Onderzoek vruchtbaarheid - Zwanger worden forum

Anja (Gast) - schreef op 29-04 om 17:28
Hey, ik en mijn wederhelft zijn al 3 jaar aan het proberen om een kindje te maken, 1,5 jaar geleden had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en is mijn linker eileider weggenomen, op 3 juli heb ik een afspraak met mijn gynaecoloog om mijn vruchtbaarheid te testen maar nu was mijn vraag of er iemand weet wat die testen juist inhouden...
Alvast bedankt!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!