Zwangerschapstest - Zwanger worden forum

Beneee (Gast) - schreef op 29-04 om 15:26
Ik heb ook zo’n test gedaan van Action en ik had zo’n een dun streepje maar ik weet niet of ik nu zwanger ben of niet en toen nog paar dagen later ging ik weer testen het was hetzelfde en eergisteren ook hetzelfde 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!