Zwangerschaptest - Zwanger worden forum

Athena - schreef op 06-10 om 15:39
Hallo

Vandaag heb ik een zwangerschaptest gedaan, ik weet niet of deze positief of negatief is. Er komt een kruisje maar het is een dun streepje. 
Hopelijk weet iemand hier iets van.

Dankjewel 
5 antwoorden en 10886629x bekeken
Athena - schreef op 06-10 om 15:53
AngelRinoa87 - schreef op 06-10 om 19:22
Dat is positief. Voorzichtig een gefeliciteerd 
Athena - schreef op 07-10 om 00:33
Test met wekenindicator is negatief ????
hartje - schreef op 07-10 om 01:17
Wanneer had je ongesteld moet worden of ben je nog voor je nod?
Athena - schreef op 07-10 om 07:33
Normaal morgen 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!