Hallo,
Ik ben hier nieuw op de site dus ik ben nog niet echt bekend met waar ik alles moet plaatsen.
Maar ik heb een vraag.
Ik ben voor het laatst ongesteld geweest 3 Feb. nu ben ik altijd stipt een maand later. Maar aangezien feb maar 28 dagen heeft had ik 6 feb het als het goed moeten worden. Ik zit niet aan de pil al zeker 2 jaar niet. Dit is omdat mijn partner een paar jaar terug kanker heeft gehad en er tijdens een operatie een zenuw is geraakt waardoor hij niet uitwendig kon klaarkomen. De oncoloog vertelde ons toen dat het niet mogelijk was om natuurlijk zwanger te worden. Nu is het inmiddels wel weer goed gekomen wat dus eigelijk niet mogelijk was en komt mijn partner wel gewoon normaal klaar. ( erg genant praatje dit haha). om een lang verhaal kort te maken, in feb hebben wij heel wat onveilige vrijpartijen gehad, nu ben ik 7/8 dagen overtijd. ik heb woensdag( 3 dagen geleden )een test gedaan en vandaag en deze waren allebei negatief. Iemand ervaringen, tips??