Lopen de testen op? - Zwanger worden forum

Anna - schreef op 21-04 om 14:28


Welke test vind je duidelijker? Ben wel heel benieuwd.
5 antwoorden en 43184135x bekeken
flower - schreef op 22-04 om 13:13
De bovenste vind ik wel een duidelijker streepje
Anna - schreef op 24-04 om 17:07


10 dagen na pregnyl. Mega spannend allemaal. Action en kruidvat beide positief
flower - schreef op 24-04 om 18:46
Mooi streepje! Gefeliciteerd!
Anna - schreef op 25-04 om 21:01

Helaas de testen lopen niet op. Vandaag ook gaan vloeien. Ik ben heel verdrietig. Wel heel erg bedankt voor de lieve reactie.
Anna - schreef op 26-04 om 20:03

Ik weet het niet meer. De testen blijven positief. Op foto 1 de test bovenaan is van vanavond.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!