Hoi Kruimel,
Natuurlijk mag je bij ons aansluiten! Gezellig, meid.
We zitten hier allemaal in het zelfde schuitje.
Afgelopen zomer is heel vruchtbaar op onze topic geweest - 4 zwangeren. Nu hopen we dat de rest hen binnenkort gaat volgen.
Ik heb gelezen dat er andere medicijnen (spuitjes) zijn om de eisprong op te wekken als clomid niet aanslaat. Die blijken heel succesvol te zijn en hebben minder bijwerkingen, dan clomid. Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat 150mg de juiste dosis voor je is en dat je deze maand nog je eisprong gaat krijgen!
Ik heb je aan ons lijstje toegevoegd. Het wordt voor je ook een spannende week. Heel veel succes!
Lisa: 15.10.2013 NOD ---> 23j, 3 jaar bezig
Sophia: 17.10.2013 NOD ---> 32j, ronde 18
Melsed: ? NOD ---> 33j, ronde 19
Maaike: ? NOD --> 25 jaar
Bloem1983: 29 jaar, ronde 18, 07.10.2013 - FM IUI. rond 2 5.10.2013 NOD
Kruimel: 21 jaar, 1 jaar bezig, 3de ronde clomid.
Heaven: 24 jaar, na 10 maanden
zwanger !
Maya: 30 jaar, na 5 rondes na mk
zwanger!
Joy: 26j, na 8 rondes (15 maanden)
zwanger ! 7.10.2013 tweede echo. Uitgerekend in april 2014
Angel: 31 jaar, na 18 rondes
zwanger! Uitgerekend in maart 2014
Sammii: 24 jaar, na 21 rondes
zwanger! Uitgerekend in maart 2014
Ster Nynke: 28 jaar, na 11 rondes
zwanger van een zoontje! uitgerekend in januari 2014
Maja : 27 jaar, na 4,5 jaar
zwanger ! 12.09.2013 bevallen van een dochtertje!
Veel liefs,
Sophia