zwangeschapstest action - Zwanger worden forum

nala (Gast) - schreef op 08-09 om 16:18
Hoi..

Heeft er iemand ervaring met de zwangeschapstesten van de action? Heb er eentje gebruikt maar er staat nergens vermeld hoe lang je moet wachten voor je t resultaat kan aflezen.. Ik denk namelijk dat ik te kort heb gewacht.. Zag een heel licht roze streepje.. Dit was later weer verdwenen..

Groetjes..
4 antwoorden en 47175870x bekeken
trotsemama - schreef op 09-09 om 11:56
Over het algemeen moet je ze na 5 minuten aflezen. Tot 10 minuten na testen zijn ze betrouwbaar. Heel veel succes!!!
Ben je er al achter of je zwanger bent of niet?
nala (Gast) - schreef op 09-09 om 18:05
Bedankt voor je reactie.. Denk dat ik toch maar een nieuwe test ga doen..
trotsemama - schreef op 10-09 om 06:01
Laat je het hier weten? Ben heel benieuwd. Die van kruidvat eigen merk zijn trouwens heel goed en een duidelijke gebruiksaanwijzing erbij
strikje86 - schreef op 22-09 om 19:24
ik heb ook testen van de action gedaan en die waren vrij goed. ze gaven exact hetzelfde aan als de clear blue test

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!