Test gedaan - Zwanger worden forum

kim1990 - schreef op 16-03 om 20:34
hoi allemaal 
Ik heb een vraagje heb een test gedaan moet nog 3 dagen voor me ongesteldheid maar zag dus een heel
Klein licht plusje moet ik nou morgenochtend weer even testen want heb deze test amiddags gedaan
2 antwoorden en 43453743x bekeken
emma - schreef op 16-03 om 21:01
Dat kan vast geen kwaad, gefeliciteerd!!

Liefs
kim1990 - schreef op 17-03 om 20:41
Ik heb bloed gehad met slijm
Ziekenhuis geweest kan innesteling bloed zijn ben nu 4 welen en 3 dagen zwanger is nu afwachten tot alles goed blijft gaan schrok wel
Toen ik bloed had ma ze voelde niks raars en test was positief in ziekenhuis dus afwachten mu maar

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!