overtijd - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 03-12 om 13:27
Hoi dames,

Ik zou zaterdag ongetseld moeten worden, dit ben ik noh niet dus natuurlijk twee testen gedaan, helaas negatief. Nu dacht ik mijn eisprong pas de 22 november te hebben gehad. Waneer zou ik dan ongesteld moeten worden of zou ik kunnen testen? Klopt het dat je altijd 2 weken later dan je eisprong ongesteld kan worden? Want dit is de eerste keer dat ik het bijna zeker weet. Hiervoor had ik geen idee waneer die precies was.
1 antwoord en 46707443x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 03-12 om 13:34
oja, ik vloei erg veel, komt dit door dat ik ongetseld moet worden of juist zwanger ben?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!