Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

Bloem1983 - schreef op 17-01 om 08:17
Thanx dames :-).

ik heb vandaag grtempt en zit op cyclusdag 14 en mn temp was met 0,2 omhoog gegaan. Zou ik dan toch een nutuurlijke eisprong gehad hebben ondanks mn cyste? Ik heb geen tekens gehad zoals slijm....en we doen t wanneer we weillen. We zullen maandag horen wat er op de echo te zien is xxxx fijne dag allemaal
3430 antwoorden en 48130408x bekeken
Wipeout - schreef op 17-01 om 11:25
Hoi bloem,

Ik heb ook een paar jaar terug een cyste gehad op mijn eierstok en deze is toen uiteindelijk zelf weg gegaan!  dus ik hoop voor jou dat die van jou ook zelf verdwijnt! 

Groetjes,
Maaike
sylke (Gast) - schreef op 17-01 om 13:04
Hoi bloem,
Ik heb geen ervaring met een cyste. Wel met tempen. Bij mij was de temp meestal 36, 5/36, 7. De dag na mijn eisprong meestal 36, 9 en de dag daarna steeg het nog een beetje waarna het tot de menstruatie op 37/37, 1 bleef hangen. Die stijging bij jou kan inderdaad wijzen op een eisprong. Maar als je op verschillende tijden tempt kan je ook verschillend meten! Bij mij was het om 6 uur altijd 0, 1-0, 2 lager dan wanneer ik om bv 8 uur pas temp. Ik hoop voor je dat de cyste snel weg is!! Heel veel succes!!
Hoe bevalt je nieuwe baan? Fijn dat je iets hebt gevonden! Wanneer krijg je de uitslag van je onderzoek? Lijkt me geen prettig onderzoek!

Met mij gaat het goed! Heb mijn eerste blaasontsteking al gehad. Nog vaak misselijk, voortaan ook smorgens, en heel moe. Voel me ook echt anders. Ben er eerlijk gezegd wel heel blij mee dat ik het voel! Ben liever misselijk dan dat ik me kip lekker voel. Al klinkt dat misschien erg stom. Ik heb volgende week vrijdag de eerste echo. Ben heel benieuwd! Zie ik toch het nieuwe gebouw!

Ik hoop echt dat jullie dit ook allemaal snel mee mogen gaan maken! Ik gun het jullie ook allemaal van harte!!
Ik blijf aan jullie denken, en ik steek nog steeds kaarsjes aan voor jullie!!! Heel veel succes allemaal, en probeer hoop te houden!! Wonderen bestaan!!!

Liefs, sylke
Wipeout - schreef op 17-01 om 16:28
Hey bloem,

Hier de afgelopen week druk geklust, dus we gaan zien of het gewerkt heeft aan het einde van deze maand.... Het moet kunnen zegt de dokter dus daar gaan we gewoon voor ..... Al vanaf dag 12 van mijn cyclus pijnlijke borsten en ze zijn ook weer een cup groter, maar dat had ik vorige maand ook.... Dus of kijn lichaam houd me voor de gek of niet, maar dat gaan we afwachen... Word er gelukkig wel elke maand een stuk makkelijker in nu we ook weten dat wanneer het niet lukt wij hulp krijgen in juni!

Houd je ons op de hoogte met betrekking op je werk? 

Liefs,
Maaike
Bloem1983 - schreef op 17-01 om 18:59
Lieve chantieeeeee,

Ik heb afgelopen februarie in turkije in het ziekenhuis gelegen. Daar ben ik aan mn neus geopereerd. Door t dalen van t vliegtuig is er iets in mn neus en oor gesprongen. Toen bleef ik last houden van brpaalde kwalen en evenwichts orgaan. Van het ziekenhuis hier in nl na kno arts gestuurd bij mij in de buurt toen na kno arts in maasyticht. Allerlei onderzoeken door gestuurd na neuroloog. Ook die heeft onderzoeken gedaan en die denkt voor 90 procent dat het de ziekte ms is. Dus toen moest ik een lumbaal punctie doen om het zeker te weten meis. Nu over 4 weken de uitslag xxxx
- schreef op 17-01 om 18:35
Hallo dames,

Ik heb een hele drukke week gehad, daarom minder aanwezig hier. Ik zal morgen uitgebreid reageren op jullie berichtjes. Hier even een update van mijn situatie.
Ik ben vandaag ongi geworden. Ik vind het niet heel erg, want we kunnen met de volgende iui beginnen. Ik heb gelijk afspraak voor de fm op 27 januari gemaakt. Vanaf a.s. zondag met clomid beginnen. Ik hoop dat het geen bijwerkingen gaat opleveren. 

Fijn weekend!
Sophia
lisaaaa&milan - schreef op 17-01 om 19:37
Hallo Meiden,

zal ik doen chantieeee, indd onze eerste IUI, volgendeweek eerst Echo week later ook nog een echo daarna de insiminatie!

sophia, je zal wel moe zijn van al dat werken! rust ook maar ff lekker uit het weekend
ik mag morgen dagje werken. tot 18:00 
jammer meid, dat je ms door is gekomen, maar aan de andere kant kan je nu ook met je 2e IUI beginnen n Spannend! ben benieuwd hoe jij het aarvaart met de Clomid.
ik begin als het goed is volgendeweek aan me fostimon + echo ben benieuwd!
- schreef op 17-01 om 20:44
jeetje bloem wat een verhaal !! Ms is niet niks.....
Bloem1983 - schreef op 18-01 om 07:50
Ik wedt t chantieee maar de neutoloog liet zien dat ik littekens heb op bekende plaatsen die mensen met ms hebben. We zullrn zien en blijven positief xxx
Poesh - schreef op 18-01 om 18:51
@Sylke, heel veel succes met de eerste echo, spannend he .
Ik kan me goed voorstellen dat je je liever misselijk voelt dan kiplekker, ik zou ook zo zijn.

@Bloem, jammer dat je werk je niet aanstaat Maar idd, als je hiervoor een baan had die je met volle zin kon doen, is het moeilijk om iets gelijkaardigs te vinden.
Wanneer krijg je de uitslag van je onderzoeken? Ik hoop voor je dat het niet ms is... Het mag ook eens gaan beteren voor jou he!

@Maaike, we duimen dat al het geklus geholpen heeft

@Sophia, toch jammer van je ongie.. Maar goed dat jullie eindelijk verder kunnen er brandt een extra kaarsje voor jou!

@Lisaa, voor jou ook heel veel succes met de insiminatie!

Hier gaat het wel... De eerste dag dat ik mij echt wat beter voel.. Ik reageerde hiervoor niet echt op jullie berichtjes maar ik was gewoon kapot. En op eigenlijk..
Ik heb enorm veel last van krampen gehad en veel bloedverlies.. Niet zo hevig als de vorige keer, maar het duurde veel langer, en tot vanochtend had ik krampen, dus van woensdag tot nu...
Wat ik heel lang begon te vinden.. Maar vandaag dus nog eens een dafalgan genomen en sinds dien gaat het alleen maar beter.
Misschien ook omdat mijn ventje thuis is en ik niet heel de dag alleen zat..
Ook verjaarde mijn mama en broer deze week dus zijn we daar even binnen gesprongen. Ik hoop dat het op deze manier verder evolueert, elke dag een stapje beter.
Het bloedverlies is al minder maar nog lang niet gedaan, ik kan het het beste vergelijken met net niet mijn zwaarste dag tijdens mijn ongie-periode..
Het optimisme is terug, en na de rustcyclus zal ik fysiek en mentaal wel voldoende herstelt zijn om er terug volledig voor te gaan.
Ik heb me heel lang sterk gehouden, woensdag dan toch in de dip gevallen, maar ben er nu terug aan het uit kruipen, dus het kan alleen maar beter worden voor ons!

Heel veel succes voor iedereen en dikke knuffel!
Bloem1983 - schreef op 18-01 om 20:17
Lieve Poesh,

Wat ben je toch een sterke lieverd!!! Complimen
en meis en een hele dikke knuffel van me!

Ik krijg 12 febr de uitslag van mn lumbaal punctie. Dit omdat er 1 buisje bloed en 1 buisje hersenvocht of wel liqour naar het Radbout in nijmegen is voor onderzoek. En 1 buisje bloed en 1 buisje liqour/hersenvocht blijft in mn eigen ziekenhuis voor onderzoek. Mn eigen ziekenhuis heeft de uitslag eerder alleen in het radbout hebben ze er langer de tijd voor ook omdat ze verder kijken dan alleen de ziekte ms. Xxxx


Anoniem (Gast) - schreef op 18-01 om 20:17
Lieve Poesh,

Wat ben je toch een sterke lieverd!!! Complimen
en meis en een hele dikke knuffel van me!

Ik krijg 12 febr de uitslag van mn lumbaal punctie. Dit omdat er 1 buisje bloed en 1 buisje hersenvocht of wel liqour naar het Radbout in nijmegen is voor onderzoek. En 1 buisje bloed en 1 buisje liqour/hersenvocht blijft in mn eigen ziekenhuis voor onderzoek. Mn eigen ziekenhuis heeft de uitslag eerder alleen in het radbout hebben ze er langer de tijd voor ook omdat ze verder kijken dan alleen de ziekte ms. Xxxx


lisaaaa&milan - schreef op 18-01 om 21:00
wat lief Bianca, doet me erg goed!
ben benieuwd wanneer me MS zal doorzetten Gister avond en sochtends wel wat steken... dus me voorgevoel zegt morgen... & anders maandag of dinsdag.
lisaaaa&milan - schreef op 18-01 om 21:28
hahahahahaha!

ja ik hoop het ook! ik denk maar zo.. straks gaan ze me ook helpen ( als ik deze ronde als nog niet ZW ben ) 
en dan hopen dat het ook allemaal werkt, heb ook veel op internet gelezen over IUI dat veel vrouwen er wel zwanger door raken.. en somige ook niet. maar dat licht ook maar net aan de man en de vrouw.
Bloem1983 - schreef op 18-01 om 23:02
Voor lieve Bianc

het lukt me niet om mn verjaardags plaatje toe te voeggen maar hie hiep hoeraaaa. Vandaag vier je feest. Want je bent jarig hoera hoera hoeraaaaaa. Meissie van harte gefeliciteerd en maak er een gezellige dag van. Nog vele jaren in goede grzo dheid met veel liefde en geluk toegewenst. Dat het jullie jaar mag worden met een fantastische groeiende baby! Xxx

libelle - schreef op 19-01 om 01:59
Hey lieve meiden! Ik ben voornamelijk actief op het andere onderwerp mmm groepje.
Daar reageer ik dan ook op bloem, Bianca en Sophia en lisaaaa. Voor de rest van de meiden veel succes!

Ik houd jou process nog bij hoor Poesh, ik vind je echt wonderbaarlijk sterk! Jij hebt een doorzettingsvermogen en dat komt wel goed met jou meis! xxx
Poesh - schreef op 19-01 om 08:44
@Bloem, sterk moeten we blijven, net zoals jij ook een sterke meid bent!
Oké, nog even spannend afwachten voor jou dan, hopelijk is het niet al te slecht nieuws 12 februari, we duimen voor je!

@bianca, bedankt voor je berichtje! Klus maar goed en blijf maar goed verder klussen, het word misschien beloond
En Happy birthday to you!!!

@lisa, ik hoop echt dat je ms gewoon weg blijft en jij eindelijk eens positief mag testen! Die steekjes kunnen, net zoals bianca zegt, ook iets heel anders dan ms zijn!

@libelle, dank je wel, maar sterk moeten we wel zijn! Alles voor een wondertje!
lisaaaa&milan - schreef op 19-01 om 09:51
@ poesh, ja dat is waar you never no! haha!
we wachten het rustig af..
bianca1986 - schreef op 19-01 om 10:15
Lieve meiden , 

Bedankt voor jullie lieve verjaardags berichtjes.. 
Fijn om te lezen, wil niet ondankbaar zijn maar ik ben morgen oas echt jarig hahaha.. Dus morgen nog een keer ajb en dan ben ik heerlijk dubbel gefeliciteerd.. 

Liefs xxxx Bianca
lisaaaa&milan - schreef op 19-01 om 13:14
dan feliciteer ik je morgen meid
- schreef op 19-01 om 22:21
Lieve Bloem, heel veel succes met je echo morgen!

Lieve Bianca, het is nog net niet de 20ste, maar ik wil je alvast feliciteren met je verjaardag! Ik wens je veel geluk, liefde, gezondheid en natuurlijk een klein wondertje!

Xxx
Sophia
bianca1986 - schreef op 20-01 om 08:36
Lieve Sophia
Dank je wel lieverd, voor je felicitatie  
En bedankt voor je lieve woorden .. 
Liefs Bianca xxxxx dikke kus 

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Lieve Bloem 
succes en sterkte vandaag met de echo 
En ook jij nogmaals bedankt voor alle felicitaties
Liefs xxx dikke kus 


:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:- :-:-:-:-:-:-:--:-:-:-:-:-:-: :-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:

Lieve poesh
Bedankt voor je lieve woorden  
Ik klus zoiezo nog even door en dan joepend op wat moois
Ook jij bedankt voor de felicitatie, gaat het verder allemaal een beetje ?
Liefs xxx van mij

!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!

af en toe moeten ik opletten dat ik niet hetzelfde naar sommige dames stuur, want met vele van jullie zit ik ook in veel andere forums hahaha..
Soms een beetje verwarrend maar probeer me best te doen hahaha, om overal net wat anders neer te zetten hahaha  

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

Hoe is het met de andere meiden ? 
Hoop dat het goed gaat met jullie.. 

Voor de klussers good luck, duim voor ons 
Voor de wachters, succes en sterkte.. Snap de onzekerheid
Voor de meiden die met hun nieuwe behandeling gaan beginnen,of de meiden met hun eerste behandeling heel heel heel veel succes en sterkte en bid voor jullie dat er in de nieuwe ronde een mooi wondertje mag ontstaan, ik hoop echt waar dat deze nieuwe maand, dus de maand januari nog en februari een hele hoop positieve testen en verhalen en foto's komen.. 
 Voor alle meiden met hun duivels die weer is zijn doorgebroken, vind het sneu voor jullie, maar kop op, geduld word beloond, succes met de volgende NIEUWE RONDE, EN WIE WEET KAN HET ZOMAAR IS RAAK ZIJN 

LIEFS BIANCA xxx 

".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".".
Wipeout - schreef op 20-01 om 08:46
Bianca, van harte gefeliciteerd! 

Bloem, succes met de echo vandaag! 

Hier alles goed, pijnlijke borsten en af en toe last van maagzuur...... Zit nu op dag 20 dus is nog even afwachten tot de 28e...... Ik ga me gewoon even druj op mijn werk storten en dan is t zo weer voorbij
bianca1986 - schreef op 20-01 om 09:15
Dank je wel wipeout.. 
Lief van je  

Oei voor jouw ook spannend, nog acht dagen en dan weet je het.. 
Ben benieuwd duim voor je  
En dat is waar, hoe drukker je bezig bent, hoe sneller het gaat allemaal, dat komt gewoon omdat je je gedachtes fijn op wat anders kan zetten .. 
Zet hem op met wachten nog even,. En wie weet  is dit jouw maand... 

Liefs Bianca
Mommy - schreef op 20-01 om 10:11
Lieve Dames,

Bianca; van harte gefeliciteerd! Een hele fijne dag gewenst!

Bloem; veel succes bij de echo vandaag, denk aan je!

Maaike; spannend meis! Ga voor je duimen!

Sophia; jammer van je ongi maar wel fijn dat de volgende behandeling nu snel van start gaat. Succes met de clomid, dat er maar mooie eitjes mogen rijpen!

Lisaa; hoop zo dat behandeling niet meer nodig zal zijn en anders ook veel succes gewenst met starten.

Hier gaat het goed, kijk erg naar woensdag uit, voor de echo. Kamertje is bijna klaar, hebben knalroze rolgordijnen gekocht, lekker meisjesachtig Ook begonnen met het kaartje en de naam hadden we al jaren dus dat is makkelijk.
Van het weekend wel veel last van harde buik gehad, volgens mij komt het door de groei maar ga het vrijdag wel even met vk bespreken.

Fijne week gewenst!
Liefs Joy


bianca1986 - schreef op 20-01 om 11:37
Hey joy, 

Ook jij bedankt voor het feliciteren..  
Lief van jullie allemaal .. 

Ik zie staan dat je last van je buik had van het weekend.. 
Mop als je het niet vertrouwd zou ik gewoon lekker de verloskundige bellen, misschien mag je even een extra echo mogen maken hihi, zie je gelijk je kleine hummel weer voorbij springen hihi  nou mocht het niet erger worden, zou het wel is heel goed de groei van je kleine kunnen zijn, misschien even een groei speurt, hahaha of ze wil gewoon nog meer ruimte in je buikkie  

Succes mop.. En ik zou het inderdaad zoiezo even bespreken met je verloskundige vrijdag 
Liefs Bianca   x x
Dame - schreef op 20-01 om 11:22
Bianca gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van!.

Joy, leuk roze gordijntjes!. Ik hoop voor je dat je buik snel beter aanvoelt. Heb je niet gewoon last van harde buik?

liefs Dame
bianca1986 - schreef op 20-01 om 11:39
Hey dame, 

Thanks voor je felicitatie  
Erg leuk allemaal om te zien en te lezen .. 

Hoe is het met je ? 
Al klachten verder ? 
Inmiddels op zes weekjes zie ik staan.. Hoop dat alles goed is met je kleine wondertje ..
Wanneer mag je voor je echo..

Liefs Bianca x
Poesh - schreef op 20-01 om 11:49
Bianca, nog eens op de dag zelf: Gelukkige verjaardag!!
 
Hier gaat het wel, ben terug gestart met werken, wat wel afleiding geeft. Het valt me wel zwaarder dan de vorige keer. Mijn baas wist van de zwangerschap af dus die heb ik deze morgen met tranen in mijn ogen ingelicht dat het terug fout gelopen is. Kwestie dat hij weet om voorlopig geen vervanging te zoeken. En hem ook direct gestart dat ik de volgende keer direct met utro moet starten maar dat ik daar enorm duizelig van ben. En dat het daardoor kan zijn dat ik niet alle dagen op tijd op het werk zal geraken. Hij heeft hier alle begrip voor, en zegt dat ik mij dan maar wat vaker moet neerzetten tussendoor. Hij maakt er totaal geen probleem van, dus hele opluchting!
Het moeilijkste was wel dat mijn collega met haar kersverse dochter binnen gekomen is.. Zij was 6 weken verder dan mij (1ste miskraam) en dat herinnert er mij nu super erg aan dat ik eigenlijk hoogzwanger had moeten staan werken.... En dat ik nu zelfs niets meer heb.. Ik gun het haar en ga ook naar de babyborrel gaan, maar het raakt me enorm diep!
Poesh - schreef op 20-01 om 11:51
@Bloem, we denken aan je vandaag!

@Joy, als je het niet vertrouwd gewoon al even bellen.

@Maaike, veel succes met wachten!

@Dame, hoe is het met jou?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103