heel vage streep, 2 dagen te vroeg getest - Zwanger worden forum

Evelien - schreef op 03-04 om 12:26
he sanne, ook leuk nieuws!
een zoontje, wieuwwwww, papa zal daar inderdaad wel blij mee zijn  :
Fijn dat alles goed was!
40 antwoorden en 48478115x bekeken
ingrid_klomp@Hotmail. com (Gast) - schreef op 17-12 om 18:46
Ik heb net vanmiddag een test gedaan. En kreeg een heel lucht streepje bij het licht kon je hem zien. Licht roze..
Heeft iemand dir ook gehad? Ben zo zenuwachtig willen zo graag een 2e..
marijke (Gast) - schreef op 22-04 om 12:08
ik wordt niet goed van de onzekerheid...
bijna 4 weken over tijd, vorige week een heel wazig streepje op een etostest. 2 dagen later een vroege clear blue test gedaan, zelfde verhaal.
Nu een week verder; nog een etos test: negatief. Urine naar de Huisarts gebracht: negatief
wat moet je hiermee??
anne28 (Gast) - schreef op 08-12 om 16:41
hallo iedereen,
ik zit met een dillema,
ik heb mijn laatste menstruatie 3 dagen later gehad. ook duurde deze maar 3 dagen, terwijl ik normaal een volle week ben.
anderhalve week later ben ik een klein beetje roze bloed verloren wat later wat bruinig werd. heb ook allerlei symptomen maar durf niet te hard te hopen.
mijn nod is pas rond de 15e .. en heb al een aantal testjes gedaan. die vrijwel allemaal negatief waren maar later op de dag een lichte duidelijke streep. ik weet dat je hen als negatief moet beschouwen maar op 4 teste hetzelfde is wel erg toevallig.. 
kan iemand me helpen
onzekere groetjes 
Safia (Gast) - schreef op 29-11 om 14:52
Ladies, zien jullie ook links heeeeeel vaag een streepje. Test is wel 3 dagen voor nod

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2