Indroogstreep of tuurstreep? - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 15-08 om 09:24
Hoi allemaal,
Willen jullie eens met me meekijken naar deze foto? Ik heb de datum van de testen erbij gezet. Zijn het tuurstrepen of indroogstrepen?
Volgens de app is vandaag m’n NOD. Dinsdag 2 augustus voelde ik aan m’n afscheiding dat m’n ovulatie eraan kwam. Geen gebruik gemaakt van ovulatietesten. 
CB vanmorgen gaf ‘niet zwanger’ aan maar mogelijk te weinig hcg? 
Bedankt alvast voor t meekijken. ???? 
1 antwoord en 11480087x bekeken
JoyceB98 - schreef op 15-08 om 09:46
Zie geen foto..

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!