Positief en Negatief Miskraam enz - Zwanger worden forum

Amanda (Gast) - schreef op 20-02 om 09:23
Beste Dames,

Vorige maand met paar dagen overtijd paar testen gedaan twee negatief en twee positief. Toch ongesteld geworden, ongeveer twee weken later misselijk en al. Nog maar een test en positief. Ik naar de verloskundige een echo gehad en jahoor ze zag niks behalve een verdikt baarmoederslijmvlies wat volgens haar dus betekende dat het een vroegtijdige miskraam is geweest.. Nu ben ik inmiddels twee weken overtijd en nu snap ik er helemaal niks meer van ik ga straks even een test halen en dan laat ik de uitslag wel weten.. Wie heeft hier ervaring mee?


Liefs Amanda
1 antwoord en 43642976x bekeken
- schreef op 20-02 om 10:23
Geen ervaring mee. Maar wel vreemd verhaal zo. Ben benieuwd wat er voor uitslag uit de test komt! Kan me voorstellen dat dit enorm verwarrend werkt voor je. Hoeveel weken zou je geweest zijn toen de verloskundige gekeken heeft?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!