een test gedaan. - Zwanger worden forum

Michellie - schreef op 15-01 om 09:40
Hoi Marjolein, 

Je bedoelt een zwangerschapstest? Daar is altijd de regel: een licht streepje = een streepje dus ZWANGER! Als ik jou was zou ik snel een clearblue digital halen, want die geeft je zekerheid. Daar kan het alleen maar zwanger of niet zwanger zijn.
Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook, een heeeel licht streepje en dat twee dagen achter elkaar. Clearblue digital gehaald en meteen stond er ZWANGER 1-2 weken.
Dus snel naar de kruitvat  En alvast een voorzichtig gefeliciteerd!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!