Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Vervolg - Zwanger worden forum

Poesh - schreef op 22-10 om 05:59
Liesseling heel veel sterkte! Dikke knuffel.


Kim, veel succes met de onderzoeken. Als je nood hebt aan een babbel zijn we er voor je.



Hier vraag ik me echt af waar dat bloed vandaan blijft komen. Ik dacht dat deze ms minder hevig ging zijn, maar dat blijkt niet te kloppen.
1632 antwoorden en 45626550x bekeken
- schreef op 22-10 om 07:28
Liesseling, gecondoleerd met het verlies van je oma, sterkte.

Kim en Nora, welkom hier op dit fijne stukje forum waar je al je verdriet, twijfels maar ook je geluk kwijt kan. Ervaringen genoeg hier.

Poesh, is het bloedverlies echt zo erg weer meid?? :-( hou jezelf goed in de gaten als je het niet vertrouwd gewoon je gyn bellen hoor of langs gaan!!

Linnie :-) spannend!!! Dat je jezelf kan inhouden om niet te testen, heeeeeel knap!! Had ik je niet na gedaan :-)

Sophia, test van mvm sloeg gelijk uit :-) Was er doodsbenauwd voor maar ginf gelukkig goed. Wel ff wennen om nu eerst in een kannetje te plassen :-) went waarschijnlijk vanzelf hoop ik. En tis voor een heel goed doel! Ben al paar weken thuis. Medicatie begint iets te werken, heb vannacht doorgeslapen dus helemaal blij mee, eindelijk weer wat nachtrust gehad. Voel me niet echt schuldig dat ik thuis van werk zit. Kan niet anders functioneren op werk is nu niet mogelijk :-( maar mijn manager zet er ook geen druk op. Ze zei heel lief tegen me, dat ik al een hele rotswand heb moeten beklimmen om zwanger te worden en dat zij de laatste wil zijn die mij extra stress wil geven en dat ik ne niet druk hoef te maken om het werk.
linnie (linda) - schreef op 22-10 om 07:47
@chantieeee, pfff je wil niet weten hoe graag ik een testje wil doen maar ik wil ook niet teleurgesteld worden dus print ik dat in mun hoofd en gewoon nog niet testen!

Xxiess

Djunake82 - schreef op 22-10 om 07:56
Ben juist terug van de gyneacoloog. bij de echo kregen we een leuke verassing. er was toch een hartje te zien en ons wondertje was 1.9 cm groot. zeer goed dus voor 8 weken en 3 dagen. we zaten daar met 3 stomverbaasd naar het scherm te kijken. We zijn zo gelukkig.
linnie (linda) - schreef op 22-10 om 08:01
Chantieeee, als je dat maar onthoudt meid dat het voor een goed doel is!
Lieve manager heb jij hoor!

Dikke knuff
linnie (linda) - schreef op 22-10 om 08:04
@djunaka, aaaah echttttt?!!!!
Wat geweldigggggg nieuws, gefeliciteeerd meid ben blij voor je!

Dikke knuff
- schreef op 22-10 om 08:08
Wat een super leuke verrassing! Ik dacht nog gisteren dat het kan gebeuren. Je kindje ging verstoppertje spelen. Ben blij voor jullie! Het zwanger worden/zijn blijt altijd stressvol.
lisaaaa&milan - schreef op 22-10 om 09:00
Djunaka Echt zoo prachtig nieuws
Je geluk kan niet op! 
zooo geweldig!
Poesh - schreef op 22-10 om 10:42
Djunake, oh meid wat ben ik blij voor je!! Wonderen zijn de wereld nog niet uit


Chantie, ja het is gewoon een zeer hevige ms.. zulke ms heb ik in het verleden ook gehad, maar had dit nu gewoon niet verwacht.
linnie (linda) - schreef op 22-10 om 12:05
Damesss.. Hier tog ff testje gedaan geeft aan niet zwanger dus nu wachten wanneer de rooie duiveltjes doorkomen!

Xxiess
Wipeout - schreef op 22-10 om 14:40
djunake; wauw  als dit geen mooi wondertje wordt!!!

chantie; het went vanzelf wel een beetje het plassen in een kannetje.... Hoe erg het ook klinkt, maar op een gegeven moment vond ik het zo fijn om gewoon op de wc te kunnen plassen hahahahaha..... Heel veel succes!!

Liesseling; gecondoleerd!

Ik ga vrijdag naar de huisarts ivm veel pijn aan mijn heupen, ben bang voor bekkeninstabiliteit .... heb voor vrijdagmiddag ook al een afspraak staan bij de fysio, dus gaan meteen aan de slag, want erger dan dit wil ik niet dat het gaat worden!
ikke1987 - schreef op 22-10 om 20:12
Hey liesseling
gecondoleerd vind het super erg voor je veel sterkte komende tijd!!!

Hey djunake
o wat fijn super nieuws!!!! Geniet er van je hebt het dubbel en dwars verdient!!!

O poesh
wat krijg jij toch veel op je bordje hoop zo dat je snel opknapt

liefs voor iedereen
lisaaaa&milan - schreef op 22-10 om 20:52
Liesseling Veel sterkte meis xx
linnie (linda) - schreef op 23-10 om 05:57
Hoi meiden,

De rooie duivels zijn er dus op naar ronde 10!
Ik laat nog ff weten wanneer mun nieuwe nod is!
Pfff geen onzekerheid meer!!

Xxiess
linnie (linda) - schreef op 23-10 om 06:06
Linnie, 32, nod 20-11, ronde 10, 1ste kindje!
- schreef op 23-10 om 07:36
Jammer Linnie :-( succes in de volgende ronde xxx
Liesseling - schreef op 23-10 om 08:05
Dankjewel voor de condoleances dames.


Djunake, wat een prachtig nieuws van jou zeg. Gefeliciteerd!


Mijn volgende nOD is 18 Nov.
linnie (linda) - schreef op 23-10 om 09:57
Dankjewell chantieeee! Xx
Poesh - schreef op 23-10 om 10:40
Jammer linda

Volgede ronde hopelijk meer geluk!
ikke1987 - schreef op 23-10 om 11:01
hey linnie
wat balen ze ik hoop dat je volgende ronden meer geluk hebt!

hey sophia hoe gaat het met jou?

xxx
Poesh - schreef op 23-10 om 16:33
Sophia, ja ik ga gewoon werken. Deze ochtend was het nog zeer hevig maar sinds deze middag is het genormaliseerd
Ben blij voor je dat het steeds beter met je gaat.
linnie (linda) - schreef op 23-10 om 17:28
Dankjulliewel dames!

Xxiess
linnie (linda) - schreef op 23-10 om 17:29
Dankjulliewel dames!

Xxiess
lisaaaa&milan - schreef op 23-10 om 20:08
Sophia, 

Hier Is nog alles rustig , wel dagen gehad dat ik dacht voorween gehad te hebben . Maar is afgezakt nu verder nergens meer last van.
Eva - schreef op 26-10 om 21:44
Hallo lieve dames,
Hoe gaat het hier? Ik probeer heel veel mee te volgen.
Mijn vriend en ik gaan volgende maand insemineren met donorzaad.. We hebben een keuze gemaakt en het gaat nu echt beginnen..heel spannend..xx
lisaaaa&milan - schreef op 27-10 om 10:30
Eesliefde, wat leuk weer wat van je te horen! 
Hoe is het met je meis? 
Heel spannend! laat je weten hoe het gedaan is ?

liefs
lisaaaa&milan - schreef op 28-10 om 12:07
Hallo dames, 

Vanochtend controle weer gehad bij vk en alles was weer goed 
Als de kleine deze week nog niet aankondigd heb ik a.s maandag weer controle om 10:00 en dan heb ik de keus om met 41+2 dat ze me gaan strippen.  Het is afwachten.
lisaaaa&milan - schreef op 28-10 om 19:41
Sophia, 

Het gaat goed met mij, moeheid word wel steeds wat meer. Maar voor de rest mag ik niet klagen. 
Ik hou het nog wel vol, hou wel in me achterhoofd dat het vanaf nu nog max 2 wkn kan duren, de aller aller laatste loodjes
Poesh - schreef op 28-10 om 20:59
Lisaa, begin het spannend te vinden voor je, kom elke dag kijken of er nog niks veranderd is.

Sophia, oh ik vind dit fijn op te lezen van jou. Het betekend dat je het een plaatsje hebt kunnen geven en mentaal terug sterker in je schoenen staat! Wanneer verwacht je je ms?

Hier gaat het goed, geen nieuws te vermelden eigenlijk.
Wipeout - schreef op 29-10 om 07:57
Sophia; lief dat je naar mij vraagt, ik heb net vanaf zaterdag ziek op mijn bed gelegen , koorts op zaterdag en zondag en vanaf maandag overdag koortsvrij geweest. Helaas die mooie 5 kg die ik was aangekomen ben ik al weer de helft van kwijt, maar dat komt vanzelf wel weer!

De kleine laat zich gelukkig goed voelen, dus dat stelde mij wel gerust de afgelopen dagen, want ik maakte mij het meeste zorgen om die kleine dan om mijzelf. 

Ik vind het knap om te lezen hoe jij met jou hele situatie omgaat. Ik weet niet of ik het had gekund!

liefs,
Maaike

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50