Help svp! Heb verschillende symptomen, maar een negatieve test - Zwanger worden forum

Eugenie (Gast) - schreef op 03-06 om 19:52
Hallo,
Sorry ben het op mijn telefoon aan het typen en zie opeens dat het er 2 x staan. Excuses voor ongemak.

P.S.: mijn NOD moet dan 9-11 juni zijn...
2 antwoorden en 47718635x bekeken
kim - schreef op 06-06 om 09:18
Lastig Veel symptomen komen erg over een met die van een beginnende ms Denk dat je het beste even kan wachten tot je nod

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!