Zwanger ja of nee? - Zwanger worden forum

Dreamer (Gast) - schreef op 23-04 om 13:56
Ik heb net 2 dagen voor mijn nod een zwangerschapstest gedaan en er verscheen een donkere controlestreep en een hele lichte zwanger streep. Wat denken jullie?
16 antwoorden en 45994294x bekeken
kruimel - schreef op 23-04 om 14:08
Een streep is een streep dus: Zwanger... Proficiat!
Hy is zo licht omdat je 2 dagen voor NOD test, test over 2 dagen opnieuw dan zul je zien dat ie donkerder is

x
Anoniem (Gast) - schreef op 23-04 om 15:11
http://m.brabbels.com/fotoalbum/12762/Ja-of-nee
Anoniem (Gast) - schreef op 23-04 om 15:15
Dit was de test!
kruimel - schreef op 23-04 om 16:38
Voor my is dit een ZWANGER
Myn test was 2 dagen voor nod ietsjes donkerder dan de jouwe. Misschien een Kruitvat 2v5 test kopen. Die zijn iets duidelijker!

x
Anoniem (Gast) - schreef op 25-04 om 07:38
Nog meer reacties graag. Zit zo in onzekerheid!!
kruimel - schreef op 25-04 om 09:14
heb je nog een test gedaan inmiddels??
Anoniem (Gast) - schreef op 25-04 om 14:35
Op de pagina bij foto's staat van mij ook nog een andere foto. Met dat groene achterkantje.
lisaaaa&milan - schreef op 25-04 om 10:23
Anoniem, 

Ik streep is een streep net als wat kruimel zegt, ik zou even cleablue test halen! Dan komt er meteen te zwanger of niet zwanger.
Anoniem (Gast) - schreef op 25-04 om 14:36
http://m.brabbels.com/fotoalbum/12768/Wat-zeggen-jullie-ervan?? Deze dus...
kruimel - schreef op 25-04 om 15:21
Er staat weldegelijk een streepje toch!
Blijf gewoon door testen hoor.
gefeliciteerd!

x
lisaaaa&milan - schreef op 25-04 om 15:44
Indd gwn door blijven testenalvast gefeliciteerd..
Anoniem (Gast) - schreef op 26-04 om 18:22
Morgenvroeg nog even een test, 1 dag over tijd!
Anoniem (Gast) - schreef op 27-04 om 05:52
Vanmorgen een duidelijkere streep. Dus denk echt dat ik zwanger ben! Joehoe!!
Anoniem (Gast) - schreef op 27-04 om 06:35
http://m.brabbels.com/fotoalbum/12796/Zwanger-toch??
Dit is de foto
Me87 - schreef op 27-04 om 10:04
Er duidelijk een streep te zien dus ik zeg gefeliciteerd!!
Stay Calm - schreef op 13-05 om 13:53
Duidelijk een positieve test ! Gefeliciteerd !

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!