Onzekerheid over zwanger/test - Zwanger worden forum

Karlijn (Gast) - schreef op 19-09 om 17:43
Ik ben momenteel 3 dagen overtijd. Heb geen menstruatie pijn. Alle testen clearblue. kruidvat. Sensitest, geven niet zwanger aan. Maar de predictor van 12,5 hcg geeft positief aan dat ik zwanger ben met een lichte lijn. mijn menstruatie cyclus is contineu het zelfde 28 dagen ik ben nooit te laat.maar het baart mij zorgen dat ik 3 dagen overtijd ben alle testen nee zegen behalve predictor de vroege test. Is er iets mis nu ben ik wel of niet zwanger of teweinig hcg hormoon?
1 antwoord en 44943355x bekeken
* - schreef op 19-09 om 17:50
@karlijn,

W8 dit weekend af en maandag gelijk afspraak
HA om bloedtesten te laten uitvoeren...
Probeer nog even t weekend door te komen..
Sterkte
Hopelijk ben je zwanger

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!