is mijn vrouw nu wel of niet zwanger? - Zwanger worden forum

patrick leerentveld (Gast) - schreef op 03-10 om 15:16
hallo 
mijn vrouw heeft 2 zwangerschapstesten gedaan met ochtendurine en die gaven aan dat ze zwanger is
daarna nog eentje gedaan met middagurine en die gaf weer negatief aan is mijn vrouw nu wel of niet zwanger?
op de foto is het lastig te zien maar op de testen zelf is het duidelijker te zien
3 antwoorden en 47049942x bekeken
Dan denk ik van wel....
kruimel - schreef op 03-10 om 17:03
Hai!

Ik kan de foto helemaal niet openen, maar als er een streepje staat, is ze zwanger. Gefeliciteerd! Het kan zyn dat ze te veel gedroken heeft ofzo voor de middag test.. Dan is de urine wat verdunt en pikt de test het hcg hormoon niet op.
Wil je het zwart op wit hebben, koop een Clear Blue Digital test. Die zegt letterljk "zwanger" of "niet zwanger"

succes!

xxKruumel

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!