Sophia, ja ik begrijp je gevoel heel goed. Na mijn eerste miskraam had ik gedurende 5maanden geen cyclus. Ik liep toen ook zeer prikkelbaar rond, want er was niepand die me kon helpen en ik wou gewoon verder. Maar zonder cyclus is dat moeilijk natuurlijk

Nu, deze keer, hebben ze me geholpen, de operatie, de uitslag daarvan heeft me een enorme boost gegeven met moed. En zeker omdat ik nu merk dat mijn cyclus normaal loopt, ik kan ergens niet wachten tot eind november want we willen dolgraag verder, maar door de signalen van mijn lichaam merk ik dat het goed gaat en echt niet lang meer diurt. Dus op dit moment geniet ik gewoon van alles te drinken en eten wat hopelijk straks niet meer mag.
Pas op, ik heb ook nog mindere dagen en er gaat geen dag voorbij dat we niet over kinderen bezig zijn. Heb deze nacht zelfs gedroomd dat ik terug zwanger was en terug bloedverlies had, dus ik kan het zeker niet los laten. Maarik voel me wel goed in men vel en dat is dankzij de operatie en de reactie van mijn lichaam daarop.