Ongerust - Zwanger worden forum

Shana (Gast) - schreef op 28-03 om 18:25
Hallo ik ben nu 10 dagen overtijd bloed late nemen negatief maar de gyne zei me dat ze zav dat ik een eisprong had gehad en als ik binne dit en twee weke. Geen maandstonden heb moet ik een test doen is er een kans van zwangerschap of niet ik snap het gewoon niet helemaal hopelijk kunne jullie mij helpen
8 antwoorden en 43362405x bekeken
Esra♡♥ - schreef op 28-03 om 18:29
Waarschijnlijk heb j een keer een langere cyclus. Je hebt wel je eisprong gehad maar wrschijnlijk stuk later. Dan is het eitje misschien nog niet in je baarmoeder en kan het dus ook geen hcg aanmaken. Vandaar dat ze zegt kijk over twer weken.  Dan moet t zeker aangekomen en ingenesteld zijn in je baarmoeder en kun je hcg meten. Kan ook zijndat je gewoon later ongesteld word. Succes.
Shana (Gast) - schreef op 28-03 om 19:03
ik ben nirmaal steeds stip en ben wel wat ongerust eerlijk gezegt ...
Shana (Gast) - schreef op 28-03 om 19:43
ik weet het eigenlijk niet zo .. Kben sinds   Een goede week alleenstaand en he. Een zoontje ...
Shana (Gast) - schreef op 29-03 om 18:09
nog steeds geen r. En trug test gedaan nog steeds negatief
Esra♡♥ - schreef op 29-03 om 18:41
Even afwachten probeer over een week nog een keer te testen. Niet te druk maken..oberal is een oplossing voor. Xx
Shana (Gast) - schreef op 29-03 om 18:53
maar over 2 dagen is het april dan heb ik tog in maart geen r . Gekregen dat is tog niet normaal dan als ik negatief blijf testen ...
Esra♡♥ - schreef op 29-03 om 19:07
Sommigen hebben ineens een langere cylcus. Niet te druk maken.kan overal aan liggen.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!