Liesseling, gecondoleerd met het verlies van je oma, sterkte.
Kim en Nora, welkom hier op dit fijne stukje forum waar je al je verdriet, twijfels maar ook je geluk kwijt kan. Ervaringen genoeg hier.
Poesh, is het bloedverlies echt zo erg weer meid?? :-( hou jezelf goed in de gaten als je het niet vertrouwd gewoon je gyn bellen hoor of langs gaan!!
Linnie :-) spannend!!! Dat je jezelf kan inhouden om niet te testen, heeeeeel knap!! Had ik je niet na gedaan :-)
Sophia, test van mvm sloeg gelijk uit :-) Was er doodsbenauwd voor maar ginf gelukkig goed. Wel ff wennen om nu eerst in een kannetje te plassen :-) went waarschijnlijk vanzelf hoop ik. En tis voor een heel goed doel! Ben al paar weken thuis. Medicatie begint iets te werken, heb vannacht doorgeslapen dus helemaal blij mee, eindelijk weer wat nachtrust gehad. Voel me niet echt schuldig dat ik thuis van werk zit. Kan niet anders functioneren op werk is nu niet mogelijk :-( maar mijn manager zet er ook geen druk op. Ze zei heel lief tegen me, dat ik al een hele rotswand heb moeten beklimmen om zwanger te worden en dat zij de laatste wil zijn die mij extra stress wil geven en dat ik ne niet druk hoef te maken om het werk.