Zwanger of niet ? - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 05-06 om 13:15
Ben ik zwanger of niet ? 
Ik heb maandag een test gedaan en hy toonde dan an dak ik niet zwnager was . 
10 antwoorden en 42813943x bekeken
brigitte - schreef op 05-06 om 13:27
Deze is toch positief hoor.Maar als je bedoeld dat je voorbije maandag negatief hebt getest kan dat perfect.Elk 2-3 dagen verhoogd de hcg en klopt het dat je nu wel positief test!
Proficiat alvast!
Yasmine (Gast) - schreef op 05-06 om 13:30
dankje wel . Ik was zelf aan het twijfelen . Ik ga toch straks eens naar de dokter . Dan ben ik het heel zeker he
brigitte - schreef op 05-06 om 13:33
Ik denk niet dat je moet twijfelen streepje is alleszins duidelijk.Mss een 2 de testje of een digitale clear bleu?
Succes met he zwangerschap!
brigitte - schreef op 05-06 om 13:33
Hoeveel was je overtijd?
Yasmine (Gast) - schreef op 05-06 om 13:37
1weekje en 3dagen
brigitte - schreef op 05-06 om 13:41
Dan kan je zeker zijn van je test
Veel succes!
* - schreef op 05-06 om 13:58
Dit is een ovulatietesten van de action wanneer heb je tijd om nog even een echt zwangerschaps test te halen en die te doen Yasmine?

ik hoop uiteraard dat je zwanger bent maar dat kan je niet controleren met ovulatie testen..

Yasmine (Gast) - schreef op 05-06 om 14:04
ok bedankt iedereen . Ik ga dan vertreken na de dokter .
brigitte - schreef op 05-06 om 14:05
Ja idd,nu zie ik het ook.Ik gebruik die ni dus niet gezien.
MamaVanMi heeft gelijk,best ff een echte zwangerschapstest tegenaan gooien.
Dan kan je idd pas zeker zijn.
Succes!
* - schreef op 05-06 om 14:05
Ga je niet eeerst een zwangerschaps test doen want met een ovulatie test kan je geen hcg opsporen 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!