Goedendag,
vanmorgen was ik op dag 38 van deze periode. Ik heb dan ook getest. met een predictor test. helaas!? was deze niet positief.
Afgelopen periodes duurde 32, 31, 31, 29, 34, 30, 33, 33, 33, dagen.
Klachten die ik denk te hebben zijn,
-vollere zwaardere borsten.
-licht misselijk af en toe bij vlagen.
-moe.
-rare buikpijn onderin de buik.
Kan ik nu toch zwanger zijn? of moet ik er gewoon op rekenen dat ik verlaat toch ongesteld ga worden.