Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Vervolg - Zwanger worden forum

lisaaaa&milan - schreef op 11-09 om 21:38
Sophia, wat fijn.dat je ongesteldheid opgang is gekomen! 
wanneer Heb je nu een vervolg.afspraak? 

Het Is inderdaad de colectie van babydump maar wij hebben hem 2ehans gekocht via marktplaats  
de Wieg daar heeft vroeger mij vriend ingelegen erg leuk dat nu ook.zijn eigen kindje er straks in gaat liggen! 
Hoe Gaat het verder met je meis?
Ik Had je een pbtje gestuurt, weet niet of.die goed was aangekomen
1632 antwoorden en 45626550x bekeken
lisaaaa&milan - schreef op 11-09 om 21:40
dame Gefeliciteerd meis, en wat een leuke naam
Dame - schreef op 12-09 om 01:43
Dankje Lisa!
- schreef op 12-09 om 04:25
Gefeliciteerd dame!! Eindelijk dan maar toch :-) klinkt wel alsof je bevalling niet helemaal verliep zoals het moest? Snap dat sommige meiden het niet willen horen zo vlak voor hun bevalling maar hoop dat alles goed met jullie gaat!

Mooie kamer Lisaaaa :-)

Straks heb ik weer een follikel meting en bloedprikken. Ben benieuwd!!
Liesseling - schreef op 12-09 om 05:33
Dame van harte gefeliciteerd. Mooie naam zeg.
Gaat alles goed met jullie?

Ik ben nieuwsgierig naar je verslag!
- schreef op 12-09 om 06:02
Lieve Dame, gefeliciteerd met jullie zoon! Zoals verwacht is hij een groot ventje! Genieten met zijn drieën! Doe rustig aan, laat je verzorgen en je helpen.
linnie (linda) - schreef op 12-09 om 06:19
@sophia.. met mij gaat het goed hoor en met jou?

nou ze hebben niks gevonden.. ik heb 2 oktober een gesprek bij de neurologie dus dat ff afwachten!

maar ik kom voorlopig ff niet op brabbels.. alleen mijn prive berichten hou ik in de gaten!

is eigelijk toeval dat ik nu ff keek hihi!

xxiess
linnie (linda) - schreef op 12-09 om 06:21
gefeliciteeerd dame! leuk hoor

xxiess
Wipeout - schreef op 12-09 om 06:45
dame, van harte gefeliciteerd! , balen dat het niet zo een fijne bevalling is geweest ( denk dat dit nog zacht is uitgedrukt) Neem je tijd om aan te sterken!
Beertje - schreef op 12-09 om 07:23
Meiden ik lees zo nu en dan even mee en wil jullie even een hart onder de riem steken. Als ik jullie verhalen lees komt al het verdriet echt weer even boven. Als ik lees dat er gedacht word alleen om te leren gaan met je verdriet. De angst nooit meer een kindje. Of nooit moeder worden. Of voor een gezond kindje.


Meiden deel je verdriet sowieso met je man ook al moet hij de volgende ochtend vroeg zijn bed uit. Mijn man heeft liever dat ik hem wakker maak dan dat ik het alleen moet doen. En dat geld voor mij andersom ook. Blijf je uiten en blijf hopen!

Toen ik mijn 2de miskraam had kreeg ik een lief berichtje waar ik troost uit kon halen. Wil hem met jullie delen in de hoop dat jullie er ook wat uit kunnen halen.

Troost je met de mooie gedachte dat het al die tijd, al die weken zo heeft mogen zijn. Jouw kleintje groeide in jouw buik en had het daar heus wel fijn. Het is oprecht niet jouw schuld, het heeft hoe verdrietig dit ook is zo moeten zijn. 
Kijk vanavond even naar boven voordat je naar bed gaat. Je kleintje is nu een sterretje aan de hemel die over jouw en je gezinnetje waakt. Ooit komt de tijd, als je wilt en wat wacht, dat je kleintje mag komen en dan komt het heel onverwacht.
Troost je met de mooie gedachte dat het na de rouw heus wel weer goed met je gaat. Je hebt een prachtig gezinnetje en die zijn super blij met een mama als jouw die voor hun zorgt en lief heeft vanuit haar hele hart.

(er schrijft ook een dame mee die nog maar net bezig is, ik snap je angst en bezorgdheid. Die had ik ook toen ik net begon. Toen het allemaal wat langer duurde en het steeds weer mis ging, ging ik in zien dat de eerste maanden juist leuk hadden moeten zijn. Je kan er niet van uit gaan dat je zo snel al zwanger raakt, ook al was je dat bij je andere zwangerschappen wel. Probeer toch je angst op zij te zetten en genieten. Geef jezelf de tijd. Toch minimaal 9 tot 12 maand. Want dat is toch echt wat er voor staat. Toch raad ook ik je aan om in de nod topics te gaan schrijven. En dan met name voor jezelf. De nod topics zijn gelukkig niet zo beladen met verdriet en teleurstelling wat jij nu niet kan gebruiken. )

Voor de meiden die zwanger zijn/bevallen zijn van harte gefeliciteerd!!!

Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel!!! Het liefst wil ik zeggen het komt allemaal goed! Wat ik ook echt oprecht meen en hoop, weet ook dat het echt een dooddoener kan zijn. Heel veel liefs en sterkte voor degene die het kunnen gebruiken!! Weet dat er heel veel sterretjes van boven naar beneden kijken en het zelfde voor jullie hopen!
Mommy - schreef op 12-09 om 12:22
Lieve Dame,
Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Dion! Heel veel geluk gewenst met elkaar

Liefs Joy
ikke1987 - schreef op 12-09 om 15:31
hey dame
super gefeliciteerd!!!! nu lekker gaan genieten!!! en wat een mooie naam.
je hebt wel een heel groot kindje gekregen zeg pfft! ik hoop dat jij en je kindje het verder goed maken. nu lekker gaan knuffelen met dion!
heel veel liefs ikke

hey beertje
ik ken je al van een ander form en heb altijd veel aan de gesprekken met jou (gehad)!
wat een lief gedichtje en wat een lief gebaar. liefs ikke

hey linnie
wat balen dat ze niets gevonden hebben ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

hey sophia
hoe gaat het met jou

xxx
- schreef op 13-09 om 16:02
wat een mooi gedicht beertje! fijn dat je dit wilde delen. alleen hebben vele van ons nog geen gezinnetje waar we op terug kunnen vallen, maar al met al een prachtig gedicht. kan me voorstellen dat je er veel steun hebt uit gehaald.

gisteren follikelmeting gehad. ze zijn nog maar tussen de 12 en 14. Maar alles ging nog via schema. maandag weer bloedprikken en meting. De arts verwacht de punctie aanstaande donderdag of vrijdag. dus betekend dat ik de 21ste of 22ste de terugplaasting krijg (als er goede bevruchtingen zijn geweest) echt super spannend


Hoe is het hier met iedereen?????
Wipeout - schreef op 13-09 om 16:32
chantie; wat spannend allemaal, het komt nu allemaal wel erg dichtbij  

ik ben aan het aftellen naar woensdag, dan krijg ik weer een echo  en krijg ik meteen nekplooimeting voor de combinatietest. Helaas kon mijn vriend niet mee, dus mijn moeder gaat mee  die was helemaal gelukkig!
- schreef op 13-09 om 17:11
dat snap ik wel dat ze daar gelukig van word 
kan je moeder mooi naar der kleinkind kijken
is het de eerste x dat ze oma word? Mijn moeder heeft wel al 2 kleinkinderen maar toch kan ze niet wachten tot ik zwanger ben, je dochter is het toch anders dan een schoondochter vind zij, ik vind dat wel lief  spannend een combinatietest! Hopelijk is alles in orde, wanneer krijg je daar de uitslag van?
Wipeout - schreef op 13-09 om 17:35
het is haar tweede kleinkind, de zoon van mijn zus is vorig jaar april geboren. Ze vind het erg leuk om mee te gaan. Ze weet ook van het hele traject af hoe deze iniminie is ontstaan, en ze heeft zo meegeleefd.
Voor de combinatietest heb ik al bloed geprikt en heb die week erna afspraak met de verloskundige, dus dan zullen de uitslagen besproken worden.
Wipeout - schreef op 14-09 om 16:58
sophia; de kwaaltjes nemen zeker af! Merk alleen wel dat ik wel op tijd in de ochtend moet eten om ervoor te zorgen dat ik mijzelf de hele dag prettig voel, anders lijkt het wel of mijn maag de gehele dag van slag af is.

De verbouwing is helaas nog niet klaar. We zitten wel weer in huis, hebben ene douche en een toilet, maar de afwerking moeten ze nog mee beginnen en het toilet beneden en de hal is nog 1 grote troep. Gelukkig gaan ze dat deze week regelen

Nu aftellen naar woensdag, dan kunnen we weer baby kijken

Hoe is het nu met jou?

Liefs
Dame - schreef op 14-09 om 20:33
Bedankt voor alle felicitaties. Ik reageer wat laat omdat ik kapot en op ben en zwaar vermoeid. Dion is veel eisend qua voeding en ik heb nog erg veel pijn.

Dion en ik maken het wel goed verder, borstvoeding geven vind ik erg moeilijk en vermoeiend maar ik blijf volhouden!.

Hier mijn bevallings verhaal:

woensdag ochtend om 07.30 zou ik ingeleid worden. Om 08.00 lag ik aan de weeën opwekkers. Iedere 20 min werd de dosis opgevoerd. Om 11.00 kon ik de weeënstorm niet meer weg puffen en ik kreeg dan ook een ruggenprik om 12.00 uur. Op dat moment had ik nog maar 3cm ontsluiting. Helaas was de ruggenprik niet goed gezet en het slangetje in me rug zat niet goed dus rond 14.00uur kwam ik in een vreselijke weeën storm weer terecht die niet weg te puffen was en ik kon niet stoppen met overgeven. Om 16.30 werd ik weer naar beneden gereden voor een nieuwe ruggenprik op dat moment had ik 5cm ontsluiting. Me ontsluiting ging niet zo heel snel dus. Na de ruggenprik die goed zat voelde ik me heerlijk!!!. Ik kwam lachend terug en zat in de veronderstelling dat ik niks meer ging voelen van de hele bevalling niet. Om 22.00 kreeg ik weer hele erge pijn terug, dit keer van de druk op me onderkant. Me ruggenprik werd gestopt omdat ik 8cm had en de persweeën goed moest voelen. Om 00.05 had ik hele erge persdrang en 10cm ontsluiting! Ik was erg blij en dacht nog max een uur en dan is dit achter de rug. Totdat de verloskundige zei: ojee hij ligt kruin en is sterrenkijker. Dus dan kan ie de draai eruit niet maken. Ze bereiden me voor op een keizersnede, er werd gezegd: zelfs als je je 120% volledig geeft met de persweeën dan nog denk ik niet dat het vaginaal gaat lukken!. Ik schrok en zei: ik heb niet voor niks de hele dag pijn gehad om dan uiteindelijk een keizersnee te krijgen!. Dus ik mocht persen. Dit heb ik bijna 1.5u volgehouden en toen kwam het hoofdje goed laag en toen kwam de gynaecoloog erbij om het hoofdje te draaien en ik ben van voor naar achter open geknipt en de vacumpomp erop en toen werd na 1.5 uur persen onze kleine man geboren. Achteraf gezien was mijn uitgang te klein en hij te groot ervoor en daardoor heeft ie zijn sleutelbeentje gebroken omdat ie ondanks het vele inknippen bleef hangen met ze schouders.
Het hechten duurde een half uur en heb ik als zeer pijnlijk ervaren, wat was dat erg!.

Lichtelijk getraumatiseerd van de bevalling maar wat ben ik blij met me mannetje! Dat maakt een hoop goed.

Naweeën heb ik nog vreselijk last van gehad 2 dagen. En lopen zitten of staan gaat nog steeds gepaard met heel veel pijn.

Dit was mijn verhaal, ik hoop dat ik me snel beter voel. En kraamtranen heb ik ook al gehad hahaha. Soort ontlading!.

Liefs Dame
Wipeout - schreef op 15-09 om 07:03
dame; respect voor jou hoe jij deze bevalling hebt doorstaan! Dit gun je niemand! Hopelijk lukt de borstvoeding steeds beter en kan je steeds meer genieten van Dion.
Tamtam (Tamara) - schreef op 15-09 om 08:43
Och jeetje dame.... ik zit even jouw verhaal mee te lezen. RESPECT! Echt waar
En natuurlijk heel erg gefeliciteerd met jullie mooie zoon!
Schrik er wel van.... maar heb ook het idee dat ze vanuit ziekenhuiskant etc, ook alles niet heel netjes afgehandeld hebben, steeds weer wat anders zeggen enzo Pittig. Maar hij is er!!!!
Nogmaals, geniet ervan! En goed bijkomen idd, en de tijd aan jezelf nemen.
- schreef op 15-09 om 14:24
jeetje dame, inderdaad respect! Wat een avontuur
gelukkig is alles uiteindelijk goed gekomen. Hoop inderdaad ook dat je je gauw weer wat lekkerder voelt. herstel je wel goed?

ik heb vanmorgen weer een follikelmeting gehad wezen bloedprikken. Alles gaat echt prima. ze zijn echt goed gegroeid! Heb er sowieso aan de rechterkant al 4 van 18mm en nog 3 van 16 en een 2 van 15. Rechtereierstok is dominanter dus links zaten er een stuk of 5 van 16/17 mm dus er zijn er best een hoop
morgenavond om 21:30 de laastste decapeptyl en de ovitrelle en dan donderdag om 08:00 melden en 08:30 de puntie  dus het gaat nu echt gebeuren. zondag krijg ik dan de terugplaatsing! Dan 2 weken later mag ik testen en dat zal dan volgens mij 5 oktober zijn op mijn man zijn verjaardag dus een mooier kado kan ik hem niet geven zegt ie
vind ik zelf ook natuurlijk dus het moet goed komen allemaal
Dame - schreef op 15-09 om 16:01
Gelukkig kunnen de bevallingen ook heel anders gaan en dus als een stuk positiever kunnen worden ervaren!. Bij mij is de zwangerschap al niet gemakkelijk gegaan en de bevalling liep dan ook niet echt voorspoedig. Maar gelukkig kan ik nu wel van onze mooie man genieten en dat maakt echt weer alles goed!!.

Ik herstel wel mooi, me wond ettert of ontsteekt niet en geneest mooi. Volgens de verloskundige (hoeveel er ook gehecht is) moet het met een week toch al een stuk beter aanvoelen. 

En nu ga ik weer even borstvoeding geven! 

Liefs Dame
Liesseling - schreef op 15-09 om 16:08
Dame ik ben met Lotte ook ingeknipt, en ze Had verkeerd geknipt en knipte een ader Door. Ben daardoor erg veel bloed verloren. Maar na een week was het idd wat minder pijnlijk met bewegen en zitten. Gelukkig heelt het daar beneden vrij snel.

En hoe moeilijk het ook geweest Is, dat vergeet je al snel als je je kindje in de armen kan houden toch... nu gewoon genieten van een prachtige baby waar je voor mag zorgen
ikke1987 - schreef op 15-09 om 18:58
Och dame wat moet dat een vreselijke ervaring voor je zijn geweest ik heb het echt met je te doen!!!! Ik hoop dat je snel weer een beetje kan opknapen!!! Heel veel sterkte en probeer ondanks alles een beetje te genieten!!! Xxx ikke
Mommy - schreef op 16-09 om 10:44
He Dame,
Veel respect voor jou! Hoop dat je snel geneest en dat het kleine moppie niet veel last heeft? Ik snap dat dit een zeer heftige ervaring is die even tijd nodig heeft om een plaatsje te krijgen. Neem daar te tijd voor en doe het rustig aan. Je hoeft niets he! Kijk niet naar anderen maar volg echt je eigen gevoel en grens! Ik ben nu 5,5 mnd verder en verwerk nog wat er allemaal is gebeurd. Het is gewoon zo intens en al helemaal niet vanzelfsprekend, naast alle emoties en hormonen moet alles weer zijn weg vinden.

Ik vond de borstvoeding ook best pittig in het begin. Je bent zo moe en al die voedingen, pijn en soms ook onzekerheid. Toch kan ik je zeggen; de natuur regelt het wel. Het beterd écht!!! Er komt straks meer ritme en je kindje weet wat hij nodig heeft. Ivm afvallen van Amélie moest ze om de 3 uur drinken. Voordat ik weer sliep of iets kon doen was het alweer bijna tijd. Je hele dag draait om de voedingen en slaapjes. Toch zou ik niet anders meer willen! Het gaat nu heel vlot, hups drinkje en weer klaar. Overal en altijd! Maar het vergt meer tijd en begrip en daar moet je wel achter staan. Ik begrijp dat sommige dames er mee stoppen, tis ieder zijn keus

Hier gaat het goed! Amélie draait nu op haar zij en dan door naar buik. Nog 2 weken en dan is ze een 1/2 !

Succes allemaal!!! Xxx
Dame - schreef op 16-09 om 13:12
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!.
Dion zijn armpje is aan de bovenkant getaped zodat hij zijn arm niet omhoog kan doen, over 1,5 week gaan we naar de fysio en kinderarts en dan horen we hoe verder en hoe het hersteld. Hij heeft er nu al minder pijn aan dan de eerste paar dagen, dus dat gaat goed.

Ik heb zeker de tijd nodig om alles te verwerken, het was natuurlijk zeer heftig en intens allemaal.
En over borstvoeding gesproken, tsja ik wist niet dat het zoveel moeite en tijd koste!, en wat voel ik me een koe zeg....
Ik ben de hele dag aan het melken (zo noem ik het).
Iedere 3 uur roept te kleine man voor eten en tussendoor kolf ik ook nog zodat ik een restje heb voor de nacht of ochtend dat ik even kan blijven liggen en me vriend de fles geeft. Dus ja, voel me net zo'n melk koe. Maar ik hou er wel van om alles zo natuurlijk mogelijk te houden dus ik zet wel door met borstvoeding.
- schreef op 16-09 om 16:52
Maaike veel plezier met de echo morgen!

Vanavond de laatste spuit zetten! Zijn we daar ook weer vanaf :-) om 21:30 moet ik de ovitrelle nemen. Ben op me werk das wel wat minder maar alarmpje staat klaar dus gaat goedkomen :-) dood zenuwachtig voor de punctie donderdag maar wat moet dat moet....
lisaaaa&milan - schreef op 16-09 om 21:23
Heej Dame, 

Respect.voor je meis! lekker nu genieten van dion!

ik Heb vanochtend weer controle gehad bij vk, alles was top in orde! Ben zelfs iets afgevallen  
25 Sept Info avond over bevallen & 29sept weer controle  
nog 6 Weekjes te gaan tot de uitgerekende datum
Wipeout - schreef op 17-09 om 10:01
hey dames,

Vandaag weer een hele mooie echo gehad van ons minimensje! Van een half uur want hij/zij wilde niet goed gaan liggen voor de nekplooimeting ( erg vervelend )
Er staat een foto op mijn profiel  zal van de week nog wat meer foto's uploaden!

groetjes,
maaike
Poesh - schreef op 17-09 om 18:32
Zonet de gyn aan de lijn gehad, 30 sept word ik geopereerd. Het aftellen kan dus beginnen.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50