Overtijd - Zwanger worden forum

Debie (Gast) - schreef op 09-04 om 12:09
Hallo,

Ik heb op 15 maart 1 drup bloed verloren en tot nu toe 
nog niet ongesteld.
Heb al getest maar steeds negatief. 
Vandaag wel bloed laten prikken en volgend week afspraak bij de fertiliteitsarts.
Ik hoop toch wel stiekem eigenlijk dat ze dmv geprikte bled vandaag 
zeggen dat ik zwanger ben...

Heeft iemand hier trouwens ervaring mee??

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!