Streep of niet? - Zwanger worden forum

Denice - schreef op 05-06 om 05:28
Graag jullie mening.
Bovenste is een early van action 4 dagen voor nod
Middelste ook early van action 2 dagen voor nod.
Onderste is van vandaag nod dag.
Wat denken jullie zwanger of niet?
2 antwoorden en 7821734x bekeken
Denice - schreef op 05-06 om 05:36
Denice - schreef op 05-06 om 07:22
Niemand die hier ervaring mee heeft??

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!