Zwangerschapstest - Zwanger worden forum

Roosje - schreef op 23-11 om 20:08
Hee allemaal

Wie kan mij vertellen of dat deze test positief is of negatief?

Ik zie denk ik wel een roze streepje maar vind het vaag/raar
3 antwoorden en 10304763x bekeken
Fm - schreef op 24-11 om 09:36
Sorry maar dit is volgens mij een indroogstreepje. Zo'n streepje heb ik ook wel eens gehad toen de test zo opgedroogd was. 

Anders vandaag nog eens testen en binnen 5 minuten aflezen. 
Stephanie - schreef op 29-11 om 11:12
Heel herkenbaar. Ik heb ook (denk ik) een heeeeeel licht streepje. Of ik verbeeld het me. Bij jou zie ik hem wel! 
Stephanie - schreef op 29-11 om 11:14

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!