natuurlijk allemaal best heftig en misschien is er bij je vriend enige schaamte dat hij er niet over wil praten? Wij vrouwen denken er veel makkelijker over en praten graag over alles maar bij een man tast het echt zijn mannelijkheid aan dus valt het nog zwaarder.
Ik hoop dat jullie er weer bovenop komen en anders misschien in relatie therapie? 

Liefs Dame


Ik heb vanochtend een test gedaan 1 dag voor me nod. Deze was negatief. Ondertussen ben ik nog niet ongesteld geworden dus ik wacht rustig een week af. Als ik een week later niet ongesteld ben dan test ik weer.
Stiekem baal ik ontzettend..... en me vriend zegt alleen maar: ja maar dat wist je toch, je moet een paar dagen later testen als je overtijd bent (bijdehand).
Dus het is weer afwachten tot de ms komt of totdat ik een positieve test in handen heb wat ik vreselijk hoop!.
Bloem1983 - schreef op 02-12 om 15:16
Ha meissie,

Nee de kliniek gaat niet van een slecht resultaat meteen van t ergste uit naar 6 x 0 te zijn geweest zelf doorverwijzing gevraagd voor mesa pesa of these maar dat moest de uroloog beoordelen volgens de kliniek. Bij de uroloog bleek dat manlief n kleine spatader heeft en toch weer zaad had. Dus toen icsi gedaan wat rampzalig is verlopen van de 4 bevruchtingen waarvan 1 terug hrplaatst zou worden was t plotseling allemaal overleden.

Over donor denk ik nog niet daar omdat mijn man het er moeilijk mee heeft. We kijken gewoon stap voor stap. Hoe emotioneel het ook is. Het is een en al een achtbaan maar na 2,5 jaar leer je wel om geduld te hebben xxxx heel veel sterkte meissie
Eva - schreef op 02-12 om 16:13
Hoi bloem, maar vind apart dan dat hij bij ons daar meteen aan komt zetten..zou hij meer weten? Of is dat normaal..waarom kwam hij bij jullie er niet meteen mee?
Bloem1983 - schreef op 02-12 om 16:22
Ja vindt ik ook raar. Nee hij kan niet aan de buitenkant zien of er iets met de hotmonen is, of je man misschien een spatader heeft, of dat je man geen injectie buis ofzoiets heeft of dus drager van fb ofzoiets heeft. Een uroloog is er op gespecialiseert. Normaal gaan ze niet van een zaadmonster uit eigenlijk best raar. Als je man sinds kort nog koorts gehad heeft kan t er ook aan liggen. T zaad doet er 70 dgn over om weer recent/vers te worden. Via google kun je veel opzoeken zoals vruchtbaarheid man bij uroloog. Xxxx
- schreef op 02-12 om 19:13
Hallo dames,

Het is zover! Ik heb vandaag de tweede echo gehad. Een van de eitjes is tot bijna 19 mm gegroeid. Ik krijg morgenavond Pregnyl spuit en donderdagochtend de behandeling. Ik vind het superrr spannend! 

Eva, ik ben het helemaal met Dame eens. Vrouwen praten graag over hun problemen, mannen juist niet. Je staat er niet alleen voor. Je partner zit er ook mee en heeft nog moeilijker, alleen hij heeft er moeite om zijn emoties te uiten. 
Hier vind je meer info en ervaringen van de mensen, die in hetzelfde schuitje zitten.
http://www.freya.nl/web_folders/folder3.php
Hier is ook telefoon nummer, waar jullie om advies kunnen bellen.
http://www.freya.nl/web_adressen/lees_adres.php?smnr=3&SUBCAT=Persoonlijke%20vragen
Dit is heel vervelend dat jullie geen info van de gynaecoloog hebben gekregen. Jullie kunnen altijd nog voor de second opinion naar een andere kliniek gaan. Geen paniek, meid. Wees geduldig en vraag om vervolg onderzoek bij je partner.  
Samen komen jullie er doorheen. Geef hem wat tijd en blijf met elkaar praten. 
Ik leef met je mee, meid.

Dame, ik hoop dat je test over paar dagen dik positief wordt!

Lisa, succes morgen met jullie gesprek! Hulp komt steeds dichterbij!

Succes allemaal!
XXX
Sophia
Bloem1983 - schreef op 02-12 om 19:22
Zo Sophia dat gaat rap. Syper meis...jij hebt dus ong 35 uur tussen iui en pregnyl? Spannend meissie ik duim voor je zou zo mooi zijn eerste iui meteen raak. En zeg niet dat het niet kan .... heel veel suc6 meis ik duim voor je!!! Laat je ons weten hoe het gegaan is? Xxxx
- schreef op 02-12 om 19:52
Ja, het moet 24-36 uur tussen pregnyl spuit en iui zitten. Ik hoef gelukkig geen smoes voor mijn werk donderdag te verzinnen, want ik ben dan vrij. Komt goed uit. 
Bedankt voor je lieve woorden, Bloem.  Doet me goed. 
Ik denk dat ik komende paar dagen niet kan slapen van de spanning. 
Eva - schreef op 03-12 om 07:59
Dankjewel sophia, ik moet dat ook leren inderdaad..en vooral afleiding zoeken. Ik denk aan je..het is voor jou nu ook super spannend! Ik zal een kaarsje voor je branden lieve meid xx
Mommy - schreef op 02-12 om 19:54
Sophia, wat fijn te horen, schiet nu lekker op! Heel veel succes, ben benieuwd naar je ervaring.
Duim zo voor jullie dat het mag slagen! Denk aan je,
x Joy
- schreef op 02-12 om 20:07
Dank jullie voor de steun, meiden! Heel lief!

Even een vraagje voor Bloem en Sylke. Hebben jullie iui volgende dag na pregnyl gehad, of 1,5 dag erna? Het verschilt per kliniek, volgens mij.
Bloem1983 - schreef op 02-12 om 20:46
Lieve sophia idd scheelt dat heel erg per kliniek/ziekenhuis. Ik krijg mijn iui bijna altijd binnen 24 u pregnyl .... xxx
Poesh - schreef op 03-12 om 06:53
Sophia, heel veel succes! Hopelijk mag het direct lukken!
Wipeout - schreef op 03-12 om 08:47
Sophia, de kaarsjes branden en mijn duimen draaien, mijn gedachtes zijn donderdag bij jou! 

Liefs,
Maaike
Ster - schreef op 03-12 om 11:20
Sofhia, heel veel succes en ik zal aan je denken. ik duim heel hard voor je dat het mag lukken in een keer 

liefs Nynke
Dame - schreef op 03-12 om 12:03
Helaas stipt op de dag ongesteld geworden. Hoe heeft me eigen lichaam me zo voor de gek kunnen houden. Wat voel ik me 'alweer' stom.
Ik baal ontzettend maarja wat doe je er aan. Op naar ronde 10 .....
Dame - schreef op 03-12 om 12:10
Me nieuwe nod is 31 december.

Ik twijfel of ik deze maand al naar de dokter ga of pas na een jaar proberen?
Maya - schreef op 03-12 om 14:51
Sophia succes donderdag! Ga voor je duimen dat het lukt meid. Xxx maya
Bloem1983 - schreef op 04-12 om 10:52
Ha Sophia,

Hoessie meis...hoe ging het met je pregnyl spuit? Nog ff en dan krijg je je eerste iui...mn kaarsjes branden in overvloed. Xxxx
Eva - schreef op 04-12 om 12:19
Hoe gaat het hier meiden?
Gisteren heeft mijn vriend weer met de gynaecoloog gebeld, maar hij had nog steeds de verwijs brief niet verzonden, dus ben echt enorm gefrustreerd..al gaat mn humeur sowieso op en neer.
Mijn vriend en ik gaan een paar dagen naar Rotterdam, hotelletje..winterfair..om even alles naast ons neer te leggen, ook heeft mijn vriend een therapeut ingeschakeld zodat zij ons kan begeleiden.
Gisteren zei mn vriend dat we hoe dan ook een kindje krijgen, donor adoptie of whatever, ik hoop dat hy dat echt meent voor zichzelf en niet alleen voor mij..maar misschien moet ik leren meer positief te zijn en niet te ver vooruit te kijken.
Ik hoop Sophia, dat het gaat lukken meid! Ik ben helemaal in spanning!
Liefs en dikke knuffel voor iedereen xxx
Bloem1983 - schreef op 04-12 om 18:47
Ha EesLiefde,

Heel erg goed dat je met je mannetje er lekker ff tussen uit gaan. Zie je dat t voor hen ook een schok is, wij vrouwen reageren gewoon anders als mannen.

Lieve Sophia hoe ging de pregnyl? Ik hoop dat je vannacht kunt slapen wij duimen voor jullie!!!

Lieve andere dames hoe gaat t verder met jullie?

Ik heb net een brief gehad van azm(ziekenhuis maastricht) donderdag 23-1 9:45 afspraak kno arts daarna nog 2 onderzoeken beiden van 1,5 uur voor mijn evenwichts orgaan. Ik weet niet of daar nog iets uitkomt omdat de neuroloog verdenkingen voor dignose ms heeft. Maar ik moest van de kno arts hoe dan ook die onderzoeken doe en 27dec moet ik terug na de neuroloog. Eigenlijk zou dat pas in mei zijn maar heb nog steeds klachten daarbij doet nu mn rechter oog wazig ipv links dus we zullen gaan zien xxxx.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103