Ovulatietest - Zwanger worden forum

Elisabeth93 - schreef op 06-06 om 13:53
Lady het is inderdaad maar gissen.. Het lichaam is zo raar.

Deze hele maand is gewoon ontregeld hahaha.
Mijn ei sprong op 4 juni heb ik dus niet gehad, wie weet wanneer wel.
Ik heb nu dus ook geen flauw idee wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. Als mijn eisprong op 4 juni had geweest met een cyclus van 31 dagen dan moet het 18 juni zijn.

3660 antwoorden en 33030369x bekeken
Tooby - schreef op 06-06 om 14:03
Als je afgaat op de testen dan lijken 31 mei en 2 juni het positiefst. Dat zou betekenen dat je je ei rond 1-2 juni of 3-4 juni had.
Het kan zijn dat je door stress of andere dingen je je eisprong dit keer niet gevoeld hebt.
Ik zou gewoon 14 dagen optellen bij 1 juni en dat houden als je NOD tot en met 14 dagen optellen bij 4 juni voor de zekerheid. Dus dan zou je ongesteld moeten worden (of niet hopelijk haha) tussen 15 juni en 18 juni.
Ik zou gewoon afwachten tot dan.
Elisabeth93 - schreef op 06-06 om 14:11
Als dat inderdaad zo is dacht ik eerst geen schijn van kans te hebben.

Mijn partner vind het leuk om zijn lading ergens anders te deponeren . Ik dus duidelijk gemaakt dat hij moet doen wat hij wil behalve in mijn vruchtbare week hahaha.

Nu bedenken ik me ineens dat we in de week van 28 tm 3 juni wel seks hebben gehad, alleen hij niet niet echt in mijn een zaadlozing heeft gehad (dit was nog voor de 31 mocht de positieve test de 31e zijn). Van het ene standje naar het juiste standje verliep niet zo soepel, wat daarna ook dolkomisch was, waardoor hij tijdens de lozing meer er tegenaan zat dan er in.. niet het meest ultieme natuurlijk om zwanger te worden, maar ook niet onmogelijk las ik op internet.

Als het zaad door slijm, vocht de vagina inglijdt, dan nog is er een kans op een zwangerschap. Tevens hebben wij het 2 juni ook gedaan, mocht dat m'n eisprong zijn en die knuffelpartij was 100 % goed haha.

we zullen het zien . Ik ga nog een paar dagen door met testen en dan hou ik het voor gezien en ga ik lekker op vakantie.
Lady - schreef op 07-06 om 07:51
Je kunt nu alleen nog maar afwachten elisabeth93.. welkom bij het afwachten clubje.. kunnen we mooi samen afwachten.. lekker zeg even op vakantie! Waar ga je heen?
Hier nog steeds erg misselijk ppff vandaag een week geleden met die krampen.. flink last van de onderrug.. nou ja zo zijn er nog een aantal dingen.. wat er in mijn lichaam speelt ik heb geen idee. Ook ik moet nu afwachten als deze klachten volgende week nog aanwezig zijn dan nog maar eens testen
Kimberley - schreef op 07-06 om 09:33
Iamnola, ik zie ook een streepje! Heb je vandaag nog getest?
Nola - schreef op 07-06 om 10:01
Ja Kimberley, een licht streepje ! Maar wel goed te zien
Kimberley - schreef op 07-06 om 11:01
Fotoooooooo
Lady - schreef op 07-06 om 12:50
Ik heb ook getest en ook een heel licht streepje. Krijg hem alleen niet op de foto. Heb 3 personen gevraagt zonder iets te zeggen en ze zagen hem gelijk
Nola - schreef op 07-06 om 13:23
Ik weet niet of je het kan zien! 
Lady - schreef op 07-06 om 13:27
Ja ik zie hem! Gefeliciteerd! Van mij is wat lichter en een blauwe lijntje
Nola - schreef op 07-06 om 13:34
Dankje

Ja voor jou ook super spannend zeg!
Elisabeth93 - schreef op 07-06 om 13:43
Gefeliciteerd iamnola!!
Spannend nog even voor jou Lady, ben benieuwd naar je foto
Lady - schreef op 07-06 om 14:13
Ja ik vind het zo spannend ppff.. zodra hij wel duidelijker wordt maak ik een foto dames. 
Lady - schreef op 07-06 om 17:41
Dit is de foto van de test van vanmiddag. Ik weet niet of jullie het goed kunnen zien. Oh ja om alvast duidelijkheid te brengen het streepje was gelijk aanwezig dus niet ingedroogt. Heb de bijsluiter gelezen het maakt niet uit hoe donker de strepen zijn als je maar een kruisje krijgt staat in de bijsluiter dan ben je zwanger. Maar toch kan ik het nog niet helemaal geloven ondanks de symptomen die ik duidelijk heb.. dus ik ga sowieso nog wel weer testen om te kijken of die duidelijjer wordt
Lady - schreef op 07-06 om 17:43
Lady - schreef op 07-06 om 17:46
ik krijg hem echt niet beter op de foto. Maar in het echt is die veel duidelijker
wendela19 - schreef op 07-06 om 18:01
Hoi lady, 
Zo'n lijntje had ik afgelopen maand ook maar uit vele verhalen op internet had ik al begrepen dat deze testen heel vaak vage lijntjes geven. Natuurlijk even doortesten maar ik zou deze nog niet als positief beschouwen. 
Hopelijk heb je 1 dezer dagen een duidelijkere test!
Lady - schreef op 07-06 om 18:06
Wendela19 daarom heb ik er ook erbij vermeld dat die in het echt duidelijker is. En ik loop al een week nu met symptomen. Dezelfde symptomen die ik ook had voor mijn mk afgelopen dec 2017. Maar we testen vrolijk door
wendela19 - schreef op 07-06 om 18:09
Ik hoop het, zal voor je duimen!
Lady - schreef op 07-06 om 18:10
Dankje
Elisabeth93 - schreef op 08-06 om 08:59
hoi dames,

welke ovu testen gebruiken jullie? Denk toch dat ik van de etos testen af wil stappen...
Lady - schreef op 08-06 om 09:51
Ik gebruikte ze van de action
Kimberley - schreef op 08-06 om 13:42
Ik gebruikte ook action.

Iamnola gefeliciteerd meid!! Wat leeeeeuuukk en toch snel ook he? Heerlijk meid, geniet van alles wat er komen gaat. Ik voel me met (morgen) 15 weken zwanger nog steeds niet zwanger hahaha. Geen enkele kwaaltjes gehad, ja wel een week aanhoudende zeurderige hoofdpijn een week voor mn nod. In week 6/7/8 een soort van katerig gevoel gehad en niet kunnen eten en zeker geen warm avondeten (moet zeggen dat ik warm avond eten sowieso niet meer echt "jippie" vind sinds ik zwanger ben) maar na die 8 weken alles weer pico bello!

Lady ik zie hem hoor Ga jij eens is ff die early testen kopen van action, die gaan je veel blijer maken geloof me Ik hoop echt dat ie lekker gaat oplopen, het is je zo gegund!
Lady - schreef op 09-06 om 09:17
Kimberly.. bedoel je dan de gewone test van de action of de gevoelige?
Ik heb gister middag dezelfde test weer gedaan van kv, maar deze was ineens negatief. De symptomen zijn nog steeds aanwezig. Nou heb ik gelezen dat de hcg nog kan schommelen tijdens de prille zwangerschap. Ppff ik weet nu niet zo goed wat ik moet denken. Gelukkig heb ik een lieve schoonzus waar ik goed mee kan praten en ze hebben 2 kindjes waarvan 1 meisje van 9 maand en zei zegt ook aan je symptomen te horen ben je gewoon zwanger. Ik ben in ieder geval heel blij mee te horen dat jij het streepje ook kan zien kimberly. Ik dacht heel eventjes dat ik gek aan het worden was. Wat fijn dat jij je zo goed voelt tijdens je zwangerachap en dat alles goed gaat!
Kimberley - schreef op 09-06 om 09:37
Nee ik zie het echt hoor lieve schat! Ik bedoel de early test, je hebt er twee een blauw en een roze verpakking uit me hoofd gezegd. De blauwe verpakking is een gewone zws test en de roze een early, het staat er ook op. Ik gebruikte alleen maar de early, pas nadat ik een week over mn nod was heb ik de gewone gebruikt. De early deed ik vijf dagen voor nod maar wel in de avond, dus bijna vier dagen voor nod en die was net zo als die van jouw van gisteren. De ochtend erna was ie al meteen een stuk duidelijker.

Sowieso ik weet niet hoe jij test maar mijn ervaring tot nu toe is als je meteen in de ochtend je alle eerste pies gebruikt met testen dat daar nog steeds substantie in zit van het drinken van de avond ervoor. Dus ik deed de eerste ochtendpies gewoon verdwijnen en dan een halfuurtje er na (niks drinken natuurlijk van te voren) de laatste druppels opvangen die ik er nog uit kon persen hahaha maar dan was de test altijd veel duidelijker af te lezen. Misschien heb je er iets aan... Ga je het vandaag kopen bij action?
Lady - schreef op 09-06 om 10:26
Bedankt voor je tips! Lukt me vandaag niet denk ik.. dan zou het maandag worden.. dan ook alweer paar dagen verder. Vind het zo spannend.. want waarom zou ik die klachten zo erg hebben en vind het ook heel raar dat rond mijn menstruatie niet door zette.. maar 2 dagen en ook nog niet eens extreem. En de 3e dag was het al weg. Er zijn zoveel dingen wat niet klopt. Heb s'avonds een soort van kneusing pijn trekkend gevoel onder in de buik en flink last van de onderrug. Zeurdiger hoofdpijn en borsten voelen groter aan misselijk extreem moe nou ja noem maar op.. meestal heb ik dit (niet alle klachten) voor mijn menstruatie.. maar de cyclus is al afgelopen.
Lady - schreef op 09-06 om 20:17
Wat lief kimberly dankjewel.
Normaal heb ik ook behoorlijk last van de menstruatie. Heb de week voor de menstruatie ook aanhoudende hoofdpijn gehad en daarna voelde ik me kip lekker.. heb ik je volgens mij ook verteld toen geloof dat jij toen al zei dat had ik ook! En later had ik alsware een snottebel aan afscheiding. Daarna nergens last van gehad voelde dit keer ook niet dat mijn menstruatie er aan kwam. 
Wat een leuk idee om je vriend zo te verassen! Ik vertel het mijn man wel gelijk aangezien we ook al een miskraam hebben mee gemaakt.
Het is mij vandaag helaas niet gelukt dus we moeten wachten tot maandag! Maar och wat was ik vanmiddag ineens misselijk ppff ben gewoon buiten gaan staan vond het binnen erg benauwd worden. Zit nu ook weer misselijk op de bank na een wandelingetje met gezin en hond. Maar goed nog even een dagje wachten. Zie er wel tegen op.. wat als de test weer negatief is? Die misselijkheid en alle andere klachten moeten toch ergens vandaan komen. 
Ik heb heel veel aan jou berichtjes! Het maakt me toch wat rustiger. 
Kimberley - schreef op 10-06 om 06:36
Aw wat lief van je! Ik snap volkomen dat jij je het man wel meteen verteld, in jouw situatie had ik dat ook zo gedaan. Ja wat als het negatief is.... dan komt de volgende ronde! Zolang jij maar positief blijft want die kleine wonder van jullie komt er echt wel. Ze komen alleen vaak onaangekondigd hahaha, ze beslissen vooral lekker zelf wanneer ze willen komen .

Is bij jullie de action niet open op zondag? Bij ons sinds kort zijn alle actions in de buurt open op zondag!
Lady - schreef op 10-06 om 08:13
Nee dat is helaas hier niet zo. Morgen vroeg zijn ze open om half 9 al.. dus morgen gelijk maar heen.
Ka - schreef op 11-06 om 18:49

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121