Beste gast, wat vervelend dat je denkt dat je zwanger bent als je nog niet zoooo oud bent en de prikpil hebt. Kan me voorstellen dat je het nog niet meteen aan je ouders wil vertellen. Hoop wel dat je iemand in je omgeving hebt met wie je dit kunt delen. En die je kan helpen/steunen als je wel zwanger blijkt te zijn en je het je ouders gaat vertellen, maar goed zover is het nog niet. Eerst maar eens testen...
Tips voor jou voor een gratis zwangerschapstest: je kunt het laten testen bij de huisarts die vanwege beroepsgeheim het niet zomaar kan doorvertellen, verder bieden sommige verloskundige praktijken een gratis test per maand aan die je kan ophalen of kan laten opsturen. Zoek op internet welke verloskundige praktijk er bij jou in de buurt zit en kijk op hun website of je een gratis test zou kunnen krijgen of je belt ze.
Succes hiermee!ik hoop voor je dat je klachten ergens anders door komen.