Hi dames,
Ik weet dat ik ontzettend lang niets meer van mijzelf heb laten horen maar ik hoop dat ik nog steeds welkom ben hier.... Ik heb pushmail van dit forum, en heb dus elke dag wel meegelezen met iedereen. Ik ben alleen zelf 1 van die vrouwen die erg moeilijk over haar gevoelens babbelt en eerder haar kop in het zand steekt. Ik heb veel verdriet, teleurstellingen voorbij zien komen maar gelukkig ook lichtpuntjes van blijdschap wanneer er uiteindelijk toch zwangerschappen zijn gevolgd na lange tijd n proberen. Dit schept zeker wel hoop! Nog gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn geworden en het beste gewenst voor de dames die veel teleurstellingen en verdriet hebben te verwerken. Ik hoop voor iedereen dat we uiteindelijk ook mogen genieten van een zwangerschap!
Ikzelf ben dus nog niet zwanger, 32 jr en 14 maanden bezig. Niet elke maand is effectief
geweest want in het begin had ik mijn ei-sprong verkeerd berekend en zat ik er elke keer
naast. Doordit forum begreep ik dat er wel een gemiddelde is maar dat er zeker veel uitzonderingen zijn die afwijken van het gemiddelde, zo ook ik dus! Ik heb ook een tijdje minder mee gelezen omdat ik wel erg obsessief ermee bezig was. Ondertussen ook geen fijne baan, waar zwangerschappen e.d. een heus taboe was, waar ik mijzelf erg onprettig bij voelde. Inmiddels heb ik afscheid genomen van de baan, paar maanden 'koos werkeloos' geweest en nu weer een nieuwe baan in het vooruitzicht. Na al deze ontwikkelingen ben ik weer positief gestemt en mede door het meelezen op dit forum ben ik erachter gekomen dat je op een bepaald moment wel moet handelen en dat je dit niet zelf in de hand hebt. Dus heb ik mijn moed bijeen verzameld en heb ik voor morgen een afspraak bij de huisarts gemaakt! Ik ben nu al bloednerveus maar ervaar ook een soort rust dat ik nu eindelijk wat ga ondernemen.
Erg nieuwsgierig hoe zo'n gesprek gaat lopen en wat ze gaan vragen. Als jullie tips hebben of simpelweg willen delen hoe dat in z'n werk gaat? Graag.
Ik ben door ieder uniek verhaal hier, al wel meer op de hoogte van een legio aan mogelijkheden wanneer het niet volgens de 'romantische' manier gaat. Ow trouwens mijn nod is morgen of zaterdag maar ik heb geen enkel signaal gehad waaruit blijkt dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn... Nogmaals ik wens voor iedereen het beste, en veel succes met alle afspraken die gepland staan! Ik hoop dat er voor iedereen een mooie zwangerschap in het verschiet ligt!
Heel veel liefs Tulpje