zwangerschaps test - Zwanger worden forum

brabbel89 - schreef op 01-03 om 13:34
Hallo. 

Dames wie heeft hier positief getest en ervoor negatief?

Bekijk mijn fotos wat denken jullie
6 antwoorden en 43571824x bekeken
brabbel89 - schreef op 01-03 om 13:48
JA vaag he...

Ik heb er water overheen gegoten maar een streep is een streep en toch staat hij als ik hem ook dicht laat links bij C een en rechts bij test venster 1 maar meer iets naar zijkant
triena (Gast) - schreef op 15-03 om 12:10
hoi hoi dames

ik ben nieuw hier maar ben helemaal blij.. vinden jullie dit ook positief? ben 4 dagen voor nod..
emma - schreef op 16-03 om 20:30
Zwangerschapstest of ovulatietest?

Liefs

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!