ik ben zwanger maar toch een vraagje - Zwanger worden forum

Margarita - schreef op 16-03 om 18:27
hallo allemaal

ik heb op 14-03-2014 een zwangerschap test gedaan van bleu care
en in het scherm kwam te staan zwanger 2-3 weken
mijn zus zei dat je 2 weken kado krijgt
nu weet ik niet of ik dan 5 weken zwanger ben of 3 weken
kan iemand mij dat vertellen

ik ben wel hartstikke blij met de uitslag
het is nog wel erg pril maar ben zo ontzettend blij met de uitslag

groetjes margarita
1 antwoord en 46175401x bekeken
Iza - schreef op 17-03 om 08:44
Gefeliciteerd!Er komen dan nog twee weken bij. Je zou dan ongeveer 5 weken zwanger zijn. Er wordt namelijk geteld vanaf de laatste dag van je laatste menstruatie.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!