
zou het dan toch? Zou mijn eisprong deze maand dan toch eerder komen? Dat betekent het dan misschien toch dat ik mijn ouwe cyclus weer terug krijg. Zwangerschap is uitgesloten!! Net tegelijk een test gedaan met de ovutest en die is negatief.
ik ben zo blij! Kan wel een gat in de lucht springen hahaha.. ik heb nog nooit zolang ik aan het testen ben na de miskraam nu dus de 6e ronde zo'n positieve test in handen gehad en dat op een cd 18.. volgens mij kan hij nog iets donker dus vanmiddag even weer testen.. maar wanneer nu gezellig maken?

deze foto is beter te zien. De verkeerde foto hier boven geplaatst
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121