Te vroeg getest? - Zwanger worden forum

An2020 - schreef op 14-09 om 18:25
Mijn cyclus is normaal tussen de 30 en 33 dagen. Vandaag cd 35, negatieve test. Ik heb al 3 kindjes en voel mij echt zwanger. Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest of misschien een late innesteling oid? Rond cd25 wel krampen gehad wat op innesteling leek.  Symptomen hoofdpijn, moe, grotere, donkere tepels, pijnlijke borsten, opgeblazen buik, darmklachten, emotioneel, geïrriteerd, eigenlijk alles wat ik bij mijn andere 3 zwangerschappen ook had. En geen menstruatie uiteraard... help!
4 antwoorden en 11108187x bekeken
An2020 - schreef op 15-09 om 07:03
Niemand wat tips of ervaringen? 
Anoniem (Gast) - schreef op 15-09 om 07:44
Ik denk eerlijk gezegt, gewoon iedere dag testen! Niet iedereen is snel met aanmaak van hcg... Bij mijn oudste kreeg ik pas een streepje toen was ik al ruim 9 weken ??????????? dus alles is mogelijk 
An2020 - schreef op 15-09 om 14:23
Zoo, dan is idd alles mogelijk... nou we wachten het nog maar paar dagen af, is niet anders gok ik
An2020 - schreef op 15-09 om 19:36
Menstruatie alsnog doorgebroken cyclus dus beetje van slag.. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!