nou dames de test van zonet! Hij is nu echt positief donkerder bij mij worden ze nooit helemaal.. als het de eisprong is zou die morgen weer lichter moeten worden.. ben benieuwd.. maar vind het wel vreemd want ik heb helemaal geen afscheiding..? Als ik mijn urine bekijk in een potje zitten er wel witte vlokjes in de urine.. geen slierten maar soort pikksels.. normaal heb ik rond mijn eisprong wel afscheiding... ik ben nou al benieuwd naar de test van morgen.. misschien dat ik er vanavond nog 1 doe want die moet dan al lichter zijn dan deze en morgen zo goed als negatief.. de testen nemen rond mijn eisprong heel snel weer af.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121