Positief of toch niet? - Zwanger worden forum

Sanne (Gast) - schreef op 25-08 om 10:23
Hallo, 
Mijn man en ik proberen al een tijdje voor een tweede te gaan, tot op heden lukt dit niet… mede door dat ik een onregelmatige cyclus hebt 
Ik moet op z’n vroegste vandaag ongesteld worden en op z’n laatste de 29e 
Nu heb ik vanochtend getest en er lijkt heeeeeel licht een streepje te zien… zien jullie dit ook of ben ik gewoon echt gek?! 
3 antwoorden en 11382293x bekeken
Sanne (Gast) - schreef op 25-08 om 10:24
Dit is de test
Anoniem (Gast) - schreef op 25-08 om 17:45
Over twee dagen zou je nog een test kunnen doen. Ik zie wel iets, alleen met clear blue hoor ik vaker dat er een vals positief gegeven kan worden. En anders de digitale gebruiken die geeft het met tekst aan. 
Sanne (Gast) - schreef op 27-08 om 05:36
Jaaaaa lieve meiden ik ben zwanger! 
Digitale test gaf zwanger aan ????????????

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!